Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samantha en Michael nemen er nog eentje

<<

Anoniem280

Bericht 08 Jul 2015 19:44

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Ik snap niet zo goed wat al die poeha eromheen met een kleintje te maken hebben.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 19:52

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Snap ik ook niet en dit is gewoon hetzelfde als Barbies baby alleen de titel is anders. Vraag me af wat hierna komt, maar hoop eigenlijk dat rtl eens met dat zooitje ongeregelde ordinaire stopt!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jul 2015 20:05

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Maar wat moet jij dán met je leven? ;)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 08 Jul 2015 20:57

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Genoeg andere dingen op tv, zoals bv. kerels met een kleintje. Dat vond ik wel leuk, daar kwam niet veel poeha bij kijken, bleven ook bij het onderwerp.
Maar dit, de grootste flauwekul en ordinair programma eigenlijk.
Snap werkelijkwaar niet wat botox met een kleintje te maken heeft.
Misschien ben ik daar wel te dom voor, en zij zo slim?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 23:01

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Botox heeft ook niks met een baby te maken idd. Misschien lullig, maar ik vind Angelina echt geen mooi kind om te zien. Vind haar zelfs een beetje eng gezichtje hebben. Ik weet het je kan niks aan je uiterlijk doen tenminste nog niet, maar toch.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 09 Jul 2015 12:21

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

caribbeanlover schreef:Botox heeft ook niks met een baby te maken idd. Misschien lullig, maar ik vind Angelina echt geen mooi kind om te zien. Vind haar zelfs een beetje eng gezichtje hebben. Ik weet het je kan niks aan je uiterlijk doen tenminste nog niet, maar toch.


Nog niet> :razz: Hopelijk gaan ze dat ook niet laten doen maar ik vind het inderdaad ook een erg lelijk kind :angel:
Hoewel Samantha er nu niet uitziet had ze beter op haar kunnen lijken dan op michael.

Verder vind ik het een leuk programma. Gewoon omdat het zulk ander type volk is en ik het daardoor vermakelijk vind om naar te kijken :)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 09 Jul 2015 12:36

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Angelina wordt nu al meegenomen als micheal een botox behandeling krijgt. Grote kans dus dat zij dit later ook zal doen.
Brrr zien hoe papa een spuitje krijgt.. Is toch niks voor een kind
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2015 12:38

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Wat dacht je als ze beter gaat praten dat ze al die vuile taal overneemt, tegen haar broertje en vriendjes op school verteld.
<<

Anoniem255

Bericht 09 Jul 2015 14:04

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Ik heb het arme kind ook nog nooit normaal horen praten. Altijd met zo'n benepen piep stemmetje met zeur/dram toontje erin...

Ze groeit gewoon net zo op als het zoontje van BB. Denkend dat dit allemaal normaal is...
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Jul 2015 14:25

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Idd als ze haar zin niet krijgt gaat ze janken en dat terwijl ze zo te zien al genoeg snoep ed krijgt zelfs voor het eten.
Barbie, zelf loopt naast haar schoenen want kleding 1x dragen vind mw genoeg en dan moet het weg. Kapsones mens!
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jul 2015 20:46

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Vandaag was denk ik de laatste aflevering van dit seizoen aangezien er geen voorstukje was voor de week erop. Raar hoor dat haar ouders Milano niet als eerst hebben gezien. Michaels ouders waren er helemaal niet iig niet in beeld.
Vraag me af of RTL nog heil in ze ziet, want op den duur komt er ook een eind aan natuurlijk. De titels zijn op of gaan ze weer op vakantie?
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jul 2015 20:52

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Waarom is dat perse raar dan? Kan ook de montage zijn he.
Ik vond het trouwens met het oog op de titl van het programma wel leuk om te horen dat ze nog even noemden dat het niet voor iedereen normaal is om zo makkelijk kinderen te krijgen.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Jul 2015 21:00

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Eigenlijk slaat het programma vanaf seizoen 1 nergens op, het gaat nooit over hun samen en meer over iedereen in hun omgeving ed.
<<

anoniem203

Bericht 14 Jul 2015 21:08

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Ik vond de keizersnede echt 'mooi' gebracht op tv. Ik moest wel even wat traantjes wegpinken. Ik zag mezelf even zeg maar. En idd wat Popcorn zegt vond ik het ook een mooi gebaar dat ze dat noemden.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 17 Jul 2015 20:54

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Haha ik zat ook traantjes weg te vegen.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers