Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samantha en Michael nemen er nog eentje

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 21 Mei 2015 13:49

Samantha en Michael nemen er nog eentje

Vanaf 2 juni begint barbie weer!!! En natuurlijk vind mijn zoontje dat geweldig want mama lijkt erop haha

Wie gaat kijken!!
Laatst gewijzigd door Babyboy op 29 Mei 2015 09:33, in totaal 2 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12093

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mei 2015 13:56

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ja ik kijk dat altijd el grappig om te zien
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 21 Mei 2015 13:58

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ja, ik vind het wel leuk om te zien!
<<

Anoniem149

Bericht 21 Mei 2015 14:06

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Als ik eraan denk kijk ik ook. Welke dag is 2 juni, dinsdag toch?
<<

Anoniem123

Bericht 21 Mei 2015 14:46

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

ik vind het ook leuk om te zien, maar meer omdat ze zo dom is dat wij dát juist grappig vinden.
Toch vind ik ze een leuk stel samen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 21 Mei 2015 14:49

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ja is dinsdag over 1 week
Zoon *
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 21 Mei 2015 16:11

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ik vind dit ook altijd wel leuk om te zien :) Als ik er aan denk ga ik ook weer kijken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Mei 2015 20:23

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Idd erg leuk voor je zoontje :eyes:

Vind het programma te dom voor woorden en verbaas me er dan ook over dat ze weer een serie gemaakt hebben
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 21 Mei 2015 20:24

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Mag je zoontje dat kijken?

Ik vind er niks aan. Naar mijn mening te gemaakt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 21 Mei 2015 20:27

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Lijkt me dat een kind van 3 dan al op bed ligt maar misschien neemt Babyboy het wel op.
Ik heb tot nu toe alle series met hun gekeken. Uit verveling. Het is toch een vorm van vermaak haha.
In een voorstukje zag je dat Michael helemaal niet blij was met de positieve test. Best wel erg. Dat hij zei dat hij wilde wachten.
04-2014
10-2015
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 21 Mei 2015 20:49

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Milou schreef:Lijkt me dat een kind van 3 dan al op bed ligt maar misschien neemt Babyboy het wel op.
Ik heb tot nu toe alle series met hun gekeken. Uit verveling. Het is toch een vorm van vermaak haha.
In een voorstukje zag je dat Michael helemaal niet blij was met de positieve test. Best wel erg. Dat hij zei dat hij wilde wachten.


Zoals ik het begrepen heb, heeft ze hem dat kind ook gewoon door zijn strot geduwd. Ze is gewoon op eigen initiatief met de pil gestopt en heeft niks tegen hem gezegd. Ja, dan snap ik dat ie niet helemaal staat te springen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Mei 2015 21:12

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Was datbij de eerste ook al niet zo?
2015 💙
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 21 Mei 2015 21:14

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Leaf schreef:
Milou schreef:Lijkt me dat een kind van 3 dan al op bed ligt maar misschien neemt Babyboy het wel op.
Ik heb tot nu toe alle series met hun gekeken. Uit verveling. Het is toch een vorm van vermaak haha.
In een voorstukje zag je dat Michael helemaal niet blij was met de positieve test. Best wel erg. Dat hij zei dat hij wilde wachten.


Zoals ik het begrepen heb, heeft ze hem dat kind ook gewoon door zijn strot geduwd. Ze is gewoon op eigen initiatief met de pil gestopt en heeft niks tegen hem gezegd. Ja, dan snap ik dat ie niet helemaal staat te springen.


Zo dan! als ik zoiets zou flikken dan zou ik mijn man begrijpen als hij met een scheiding zou dreigen. Zoiets doe je toch niet :wtf: :omg:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 21 Mei 2015 22:52

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ik ga ook weer kijken!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 22 Mei 2015 14:11

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ik dacht dat ze geen nieuwe show meer zouden krijgen als zou blijken dat hij de wet zou hebben overtreden?
<<

Anoniem301

Bericht 26 Mei 2015 09:41

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ik ga niet kijken. Niet dat ik altijd van die intelligente programma's kijk, maar deze mensen vind ik zo dom dat ik er echt niet naar kan kijken. Ik kan ook niet kijken naar Dames in de Dop bijvoorbeeld.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 26 Mei 2015 09:44

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Carrie schreef:Ik ga niet kijken. Niet dat ik altijd van die intelligente programma's kijk, maar deze mensen vind ik zo dom dat ik er echt niet naar kan kijken. Ik kan ook niet kijken naar Dames in de Dop bijvoorbeeld.

Ja dit. Ik voel mezelf echt een beetje een snob om het zo te zeggen, maar ik zit me ZO te ergeren aan dit soort programma's. Ik had dat ook heel erg bij dat programma over de Schilderswijk.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 26 Mei 2015 09:48

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Elliot schreef:
Carrie schreef:Ik ga niet kijken. Niet dat ik altijd van die intelligente programma's kijk, maar deze mensen vind ik zo dom dat ik er echt niet naar kan kijken. Ik kan ook niet kijken naar Dames in de Dop bijvoorbeeld.

Ja dit. Ik voel mezelf echt een beetje een snob om het zo te zeggen, maar ik zit me ZO te ergeren aan dit soort programma's. Ik had dat ook heel erg bij dat programma over de Schilderswijk.


Oja haha. Ja het kan snobistisch over komen, maar dat is niet hoe ik het bedoel. Ik kan gewoon niet tegen te domme mensen en die dan nog een platform krijgen ook. Brrr.
<<

Anoniem152

Bericht 26 Mei 2015 10:14

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Carrie schreef:
Elliot schreef:
Carrie schreef:Ik ga niet kijken. Niet dat ik altijd van die intelligente programma's kijk, maar deze mensen vind ik zo dom dat ik er echt niet naar kan kijken. Ik kan ook niet kijken naar Dames in de Dop bijvoorbeeld.

Ja dit. Ik voel mezelf echt een beetje een snob om het zo te zeggen, maar ik zit me ZO te ergeren aan dit soort programma's. Ik had dat ook heel erg bij dat programma over de Schilderswijk.


Oja haha. Ja het kan snobistisch over komen, maar dat is niet hoe ik het bedoel. Ik kan gewoon niet tegen te domme mensen en die dan nog een platform krijgen ook. Brrr.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Dit soort programma's is echt niet aan mij besteed.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 26 Mei 2015 10:16

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ik kijk het meestal wel, vind het gewoon wel even leuk wegkijken op een avond. Vaak dom, dat zeker. Maar ergens vind ik dat soort programma's ook weer leuk.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 26 Mei 2015 19:05

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Carrie schreef:Ik ga niet kijken. Niet dat ik altijd van die intelligente programma's kijk, maar deze mensen vind ik zo dom dat ik er echt niet naar kan kijken. Ik kan ook niet kijken naar Dames in de Dop bijvoorbeeld.



Dit idd...ik hou ook echt wel van gewoon een beetje domweg tv kijken maar zulke programma's vind ik alleen maar enorm irritant.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem199

Bericht 27 Mei 2015 17:39

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Heb het programma nog nooit gekeken, maar wat is er net Samantha gebeurt? Ze staan op de cover van de veronica gids. Ik herkende haar bijna niet.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 27 Mei 2015 17:43

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Hoe bedoel je???????
Mijn moeder zei het ookal???
Zoon *
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 27 Mei 2015 17:53

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Ik word er altijd verdrietig van om zulke domme mensen te zien op tv. Ik kijk het dus ook niet, krijg er een rotgevoel van.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12093

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mei 2015 17:56

Re: Michael en Samantha gaan voor een tweede

Babyboy op de Facebook van Samantha en Michael staan ook foto's en op de Veronica site. Zij ziet er heel anders ook
Afbeelding
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers