Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Mei 2015 06:50

Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Vertel!

Heb je lang weekend; leuke plannen?
Of moet je gewoon werken?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem110

Bericht 22 Mei 2015 06:52

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Werken. Ik heb 3 late diensten.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Mei 2015 06:55

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Zaterdag komt Siamsa langs! Gaan we lekker naar een biologische boerderij markt en een stukje varen op de boot als het lekker weer is.

Zondag heb ik m'n vrijgezellenfeestje!!

En maandag ben ik ook vrij (hoera) en ga ik uitbrakken.
<<

Anoniem114

Bericht 22 Mei 2015 07:14

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Weekend moet ik werken, maar geeft niet, m'n vriend is toch niet thuis. Maandag ben ik wel vrij en dan komt m'n vriend ook thuis dus da's wel leuk!
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Mei 2015 07:42

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Leuke plannen Marin!

Mijn man heeft lang weekend en komt vandaag ook lekker een uur eerder thuis, omdat hij gisteren moest overwerken. Zelf heb ik al 3 weken weekend ;). We gaan in ieder geval wat in huis rommelen...opruimen, wat kleine klusjes. Ik zou ook nog wel graag iets leuks willen gaan doen, maar weet niet zo goed wat, hele einden lopen gaat nl. niet meer.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Mei 2015 07:54

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Wij gaan onverwacht een weekendje weg! Super leuk!
<<

Anoniem238

Bericht 22 Mei 2015 08:15

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Wij zijn samen heerlijk drie dagen vrij :banaan:!
Vanavond gaan we naar een theatervoorstelling. Morgenochtend komt er een stukadoor om een muur in de woonkamer op nieuw te stucen (het lijkt nu net of we op vakantie zijn in de woonkamer, echt bijna alles staat op een andere plek :smile:). Morgenmiddag de laatste inkopen doen voor mijn verjaardag.
Zondag een lekkere vrije dag zonder plannen. En dan maandag mijn verjaardag! :cheering: :thumbup: Overdag familie & vrienden op bezoek en 's avonds uit eten met mijn man, ouders & broertje.
<<

Anoniem103

Bericht 22 Mei 2015 08:18

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik moet drie avonden werken (en dan dinsdag dagdienst :sleep: ).
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 22 Mei 2015 08:22

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgen heb ik een high tea, zondag een gezinsdagje met misschien even een terrasje ofzo en maandag gaat mijn vriend de Elfstedentocht fietsen en moet ik maar even kijken wat ik ga doen. Misschien wel even ergens langs de kant staan of ik spreek met vriendinnen af ofzo.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem107

Bericht 22 Mei 2015 08:24

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik wil tweede pinksterdag er even samen op uit met m'n vriend, even lekker samen weg, maar ik weet nog niet waarheen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Mei 2015 08:33

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik haal straks mijn vriend op van zijn werk, dan gaan we even boodschappen doen en een motorpak uitzoeken voor mij.
Vanaf daar rijden we door naar mijn ouders, dan gaat mijn vriend slapen en ga ik beetje bankhangen met mijn moeder. 's Avonds ga ik naar de verjaardag van mijn oma.

Zaterdag ga ik uitslapen en daarna nog geen plannen. 's Avonds feestje ter ere van de 50e verjaardag van mijn moeder.

Zondag samen uitslapen en in de loop van de dag weer terug naar huis.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 22 Mei 2015 08:52

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Vandaag ga ik vast de ladekast die de commode wordt leeghalen, geen idee waar al die spullen heen moeten..
Vanavond een verjaardag en dit weekend gaan we dan toch maar eens beginnen aan de kamer voor de baby, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 22 Mei 2015 09:06

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgen moet ik van 7 tot 17 uur werken
Zondag van 7 tot 15 uur en daarna verjaardag van mijn zusje en daar barbecuen.
Maandag van 12 tot 20 uur werken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 22 Mei 2015 09:21

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Geen havenfeesten Dora?!

Bij ons zijn de Havenfeesten. Ieder jaar weer super leuk en gezellig in de feesttent! Vandaag eerst tot 21u werken en dan 'even' naar de tent. Morgenmiddag/avond ook naar de tent. Zondag muziekmaken op de braderie en savonds naar de tent. Maandag ga ik mn broer binnenhalen in Rotterdam na de RopaRun en daarna gestrekt op de bank denk ik zo.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 22 Mei 2015 10:29

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Vanavond hebben we met vrienden afgesproken.
Morgen zijn we een jaar getrouwd, maar helaas heeft mijn man dan een finale van de voetbalcompetitie. Dus is hij overdag voetballen. 's Avonds willen we uit eten en naar de film.
Zondag hebben we met een groepje vrienden afgesproken.
En maandag hebben we nog geen plannen, zal ook wel iets zijn met de vriendengroep of anders samen.
<<

Patsy

Bericht 22 Mei 2015 10:36

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik vind het wel een mooi weekend om te bevallen :smile:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Mei 2015 11:55

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Wij gaan last minute een weekendje weg naar Roden.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 22 Mei 2015 12:01

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

We gaan naar het vakantiehuisje van mijn ouders, zondag wordt het 18 graden en zonnig, dus dan kunnen we lekker naar het zwembad.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem173

Bericht 22 Mei 2015 12:01

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik moet drie dagen werken, dagdiensten. In de avond op zaterdag een verjaardag van nichtje die 14 is geworden. En zondag en maandag lekker rustig koken met mijn man.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 22 Mei 2015 12:33

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgen moet ik werken. Zondag vier ik mijn verjaardag het schijnt lekker weer te worden dus hoop dat het lekker in de achtertuin kan! Maandag een beetje opruimen en misschien nog ergens wat leuks doen. Maar dat weet ik nog niet precies.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 22 Mei 2015 13:08

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Leuke dingen gaan jullie doen! Ik zou ook wel een weekendje weg willen, maar het is even gedaan met de vakanties :laughcry:

Ik moet vanavond trainen, daarna wijntjes drinken bij vriendin thuis. Morgen 2x 3 uur training geven en verder niet veel denk ik. Zondag is mijn broer jarig en hij viert het ook, hopelijk lekker in de tuin zitten. Maandag hebben we clubkampioenschappen, waarbij ik de hele dag (en ver ervoor en erna) aanwezig ben.
<<

Anoniem140

Bericht 22 Mei 2015 13:16

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik heb 4 dagen vrij, vanavond generale repetitie en morgenavond een concert/concours waar ik ook mag jureren en daarna feesten.
Zondag de pinksterprocessie en ook concert, daarna denk ik weer wat biertjs drinken en maandag lekker relaxen.
<<

Anoniem216

Bericht 22 Mei 2015 13:16

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgen moet ik werken. Zondag en maandag weten wij het nog niet. Waarschijnlijk als het mooi weer wordt, naar het strand of het bos, of iets met een speeltuin.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Mei 2015 17:29

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Wij hadden vandaag al vrij. Vandaag weinig gedaan, we hadden allebei een hele vermoeiende week. Vanmorgen de boodschappen gedaan en vanmiddag even gezellig naar een leuk stadje in de buurt geweest. Daarna op de bank gehangen (ik ben in slaap gevallen :redface: ), en mijn man staat nu in de keuken. Ik heb wel zin om vanavond nog wat leuks te gaan doen, maar nog geen idee wat.
Zaterdag geen plannen, even een rondje door de stad lopen en over de markt waarschijnlijk, en het huishouden doen. 's Avonds gaan we lekker het Songfestival kijken met lekkere hapjes. :D
Zondag gaan we naar de FBK Games en in de avond misschien nog naar een muziekquiz.
Maandag nog helemaal geen plannen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Mei 2015 17:32

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik ga vanavond naar een feestje in Tivoli (30 Something, een dertigersdisco :P) en morgen naar TREK festival in Utrecht. Zondag is er geloof ik Swan Market in DH, dus denk dat ik daar ff ga kijken en maandag heb ik een taartenworkshop met collega's. Leuk weekendje wel!
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers