Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

<<

Anoniem154

Bericht 21 Mei 2015 21:50

plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

In onze nieuwe woning hangen 5 plisse gordijnen (top down, bottom up). 4 jaar geleden gekocht voor 1400 EUR incl. montage. We kunnen dit overnemen van de huidige bewoner,

Gaat om 1 groot raam waarvoor 3 gordijntjes hangen, 1 klein zijraam waar 1 gordijntje hangt, en 1 groot raam achter waar een groot gordijn hangt. Dus 5 in totaal.

Ik weet echt niet wat reëel is. Het is op zich wel handig, en ziet er niet verkeerd uit...maar we houden ook in het achterhoofd dat ze dit moeilijk elders kwijt kan (ivm op maat gemaakt) en dat we zelf nooit 1400 uit hadden gegeven aan zoiets.


Is dit idee:

http://www.bruinsmainterieur.nl/plisse-shades.html
<<

anoniem203

Bericht 21 Mei 2015 22:31

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

Ik zou voor 150-200 euro gaan.
<<

Anoniem127

Bericht 21 Mei 2015 22:47

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

Zouden ze het uberhaupt meenemen als jullie er niet voor betalen? De bewoners van mijn huis vroegen ook of ik het eea wilde overnemen, maar inderdaad: op maat gemaakt. Daarna kan iemand er dus niks meer mee en moet je het nog afvoeren ook of bewaren terwijl het veel ruimte inneemt. Ik heb gezegd dat ik het geen probleem vond als ze het lieten staan, maar dat ik niet voor ging betalen. Nu overal dus gratis horren.
<<

Anoniem154

Bericht 21 Mei 2015 22:55

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

We denken nu ook aan 150 euro. En anders mag ze eerst via mp proberen, en als dat niet lukt, kan ze altijd nog ons aanbod accepteren. Lastig vind ik het. Nieuwe raambekleding is ook prijzig....

Achter laten zal ze niet doen, dan geeft ze het eerder aan de buurvrouw, identiek huis.

Twellie, zal je dit weekend pb terug doen :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mei 2015 08:51

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

Twellie dat zeiden wij ook maar ze namen het dan liever mee. Nou prima het ging om lamellen en die vind ik toch niet mooi genoeg om er voor te betalen.
2014 2016
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 22 Mei 2015 08:56

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

Ik zou 200 bieden en tot 350 euro gaan. Een kwart van de nieuwwaarde vind ik wel een reële prijs.
<<

Anoniem154

Bericht 22 Mei 2015 20:05

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

We moeten zo bellen en vind het nog erg lastig...denk dat we haar eerst gaan vragen naar haar vraagprijs.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 22 Mei 2015 23:44

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

Hoe is het gegaan? :)
<<

Anoniem154

Bericht 23 Mei 2015 15:05

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

Weg
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 23 Mei 2015 22:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem173

Bericht 23 Mei 2015 16:02

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

Lijkt me een goede deal toch als jullie het voor die prijs krijgen?
<<

Anoniem154

Bericht 23 Mei 2015 16:03

Re: plisse gordijn overnemen...hoeveel bieden?

ja, ik denk het wel. Maargoed...als je het afzet tegen de koopprijs van het huis, dan is het ook een lummelig bedrag. Achteraf gezien hadden we het beter daarin kunnen verwerken. Maar ok. Zoiets blijft altijd gissen...

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron