Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

<<

Bambi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 22 Mei 2015 17:47

Bericht 22 Mei 2015 19:45

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgen eerst werken, daarna met vrienden borrelen en eten. Misschien nog stukje songfestival kijken, doen we meestal elk jaar met elkaar. Zondag samen vrij, met mooi weer lekker naar buiten. En maandag gewoon weer werken.
<<

Anoniem154

Bericht 22 Mei 2015 21:01

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

zaterdagochtend naar Duitsland, beetje winkelen
zaterdagmiddag geen idee

zondag lekker buiten hangen

maandag naar de campina boerderijdagen met de kids
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 22 Mei 2015 21:08

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

verkeerde topic....oeps
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem167

Bericht 22 Mei 2015 21:12

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Zaterdag / relaxen en naar de toppers!!
Zondag / lekkere dag samen met m'n vriend, boodschappen doen en weer beetje inrichten in huis
Maandag / werken..
<<

Anoniem126

Bericht 22 Mei 2015 21:17

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 00:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2015 21:19

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Leuk Pippa, de toppers!

Ik ga morgen boodschappen doen en een beetje poetsen en voor de rest lekker HELEMAAL NIKS!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 22 Mei 2015 21:20

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik heb wel ideeën maar is wat weersafhankelijk of ik het ook echt ga doen.

De vliegshow in Oostwold Groningen is echt een aanrader bij mooi weer: ik vind het heerlijk om lekker stoeltje mee te nemen, wat te drinken en te snacken en dan de airshow te bekijken: http://www.oostwold-airshow.nl/

Ik zat net te kijken op de site van Kunsten op Straat (Overijssel) en zag dat dit op 2e pinksterdag in Ootmarsum is: lijkt me ook wel erg leuk, ik probeer elk jaar wel naar 1 of meerdere van deze straattheater optredens in Overijssel te gaan: http://www.kunstenopstraat.nl/

Ik wil al jaren ook wat dingen van de Dag van het Kasteel bezoeken: http://www.kastelenbeeldbank.nl/index.php dus dat moet ik ook nog nakijken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem149

Bericht 22 Mei 2015 21:24

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik ben 4 dagen vrij en heb behalve morgen met een vriendin wandelen en zondag een feestje helemaal nog niks gepland.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 22 Mei 2015 21:53

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik was met Pasen vrij, dus mag nu zaterdag/zondag/maandag werken. Verder geen plannen, ben niet helemaal fit, dus na het werk gewoon lekker thuis op de bank.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Mei 2015 22:07

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Geen. Beetje saai, maar wel lekker.

(Uiteraard ga ik wel paardrijden enzo, maar dat ik standaard).
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Mei 2015 22:49

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgenavond moet ik nog even 3 uurtjes werken.
Zondag wordt het mooi weer dus denk dat het een lekkere wandeling in de buurt wordt en dan eind van de middag barbecuen.
Maandag willen wij als het weer een beetje meezit naar Elburg.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Mei 2015 23:08

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Verven en schilderen.
Druk met klussen in onze nieuwe woning.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mei 2015 23:21

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgen verven. En de was doen

Zondag geen plannen

Maandag shoppen
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 23 Mei 2015 01:10

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Vandaag gewerkt
Morgen werken van 10.30 tot 22 uur, ervoor en daarna niet veel bijzonders.
Zondag: uitslapen, even bij collega langs die een nieuw appartement heeft, en daarna borrel/BBQ bij vrienden.
Maandag: ook lekker vrij! Dagje met vriend naar tuincentra. Op zoek naar een mooi boompje en wat aankleding voor onze tuin. In de avond lekker uit eten.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 23 Mei 2015 02:31

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Morgen overdag boodschappen doen en het huis poetsen, 's avonds een feestje.
Zondag naar een festival hier in de buurt.
Maandag naar de Zwaluwhoeve.
<<

Anoniem148

Bericht 23 Mei 2015 05:13

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Maandag naar de campina boerderij dagen. Vrienden van ons doen mee dus daar ga ik helpen.
Rest van het weekend doe ik niets want zowel ik ben ziek als mijn zoontje.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Mei 2015 08:25

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik had zoveel leuke plannen voor vandaag en morgen met N., maar ben vanochtend ziek wakker geworden. Nu dus afwachten hoe ik me voel en waar ik zin in heb. Maandag moet ik werken.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 23 Mei 2015 09:06

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Vandaag gaan we shoppen. Cadeautjes kopen.
Morgen is de babyshower voor mijn schoonzus van 12 tot 17 uur.
's Avonds een bbq bij mijn ouders.
Maandag is mijn schoonmoeder jarig en dat vieren we.
We vieren al 3 weekenden verjaardagen van mijn schoolfamilie, dus ik heb er niet zo heel veel zin in.
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:37

Bericht 23 Mei 2015 10:02

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik was er vanmorgen vroeg uit, heb net boodschappen gedaan en zit nu te wachten op de pakketbezorger. Gisteren vakantiegeld en belastingteruggave ontvangen, meteen wat leuke dingen voor mezelf gekocht. Straks nog even naar een dorp verderop, heb echt nieuwe kleding nodig.

Morgen ga ik lekker van de zon genieten, de rest van het weekend wat studeren en huishouden.

Fijn weekend allemaal!
<<

MylaRose

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 20 Okt 2013 09:14

Bericht 24 Mei 2015 08:42

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik ga vandaag overdag aan mijn essay werken voor school. Hopelijk kan ik vanmiddag verkassen naar het balkon en lekker werken in de zon. Vanavond bij mijn schoonouders een BBQ.

Morgen komen mijn ouders langs. Ik wil nog even kijken of we wat leuks ergens kunnen doen.
<<

Anoniem123

Bericht 24 Mei 2015 08:58

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Gisteren met mijn zoon en schoonmoeder een dagje met de trein weggeweest
Vandaag gaan we wat met het gezin doen. Is de bedoeling dat we naar het bos gaan fietsen en daar een rondje gaan wandelen.
Morgen is er trekkertrek hier in de buurt. Mijn man en zoon gaan daar even kijken. Ik blijf thuis met de baby en ga het huis schoonmaken.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 24 Mei 2015 11:34

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Laatste idee is om vandaag van de zon te genieten thuis en morgen naar http://ribsenblues.nl/ Ribs en Blues in Raalte te gaan, is iemand daar wel eens geweest? erg druk? of gewoon gezellig druk?

Alternatief is nu naar Kunsten op Straat in Ootmarsum maar dat is een stuk verder rijden.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

anoniem203

Bericht 24 Mei 2015 12:10

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Helaas niks bijzonders. Vandaag rommelen we een beetje aan in en om het huis. De voortuin moet echt nodig gedaan worden dus daar ga ik straks mee beginnen als T. op bed ligt. Mijn man heeft vanochtend al het gras gemaaid en binnen gestofzuigd.

Morgen moet mijn man werken en heb ik nog geen idee wat ik ga doen met de kinderen. iig boodschappen halen. Niks spectaculairs dus.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 24 Mei 2015 12:57

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Ik heb een week vakantie :smile: Eindelijk, want dat heb ik 9 maanden niet gehad. Ik ga straks een ijsje halen en een stuk wandelen, lekker langs ons nieuwe huis. Vanavond ga ik onder de zonnebank. Morgen gaan we naar familie en gezellig samen eten.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Mei 2015 13:34

Re: Pinksterweekend, wat zijn jouw plannen?

Gisteren ben ik gaan lunchen en shoppen met een vriendin. Verder vooral lekker veel tijd doorbrengen met de kinderen en daarvan genieten (drukke periode op werk gehad) en lekker een beetje in huis rommelen. Morgen nog een verjaardag van een vriendin.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers