Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

<<

Anoniem114

Bericht 22 Mei 2015 21:16

Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Mijn vriend en ik gaan regelmatig weekendjes of nachtjes weg en vinden dan restaurantjes of lunchrooms uitproberen leuk om te doen!

Misschien kan ik hier tips uithalen, voor zo'n weekendje weg? :D wat is 't beste, lekkerste of bijzonderste restaurant bij jou in de omgeving?
<<

anoniem213

Bericht 22 Mei 2015 21:17

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Flores in Nijmegen staat in elk geval heel erg hoog op mijn lijstje.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2015 21:20

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Als je zover van huis bent dat je bij mij in de buurt bent, kom je maar gewoon langs ;)
<<

Anoniem107

Bericht 22 Mei 2015 21:20

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Er zijn de afgelopen vijf jaar best wel wat nieuwe restaurants hier geopend die goed schijnen te zijn, maar zo vaak ga ik hier niet uit eten. Mijn favorieten in mijn woonplaats (Alphen a.d. Rijn) blijven eigenlijk toch wel de Gelaarsde Kat (beroemd om z'n 'broodje dip') en Is Morus (Italiaan, smoordruk, maar je kunt er vrij goedkoop heerlijk eten).
<<

Anoniem107

Bericht 22 Mei 2015 21:21

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Oh, en we gaan graag naar Mykonos in Utrecht (Griek).
<<

Anoniem114

Bericht 22 Mei 2015 21:21

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Haha eet ik dan Indisch of gewoon MacD? :D

Maple, De Gelaarsde Kat ben ik al een paar keer geweest! (En de dip is gewoon na te maken joh, supermakkelijk!) Was wel lekker, trouwens.
<<

Anoniem107

Bericht 22 Mei 2015 21:22

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ja, die dip maak ik ook vaak zelf! Toevallig heb ik hem net ook weer op, bij de soep een broodje dip genomen. Hij is hier gewoon kant en kaar in de supermarkt te koop, maar die smaakt toch anders dan bij de Kat.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2015 21:24

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Bazinga schreef:Haha eet ik dan Indisch of gewoon MacD? :D

Hahaha.

Dan halen we af bij Nederlands-Indisch restaurant 'onze buren' :banaan:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Mei 2015 21:25

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ik woon in arnhem en eet graag bij de st Jan (eetcafe), bij oma (eetcafe), cc (turks) en Manu (biologisch). Bij de laatste kun je ook heerlijk lunchen.
<<

Anoniem167

Bericht 22 Mei 2015 21:28

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Wij eten graag bij Le Bateau op de boulevard van Kijkduin!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11587

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Mei 2015 21:37

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Waar ik nu zit, schijnt de Librije toch wel het beste te zijn :p heb er alleen geen ervaring mee.
2015 💙
<<

Anoniem123

Bericht 22 Mei 2015 21:40

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

momento in julianadorp (tapas)
en chica chica in Schagen (mexicaans)
<<

Anoniem119

Bericht 22 Mei 2015 22:06

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

In Haarlem zitten heel veel leuke en goede restaurants.

Ik vind Metzo erg leuk.
Vis en Ko is wel duur maar erg goed.
Specktakel heeft een leuke wereldse keuken
De Jopenkerk vind ik ook erg gaaf, een oude kerk dat nu dient als restaurant en bierbrouwerij.


Laatst heb ik echt heel erg lekker modern Spaans gegeten bij restaurant 139 in Heemstede
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 23 Mei 2015 00:18

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

In Arnhem: Goed proeven,
Donatello's, Sumo en Zafvino, 't amusement en rijnmozaïek

Haha zijn er veel meer maar deze springen er wel uit dan :thumbup:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 23 Mei 2015 08:41

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

In Breda:

* De Egelantier
* Girasole
* Walkabout
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Mei 2015 09:04

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Rotterdam:
- De verandering, een brasserie bij ons in de buurt. Lopen er dagelijks langs, maar waren er tot vorig jaar nog nooit wezen eten. Zonde, want het is goed te betalen (25 euro voor een drie gangen menu) en het is echt héél lekker).
- De beren restaurants, ik vind het altijd goed en lekker eten, voor een betaalbare prijs.

Capelle:
- Rasa Sayang, een indonees/indisch ietsig restaurant. Ook lekker

Zoetermeer:
- Eten enzo, de tent zelf is wel groot, maar het is met een wereld keuken (wat helemaal in is tegenwoordig), dus iedereen kan er eten wat hij of zij lekker vindt. Van patat, tot sushi, tot chinees, tot biefstuk, pizza, poffertjes, wok. En een toetjesbuffet woowwwww :love:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Mei 2015 09:06

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Amsterdam:

Wilde Zwijnen
Restaurant Sinne
Restaurant Red
Loetje

En uiteraard Librije's Zusje en Ciel Blue.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Mei 2015 09:12

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

oh en alle La Cubanita restaurants (rdam, delft, schiedem enz). Heerlijke tapas.

En Chico Leo op de boulevard van Scheveningen heeft ook lekkere tapas.

En Rodizio in scheveningen, hoe kon ik die nou vergeten! Daar komen ze met van die grote spiesen vlees langs en wordt het ter plekke afgesneden op je bord, jammmieee
<<

Anoniem147

Bericht 23 Mei 2015 09:15

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Wij willen in Nijmegen graag naar:
- De nieuwe winkel
- #BRUUT
- Lime (In Malden, dorp hier verderop)

Mijn man wilt graag naar Voldaan. Die hebben in 2014 de publieksprijs gewonnen met een 9,5 als nummer 1 van Gelderland.

En wat ik heel leuk vind (waar ik dus geweest ben):
- Plaats 1
- De Meesterproef
- De Sjalot (Marokkaans)
- Manna

Voor lunch 100% zeker Smaakrijk en Bairro Alto.


In Arnhem vind ik Manu trouwens ook heerlijk om te lunchen!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 23 Mei 2015 12:57

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

In Best (bij Eindhoven):
- Ambacht: allemaal kleine gerechtjes
- De Buffel: van oorsprong een steakhouse, maar ze hebben ook heerlijke gamba's en andere vleesgerechten

In Valkenswaard:
- Mama di kookt: Italiaanse kleine gerechtjes

Heeft iemand een tip in Bloemendaal? Ik ga donderdag met mijn man naar Guido Weijers daar en we willen graag van tevoren daar in de buurt wat eten.
<<

Anoniem119

Bericht 23 Mei 2015 13:09

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Oh wat leuk Zonnetje, ga je naar Caprera? Zo mooi, een openlucht theater midden in het bos. Qua eten in Bloemendaal kun je een simpele maar lekkere maaltijd eten in Vreeburg. Hotel Bloemendaal heeft ook een restaurant, Rusthoek volgens mij. Capannina is een pizzeria. En super lekker zijn de biefstukken van Loetje, in Overveen, direct naast Bloemendaal, maar je kunt er niet reserveren (alleen groepen groter dan zes) wel echt aanrader. Daar tegenover zit nog Pizza Revolution maar is wel echt een kinder pizza tent. Stach zit daar ook op t hoekje voor lekkere hamburgers. En er vlakbij is onze trouw locatie maar daar kan je niet eten. Ehm ehm. En Terra en Chapeau zijn ook in Bloemendaal maar duur en goed (chapeau heeft een ster, en de Bokkendoorns daar in de buurt natuurlijk ook, dat is misschien te veel van het goede) . Ehm en verder weet ik het even niet. Genoeg in Haarlem. Of een strand tent!
<<

Amaury

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 57

Geregistreerd: 16 Mei 2015 19:43

Bericht 23 Mei 2015 13:28

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Onze trouwlocatie :heart: Maar die is wel best aan de prijs (voor ons doen dan ;) ) Dus als je een weekendje Groningen gaat, dan wil je best dat adresje geven!
S.ienna
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 23 Mei 2015 14:24

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

België
Brugge: Cambrinus
Hasselt: Pizza Pasta e Basta! (Heerlijke verse pizza en pasta, zit ook in Sint-Truiden maar ik ben zelf alleen in Hasselt geweest).
Hasselt: De Kleyne Tafel (uitgebreide kaart)
Hasselt: Pattos (Het concept heeft als basis een aardappel, De aardappel wordt langzaam in de oven gepoft. Ongeveer na een uur garen, wordt het in midden doorgesneden, geprakt met echte boter en speciale kaas en verder op smaak gebracht naar keuze. Vegetarisch, met kip, vlees of vis ... alles is mogelijk).
Hasselt: Tasty Bowl, heerlijk Thais eten voor een heel betaalbare prijs.
Alken: 't Alks Mattijske, hele gezellige hoeve met een uitgebreide kaart. Je kan er ook reserveren voor een Hoeve Ontbijtbrunch, Huifkartocht gecombineerd met Hoeve Ontbijtbrunch en Avondbrunch.

Mocht je in België zijn probeer dan zeker de heerlijke Belgische frieten en de beroemde Bicky Burger. Voor zover ik weet bestaat deze niet in Nederland maar is echt een aanrader. Bij de snackbar (hier in België zeggen we frituur) heb je de Bicky Burger met verschillende burgers, o.a. rund, crispy, vegetarisch, kip maar je kan hem ook zelfs nemen met een kaaskroket etc.

Nederland
Valkenswaard: heerlijk wokken bij Etenswaard. De keuze is reuze!
Beneden-Leeuwen: heerlijk wokken bij Het Genoegen, ook hier is de keuze reuze!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 23 Mei 2015 15:15

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Het is meer een eettentje voor overdag, maar je kan daar heerlijk eten! Bij Croissy in Middelharnis.

http://www.croissy.nl/
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 23 Mei 2015 15:32

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Marin schreef:Oh wat leuk Zonnetje, ga je naar Caprera? Zo mooi, een openlucht theater midden in het bos. Qua eten in Bloemendaal kun je een simpele maar lekkere maaltijd eten in Vreeburg. Hotel Bloemendaal heeft ook een restaurant, Rusthoek volgens mij. Capannina is een pizzeria. En super lekker zijn de biefstukken van Loetje, in Overveen, direct naast Bloemendaal, maar je kunt er niet reserveren (alleen groepen groter dan zes) wel echt aanrader. Daar tegenover zit nog Pizza Revolution maar is wel echt een kinder pizza tent. Stach zit daar ook op t hoekje voor lekkere hamburgers. En er vlakbij is onze trouw locatie maar daar kan je niet eten. Ehm ehm. En Terra en Chapeau zijn ook in Bloemendaal maar duur en goed (chapeau heeft een ster, en de Bokkendoorns daar in de buurt natuurlijk ook, dat is misschien te veel van het goede) . Ehm en verder weet ik het even niet. Genoeg in Haarlem. Of een strand tent!


Ja, klopt, we gaan naar Caprera. Bedankt voor je tips! Die biefstuk van Loetje klinkt goed. Is dat een keten? Ik dacht van iemand gehoord te hebben dat diegene die in Amsterdam ook had gegeten. Cappanina ziet er ook heel goed uit. Of een strandtent inderdaad, al zijn de weersvoorspellingen niet super voor donderdag, maar dat kan nog veranderen.Heb je toevallig ook nog goede tips voor strandtenten? :)
Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar jullie trouwlocatie. Misschien komen we daar wel langsgereden.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers