Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

<<

Anoniem313

Bericht 23 Mei 2015 17:43

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ik woon in Rotterdam en daar zit zoveel, en zo divers, dat is moeilijk aan te geven. Een paar van mijn favorieten zijn De Jong, Lux, Zino, en Fred.
Waar ik graag heen wil: Joelia, Dertien, Fitzgerald, en FG Foodlabs.

Lekkerst gegeten ooit: Oud Sluis, in Sluis.
<<

Anoniem107

Bericht 23 Mei 2015 18:03

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Lejow schreef:
Zoetermeer:
- Eten enzo, de tent zelf is wel groot, maar het is met een wereld keuken (wat helemaal in is tegenwoordig), dus iedereen kan er eten wat hij of zij lekker vindt. Van patat, tot sushi, tot chinees, tot biefstuk, pizza, poffertjes, wok. En een toetjesbuffet woowwwww :love:

is dat net zoiets als Atlantis in Gouda, dat het zegmaar in buffetvorm is opgesteld en er plek is voor honderden mensen? Wat een vreetschuur was dat zeg. Lekker eten, niet 'wow', maar best te doen, maar de sfeer van een overbevolkt kippenhok.
<<

Anoniem156

Bericht 23 Mei 2015 18:04

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Lejow schreef:oh en alle La Cubanita restaurants (rdam, delft, schiedem enz). Heerlijke tapas.

En Chico Leo op de boulevard van Scheveningen heeft ook lekkere tapas.

En Rodizio in scheveningen, hoe kon ik die nou vergeten! Daar komen ze met van die grote spiesen vlees langs en wordt het ter plekke afgesneden op je bord, jammmieee


Ohh La Cubanita is toch helemaal geen tapas? Dat vind ik meer een snackbar met Spaans-achtige hapjes. Vrijwel alles komt daar uit de frituur, zo zonde!
Dan ga ik liever tapas eten dat ik per gerecht moet betalen, maar dan is 't iig wel vers, en niet gefrituurd.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Mei 2015 18:27

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ik hoor ook altijd goede verhalen over La Cubanita, wij zijn er toen ook eens geweest, maar ik was echt niet enthousiast.

Rotterdam:
Lekkere tapas bij Hemel op Aarde. Super leuk, klein zaakje.
http://m.dehemelopaarde.nl

Obba, heerlijk Mediterraans eten. Ze hebben er super leuke verassingsmenu's. Eigenaresse is echt een super tof mens.
http://www.obba.nu/?page_id=2281

Hier heb ik naast gewoond. Super sfeervol restaurantje!
http://www.deherbergrotterdam.nl

Wij zijn ook een keer naar Atlantis in Gouda geweest. We waren met de kinderen en gingen op een doordeweekse dag, toen was het lekker rustig. Niet echt super geweldig eten, maar zo met de kinderen goed te doen.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Mei 2015 18:39

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

In mijn omgeving ga ik graag naar puzzeria L'arcobaleno.
http://www.pizzeriabalk.nl
Naast pizza kun je ook heerlijk pasta, vlees of vis eten. Het is een gezellig restaurant en heel betaalbaar.

http://www.bijdeluts.nl
Hier serveren ze eenvoudige, maar goede maaltijden in een kroegsfeer
Erg lekker!
<<

Anoniem119

Bericht 23 Mei 2015 19:04

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Zonnetje schreef:
Marin schreef:Oh wat leuk Zonnetje, ga je naar Caprera? Zo mooi, een openlucht theater midden in het bos. Qua eten in Bloemendaal kun je een simpele maar lekkere maaltijd eten in Vreeburg. Hotel Bloemendaal heeft ook een restaurant, Rusthoek volgens mij. Capannina is een pizzeria. En super lekker zijn de biefstukken van Loetje, in Overveen, direct naast Bloemendaal, maar je kunt er niet reserveren (alleen groepen groter dan zes) wel echt aanrader. Daar tegenover zit nog Pizza Revolution maar is wel echt een kinder pizza tent. Stach zit daar ook op t hoekje voor lekkere hamburgers. En er vlakbij is onze trouw locatie maar daar kan je niet eten. Ehm ehm. En Terra en Chapeau zijn ook in Bloemendaal maar duur en goed (chapeau heeft een ster, en de Bokkendoorns daar in de buurt natuurlijk ook, dat is misschien te veel van het goede) . Ehm en verder weet ik het even niet. Genoeg in Haarlem. Of een strand tent!


Ja, klopt, we gaan naar Caprera. Bedankt voor je tips! Die biefstuk van Loetje klinkt goed. Is dat een keten? Ik dacht van iemand gehoord te hebben dat diegene die in Amsterdam ook had gegeten. Cappanina ziet er ook heel goed uit. Of een strandtent inderdaad, al zijn de weersvoorspellingen niet super voor donderdag, maar dat kan nog veranderen.Heb je toevallig ook nog goede tips voor strandtenten? :)
Nu ben ik trouwens ook benieuwd naar jullie trouwlocatie. Misschien komen we daar wel langsgereden.


Leuk! Ja Loetje zit in Overveen maar ook in a Amsterdam, Ouderkerk etc. Echt lekker hoor!

Veel plezier iig!
<<

ChiQ

Bericht 23 Mei 2015 19:11

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Loetje is megalekker maar ik vind het wel een vreetschuur. Eten en wegwezen. Niet gezellig tafelen ofzo, daar is de setting ook niet naar en het is er altijd druuuuk.

Ik vind Koetjes en Kalfjes ook heel goed. Gustavino (italiaan) eet ik altijd heerlijk. Ik ga ook graag naar Broadway voor spareribs in Utrecht. Brasa in Purmerend is ook heerlijk, lekker sfeertje. Het Zwaantje bij Halfweg is ook erg goed. Posthoorn is een sterrenrestaurant, ook megalekker. Het eten bij Long beach is ook heel erg lekker.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mei 2015 19:12

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

wij eten het liefst bij de pleats in burgum. Heerlijk eten
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 23 Mei 2015 19:13

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Vis aan de Schelde voor een visje of de Harbourclub scheveningen is echt om je vingers bij af te likken.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Mei 2015 19:20

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Thanks allemaal! Ik zie wel al een paar restaurants waar we al geweest zijn, maar ga dit topic er zeker bij pakken als we weer 's gaan toeren!

@ChiQ; wat leuk dat je Brasa noemt! Een vriendin van mij is daar bedrijfsleider en heeft zo'n hart voor de zaak, dat ik 't altijd leuk vind om te horen als mensen er enthousiast over zijn ;)
<<

Anoniem119

Bericht 23 Mei 2015 19:21

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Klopt wel beetje Chiq, al hangt t ook wel van de vestiging af vind ik. En als je toch naar een theater voorstelling gaat maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk.
<<

Anoniem151

Bericht 23 Mei 2015 19:23

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ragazza schreef:In mijn omgeving ga ik graag naar puzzeria L'arcobaleno.
http://www.pizzeriabalk.nl
Naast pizza kun je ook heerlijk pasta, vlees of vis eten. Het is een gezellig restaurant en heel betaalbaar.



Hé wat grappig, als 16jarige vaak gegeten. De zoon van de eigenaar was destijds mijn vriendje.

De pizzeria hier is ook altijd druk bezocht, La Gondola in Lemmer.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Mei 2015 19:23

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Denk dat we trouwens van de week naar Specktakel gaan! Ben ik al 's geweest maar wil m'n vriend er kennis mee laten maken.

Hier in de buurt is 'Bij de buurvrouw' een heerlijke aanrader, trouwens! :)
<<

ChiQ

Bericht 23 Mei 2015 19:23

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Bazinga schreef:Thanks allemaal! Ik zie wel al een paar restaurants waar we al geweest zijn, maar ga dit topic er zeker bij pakken als we weer 's gaan toeren!

@ChiQ; wat leuk dat je Brasa noemt! Een vriendin van mij is daar bedrijfsleider en heeft zo'n hart voor de zaak, dat ik 't altijd leuk vind om te horen als mensen er enthousiast over zijn ;)



Echt? Haha wij zijn daar kind aan huis! Mijn man eet daar zoooo vaak haha.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Mei 2015 19:25

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ja haha. Mijn oudste vriendin (mee in de box gestaan zegmaar) is altijd al een 'horecatijger' geweest en sinds een paar jaar bij Brasa werkzaam. Ze is er altijd zo mee bezig en zo enthousiast over. Leuk om te horen dat jullie het dus een leuke tent vinden!
<<

Anoniem107

Bericht 23 Mei 2015 19:28

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Oh, woon jij in Lemmer, BP? De eigenaar van mijn favo snackbar is daar naartoe verhuisd, ik móét daar echt nog een keertje heen om een patatje te halen :P
<<

Anoniem119

Bericht 23 Mei 2015 20:55

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Bazinga schreef:Denk dat we trouwens van de week naar Specktakel gaan! Ben ik al 's geweest maar wil m'n vriend er kennis mee laten maken.

Hier in de buurt is 'Bij de buurvrouw' een heerlijke aanrader, trouwens! :)


Leuk, ik vind dat ze bij specktakel echt leuke gerechten hebben. Ik houd altijd wel van restaurants die net even wat anders op de kaart hebben staan.

Nieuw is de Thrill Grill, een burger restaurant van Robert Kranenborg. Zit bij de grote kerk in Haarlem. En daar vlak naast zit toujours, ook heel leuk. En seymour is ook leuk al heb ik daar alleen wat gedronken, nog niet gegeten.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Mei 2015 20:59

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ohh ik ben vorig jaar uit eten geweest in Limburg en dat was zoo lekker.. God ik heb echt nog nooit zo lekker gegeten! Vriend stelde voor om terug te gaan, maar ik 'durf' niet haha. Straks valt 't onwijs tegen of zo...

Thrill Grill ben ik ook wel benieuwd naar! En vriend is altijd wel gek op burgers.. Hmm..
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 23 Mei 2015 21:54

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Minx schreef:Waar ik nu zit, schijnt de Librije toch wel het beste te zijn :p heb er alleen geen ervaring mee.

Haha! Dikke +1 :wink:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Mei 2015 02:23

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ok, hier heb je natuurlijk helemaal niks aan, maar mocht je nou eens in Sydney komen: Crinitis. De beste pork ribs ever ever ever. Wel duur, geloof 44 dollar voor een full rack (iets van 38 euro dus) maar yummmmm yummm yumm. En als je beetje goed planned en rond 8 uur gaat in Darling Harbour en gereserveerd hebt, krijg je er gratis vuurwerk bij. Ik heb zo'n zin in ribs!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Mei 2015 07:45

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Maple schreef:Oh, woon jij in Lemmer, BP?


Dit wilde ik ook zeggen na de reactie van BP.
Mijn halve familie woont daar/komt daar vandaan :)

La Gondola is idd een leuke tent om een pizza te eten.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem222

Bericht 25 Mei 2015 10:44

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Ik woon in Amsterdam en ik kan niet kiezen :D.
Loetje vind ik echt een vreselijke toko. Dan ga ik veel liever naar Piet de Leeuw.
Verder zijn favorieten: Red, proeverij 274, Mata Hari, Cotignac, Lastage, oke ik kan niet kiezen haha!
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 25 Mei 2015 11:21

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Loetje aan het ij vond ik zelf wel leuk!

Ik kan ook niet kiezen welk restaurant in Amsterdam, daar zijn er teveel voor!

Voor Japans, Yamazato restaurant. Sterrestaurant dus niet goedkoop maar heel goed.
Voor de beste kip, de Bierfabriek.
Goede Italiaan, Toscanini. Vind ik ook niet heel goedkoop maar ik heb daar heel goed gegeten ook.
Pomstation in Oost vind ik ook erg fijn! Daar kan je het zo duur maken als je wilt en mooie ruimte.
<<

Anoniem114

Bericht 25 Mei 2015 12:06

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Wij gaan in juni naar Anne, iemand tips voor restaurants daar in de buurt? Dus vlakbij Theater Amsterdam :)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 25 Mei 2015 12:10

Re: Wat is het beste restaurant bij jou in de buurt?

Oh in Duitsland (Aken) ken ik nog een leuk restaurant buiten het centrum: Sieben Quellenhof.

In Anne ken ik niks, sorry. Alvast veel plezier! :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Cloud