Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje over box

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 23 Mei 2015 21:03

Re: Vraagje over box

Ik heb ook 2 dikke kleden op elkaar.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 23 Mei 2015 21:40

Re: Vraagje over box

Wij hebben een matras gekocht. In eerste instantie wilde ik alleen een boxkleed, maar vond alleen een boxkleed veel te hard. Heb het dunste boxmatras van de babydump gekocht en dat is prima. Deze heeft volgens mij idd de maat 75x95 en ligt prima in de box (80x100)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Mei 2015 22:25

Re: Vraagje over box

Ik wist niet eens dat dat bestond, een boxmatras!
Nog genoeg te leren..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ferme

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 23 Mei 2015 22:26

Bericht 23 Mei 2015 22:29

Re: Vraagje over box

Mooie box Carrie.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Mei 2015 22:33

Re: Vraagje over box

Framboos schreef:Wij hebben een matras gekocht. In eerste instantie wilde ik alleen een boxkleed, maar vond alleen een boxkleed veel te hard. Heb het dunste boxmatras van de babydump gekocht en dat is prima. Deze heeft volgens mij idd de maat 75x95 en ligt prima in de box (80x100)

Fijn, dat wilde ik weten! Zie je dan wel dat je een klein reepje overhoudt waar geen mattas zit? Of valt het niet op?
<<

Anoniem154

Bericht 23 Mei 2015 22:39

Re: Vraagje over box

Leuke box!
<<

Anoniem301

Bericht 23 Mei 2015 22:39

Re: Vraagje over box

Wolbol schreef:Leuke box!

Tnx!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Mei 2015 22:58

Re: Vraagje over box

Ik wist niet eens dat er boxmatrassen bestaan, haha.

Mooie box overigens!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 24 Mei 2015 02:49

Re: Vraagje over box

Carrie schreef:
Framboos schreef:Wij hebben een matras gekocht. In eerste instantie wilde ik alleen een boxkleed, maar vond alleen een boxkleed veel te hard. Heb het dunste boxmatras van de babydump gekocht en dat is prima. Deze heeft volgens mij idd de maat 75x95 en ligt prima in de box (80x100)

Fijn, dat wilde ik weten! Zie je dan wel dat je een klein reepje overhoudt waar geen mattas zit? Of valt het niet op?

Hij is iets smaller, maar mijn boxkleed valt er netjes overheen dus eigenlijk merk ik er niets van.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Mei 2015 05:32

Re: Vraagje over box

Ik vind zo'n box met alleen een boxkleed erin wel echt keihard hoor, voor een baby....ik zou er zelf iig niet in gaan liggen ;)

Zie in mijn omgeving eigenlijk ook alleen maar matrasjes in de box, behalve bij 1 oppasadres dan. En dat voelt dus echt wel hard aan vind ik.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem113

Bericht 24 Mei 2015 07:09

Re: Vraagje over box

Wij hadden ook een boxmatras. Als je 2 boxkledeb op elkaar gaat leggen dan dan kun je net zo goed een boxmatras kopen. Zoveel duurder zijn die volgens mij niet. Vooral als het boxkleed iets opstaande randen heeft is 2 kleden op elkaar niet mooi.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Mei 2015 07:14

Re: Vraagje over box

Leaf, een baby is erg licht he. Als ik op het matrasje van m'n zoon lig voel ik ook de lattenbodem, maar hij heeft daar geen last van. Met een boxkleed is dat ook zo. Ik had trouwens een dubbel kleed, er zat er eentje bij de box zelf met een waterafstotende laag erop. En daar legde ik dan een ander kleed op.

Toen m'n zoontje echt nog een piepbaby was lag hij veel op het voedingskussen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem107

Bericht 24 Mei 2015 07:53

Re: Vraagje over box

Ik zou het zelf niet doen, maar eigenlijk meer om de verwarring bed/box te voorkomen. Op mijn week heeft onze groep alleen een (dik) boxkleed erin liggen, de groep naast de mijne heeft datzelfde dikke boxkleed met daaronder een waterafstotend matje van 3-4 cm dik. Kinderen zijn in beide boxen even gelukkig, in elk geval :)
<<

Anoniem151

Bericht 24 Mei 2015 07:54

Re: Vraagje over box

Clapperdie schreef:Wij hadden ook een boxmatras. Als je 2 boxkledeb op elkaar gaat leggen dan dan kun je net zo goed een boxmatras kopen. Zoveel duurder zijn die volgens mij niet. Vooral als het boxkleed iets opstaande randen heeft is 2 kleden op elkaar niet mooi.


Dit inderdaad
<<

Linvi

Bericht 24 Mei 2015 08:35

Re: Vraagje over box

Wij hadden inderdaad ook een boxmatras. Was er erg blij mee, het is makkelijk schoonmaken en ik vond het ook voor de kids wat fijner liggen. Ik heb hem via marktplaats gekocht voor 7,50 hier in de stad. Ik had 1 duur boxkleed en 1 goedkoop boxkleed en als ik dan de dure in de was had, lag de goedkope er totdat de dure weer uit de was was.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 24 Mei 2015 08:53

Re: Vraagje over box

Wij hebben een boxmatras van de babydump. De dikste van de drie.
Daaroverheen een dik boxkleed van de prenatal.
Ik vond het een prettig idee dat onze dochter niet op een houten plank met een kleed hoefde te liggen. Toen ze echt heel jong was heeft ze heel veel in de box gelegen en ook geslapen gewoon. Pas later deed ik haar overdag in haar bedje.
Ondanks het dikke kleed vond ik het zonder matras hard aanvoelen.
04-2014
10-2015
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Mei 2015 12:44

Re: Vraagje over box

Caulfield schreef:
Zora schreef:Hoe weet je of het wel voldoende is Caulfield? Merk je dat je baby chagrijnig is als het te hard is? Want ik kan me voorstellen dat dat lastig ontcijferen is :) Kraamzorg vond de matras in onze reiswieg te hard.... vraag me af hoe je weet of je baby dat ook vindt!


Ja, ja dat is wel een goeie, ik denk dat je het wel merkt als je baby de box niet tof vindt. Wij hebben zo'n dik kleed van Koeka en nooit gemerkt dat hij het akelig vond - en ook nooit klachten gehad van kraamzorg of anderen.



Ok! Ben benieuwd of ik dat ook ga merken :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem205

Bericht 24 Mei 2015 23:01

Re: Vraagje over box

Wij hebben ook een boxmatras. Babydump heeft er meerdere, wij hebben volgens mij eentje van 3cm dikte, volgens mij was die onder de €20,-
Leek me prettiger voor de kleine..
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Mei 2015 23:53

Re: Vraagje over box

Ik ga het eerst zonder box proberen. Mijn nichtje heeft er nog een staan die ik snel op kan halen indien nodig. Een mooi kleed heb ik al wel.
2015 💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers