Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samantha en Michael nemen er nog eentje

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1948

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 06 Jul 2015 15:28

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Heeft Samantha niet ook nog een zus/zussen? In ieder geval een overleden zus, maar ik dacht dat ze er ook nog een paar had die niet op tv willen.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Jul 2015 15:58

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Volgens mij heeft ze een broer toch?
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jul 2015 16:17

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Alleen een broer en heel slim dat hij niet mee wil doen aan die mediageile gekte van haar. Volgens mij heeft ze nooit een zus gehad hoor.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Jul 2015 16:30

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Ik googelde het even, en zag dat ze inderdaad een zusje heeft gehad dat gestorven is toen ze (zusje) 6 weken oud was. Maar dat Samantha haar niet gekend heeft.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jul 2015 17:25

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Stond er ook iets waarom haar broer niet mee wil doen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jul 2015 17:27

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Lijkt me duidelijk. Slimme jongen waarschijnlijk die zich hier graag verre van houdt en niet zo dom afgeschilderd wil worden als zijn ouders. Dit heb ik ook vernomen van iemand die ik ken; zij sprak hem en zijn vrouw/vriendin laatst ergens.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jul 2015 20:10

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Da's precies wat ik al eerder zei slim dat hij niet mee doet aan dat hele circus hij zal zich vast schamen voor ze incl. ouders. Weet geen eens hoe hij heet trouwens.
<<

Anoniem255

Bericht 07 Jul 2015 20:27

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

En prompt kwam haar broer in beeld....
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jul 2015 21:16

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Hahaha ja idd zat het ook te denken. Snap niet waarom nu wel.
<<

Anoniem122

Bericht 07 Jul 2015 21:20

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Snap echt niet waarom ze allemaal nieuwe meubels nodig hebben? Hoezo een nieuw bed? Alleen maar omdat ze verhuizen?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Jul 2015 21:22

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Ik zat te eten en dit te kijken, nou echt nooit meer. Stelletje ransbakken met hun aambeien en plakstront.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jul 2015 21:29

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Ja erg he. Ik snap trouwens niet waarom ze zowat alles nieuwe kopen, want ze hadden alles al en in goede staat ook nog.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 08 Jul 2015 07:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12093

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jul 2015 21:56

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Nou inderdaad alles nieuw. Krijgen ze dan zoveel geld voor die serie in hun oude huis hadden ze allemaal dingen van Chanel en nu riveriera maison.

En dat nieuwe bed snap ik ook niet. En waarom moet dat kind z'n groot bed.
Afbeelding
<<

Anoniem167

Bericht 07 Jul 2015 21:59

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Die Chanel troep was allemaal nep; nu zal wel betaald worden door wat ze verdienen met deze serie ofzo, helaas zul jij daar nog wel leuk mee/aan verdienen.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 07:52

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Helaas zul jij daar nog wel leuk mee/aan verdienen? Wat bedoel je daarmee?
Ik had eerst gehoord dat haar ouders niet op tv wilde en moet je ze nou eens zien! Ze hadden zeker geld tekort.

Michael is gewoon een ontzettend fout mannetje. Als hij veroordeeld was zou rtl met ze stoppen. Nou ik vind dat het al meer dan genoeg zegt dat hij regelmatig in opspraak is, maar nee hoor ze steken steeds weer geld in ze.
Dat overdreven gedoe van botox, haarinplantatie, siliconen, oogleden laten doen vind ik ook zo overdreven.
<<

Anoniem255

Bericht 08 Jul 2015 07:55

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Ik denk ook dat ze heel veel gesponsord krijgen...
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 08:03

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Zeker
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 08 Jul 2015 10:51

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Michael is echt geen lekkere jongen hoor. Heb hem weleens in de winkel gehad toen ik daar nog werkte, heeft gewoon honderden euro's op zak, contant. Zagen we daar sowieso veel, is gewoon allemaal zwart geld. Anders loop je echt niet met zoveel geld op zak...

En verder ken ik ook nog wel wat verhalen, dat ie pas 1 keer veroordeeld is verbaasd me ook niets. Verder hebben ze natuurlijk nog wel die bar in Scheveningen die volgens mij wel goed loopt...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 11:30

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Leaf schreef:Michael is echt geen lekkere jongen hoor. Heb hem weleens in de winkel gehad toen ik daar nog werkte, heeft gewoon honderden euro's op zak, contant. Zagen we daar sowieso veel, is gewoon allemaal zwart geld. Anders loop je echt niet met zoveel geld op zak...

En verder ken ik ook nog wel wat verhalen, dat ie pas 1 keer veroordeeld is verbaasd me ook niets. Verder hebben ze natuurlijk nog wel die bar in Scheveningen die volgens mij wel goed loopt...


Het is zeker een foute jongen.Mijn ouders zouden niet blij zijn met zo'n partner, maar die van haar boeit het niet die profiteren lekker mee! Dat is zeker zwart geld en dan spreekt hij over rekeningen betalen ed terwijl ze niet werken. Dat bedoelde ik niet hoor dat hij 1x veroordeeld is dat zal ongetwijfeld meerdere keren zijn.
Ik bedoelde dat het toen op tv was dat er wapens in hun huis waren gevonden en dat hij opgepakt was. Bij Boulevard zei Jake dat als hij veroordeeld wordt hij met ze zou kappen.
Nou het zegt toch genoeg dat die gozer continu in aanraking is met foute praktijken, maar ja ook Jake profiteert van ze.
Van die bar hoor ik niks meer dacht dat die niet meer bestond.
Zij zei gister dat ze nog grotere borsten wil hebben, zo overdreven bah! Vraag me af of een arts dat doet, is toch niet gezond!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jul 2015 11:36

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Goh, het houdt je wel bezig hè?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem167

Bericht 08 Jul 2015 12:01

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Leef en laat leven, jeetje!

Die bar bestaat gewoon hoor
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 08 Jul 2015 13:57

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Die bar is er idd gewoon nog, mijn zusje komt daar weleens.

Er lagen wapens en wiettoppen in de auto. Hij claimde alleen de auto weg te moeten brengen en niet op de hoogte te zijn van wat er in lag.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 08 Jul 2015 15:40

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Mien schreef:Ik denk ook dat ze heel veel gesponsord krijgen...


Dat denk ik ook ja.. Op haar FB heeft ze ook heel veel win-acties e.d. en ik denk dat dit een vereiste is ofzo. Zij krijgen 'gratis' dingetjes met als voorwaarde dat ze er flink reclame voor moeten maken..

Maar haar broer was ook mijn gedachte Mien haha..
Vermakelijk om naar te kijken zijn ze wel..maar man wat grof steeds en dan elke keer die seksistische uitspraken.
En botox..ja ze draven een beetje door volgens mij. En Samantha die haar boobies naar 1300 wil doen :shock: niet goed wijs!
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2015 17:04

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Bliss schreef:Goh, het houdt je wel bezig hè?


Ben anders lang niet de enige die wat van ze zegt hoor!
<<

Anoniem149

Bericht 08 Jul 2015 17:39

Re: Samantha en Michael nemen er nog eentje

Tijd om weer war afleveringen terug te kijken denk ik, heb wel zin in vast onzin televisie.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers