Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 24 Mei 2015 17:48

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Rapa Nui, late reactie, mijn zusje heeft in Raalte gewerkt. Is erg leuk volgens haar!
Wij hebben de verjaardag van onze dochter gevierd. We zitten al de hele dag in de tuin, heerlijk! Morgen moet ik helaas werken :(
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem189

Bericht 24 Mei 2015 18:03

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Wij hebben vanmiddag met ons hondje gewandeld en lekker op het terras gezeten. Vanavond gaan we nog een ijsje eten. Morgen hebben we afgesproken met een broertje van ons hondje, zodat ze lekker samen kunnen spelen en gaan we naar mijn ouders.
<<

Anoniem115

Bericht 24 Mei 2015 21:22

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Nonnevot schreef:Werken. Ik heb 3 late diensten.


Ook werken, maar dan 4 nachten.
Donderdag avond ging ik er in, morgen ochtend kom ik er uit
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 25 Mei 2015 21:33

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Leipe Loetje schreef:Rapa Nui, late reactie, mijn zusje heeft in Raalte gewerkt. Is erg leuk volgens haar!


We zijn vanmiddag eerst naar Ribs en Blues in Raalte gereden. Ik denk dat het inderdaad leuk kan zijn, concept spreekt me ook wel aan alleen was het geluidsvolume voor mij begin van de middag veel te hoog. Ik ging vooral voor de straattheater acts en wel 2 leuke dingen even gezien maar ik had eigenlijk geen zin en vond het net te weinig sfeer hebben om daar de hele middag te blijven bij dat geluidsvolume.

Dus doorgereden naar Ootmarsum en wat is dat een verrassend leuke plaats. Was nu natuurlijk erg druk en gezellig ivm Kunsten op straat. Veel terrasjes. Maar we hebben ook mooie galeries bezocht. Ik vond de galerie en schilderen van Ton Schulten echt waanzinnig mooi: heel indrukwekkend en speciaal van kleur: http://www.tonschulten.nl/galerie/ https://www.google.nl/search?q=ton+schulten&hl=nl&rlz=1T4ADRA_nlNL369NL370&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Y3hjVfb_I-SnygP-xIDwCw&ved=0CJwBEIke&biw=1600&bih=751

Ootmarsum staat zeker op mijn lijstje om nog eens te bezoeken, dan ook het openluchtmuseum en ik vond de omgeving ook echt prachtig om door heen te rijden.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lady