Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen ruilen?

<<

Anoniem315

Bericht 21 Mei 2015 09:19

Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen ruilen?

Een gouwe ouwe!

Vertel, met wie en waarom?
<<

Anoniem114

Bericht 21 Mei 2015 09:19

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Op dit moment absoluut Feline!! Als k haar verhalen lees en foto's zie.. Jaloers!!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 21 Mei 2015 09:23

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Eens met Baz..lijkt me heel tof om zo te kunnen en durven reizen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem315

Bericht 21 Mei 2015 09:24

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Ja, Feline en anders Marsy wel. Heerlijk dat 'vrije' leven en die prachtige plekken die zij bezoeken. Ik zie dat echt als optimaal genieten en alles uit het leven halen wat er in zit.

Ik ga nog even nadenken met wie ik nog meer zou willen ruilen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 21 Mei 2015 09:35

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Nou, wat lief zeg! Had vanmiddag nog een geluksmomentje.. Koffie drinken op het strand en lekker naar de surfers kijken

Ik wil graag ruilen met een forummer met een hond haha! Wil zo graag een hond! Vooral m'n vriend wil een hond, die wilde vandaag perse naar het hondenstrand om hondjes te kunnen zien!
Laatst gewijzigd door Feline op 21 Mei 2015 13:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 09:45

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Met Azi!

Ik zou het geweldig vinden om een dag voor de klas te staan of een dagje te klussen en een mega mooi huis waarvan je een eigen paleisje zal gaan maken. Ook ben ik benieuwd hoe het is om in Drenthe te wonen. Dat is voor mij altijd een beetje de 'vergeten' provincie. In elke provincie kan ik wel iets bedenken, maar in Drenthe eigenlijk niets.

Edit: Ja de Hunebedden, maar dat vind ik dan weer zo cliché haha.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Mei 2015 09:49

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Met lady, zora of Snirp. Kijken hoe het is om een kersverse moeder te zijn. Inclusief de slapeloze nachten maar ook het geluk.
<<

Anoniem130

Bericht 21 Mei 2015 10:10

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Haha momenteel ook Feline! Of iemand anders die aan het reizen is of op vakantie is! Ik wil er even tussenuit!

Oh en iemand die kneiterverliefd en gelukkig in een relatie is. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en wil ik heel graag mermaken. Marni?
<<

Anoniem313

Bericht 21 Mei 2015 10:21

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Dan wil ik wel ruilen met Whatever - jij doet nu coschappen toch? Werken als arts lijkt me fascinerend, ik heb er als studie optie nooit serieus over nagedacht want ik ben echt veel te weinig beta, helemaal gamma. maar zo een dagje, en dan inclusief de kennis en vaardigheden die je tijdens je studie hebt opgedaan, dat zou ik graag eens meemaken.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 21 Mei 2015 10:40

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Marin omdat haar baan me echt heel erg leuk lijkt!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Mei 2015 10:40

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Ik zou wel willen ruilen met een kersverse moeder, bijvoorbeeld Zora of Lady. Of misschien met een van de zwangere forumsters, gewoon om te voelen hoe zwanger zijn voelt.
Of misschien met Marni, omdat zij volgens mij heerlijk luchtig in het leven staat en dat lijkt me wel wat :D

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 10:46

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Nou dat vind ik echt heel lief Elliot. Ik heb vandaag namelijk een beetje een off-day van mijn luchtigheid. Soms denk ik (zoals vandaag), waarom heb ik niet gewoon de juiste studiekeuze gemaakt toen ik 17 was. Dan was ik op mijn 21e klaar geweest, lekker gaan werken en had ik nu een dosis werkervaring, zelfvertrouwen en de fijne zekerheden die bij een vaste baan horen. Maar nee hoor, mevrouw weet het allemaal weer niet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Mei 2015 10:48

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Ik snap wel dat je dat denkt hoor, maar ik denk toch dat de manier waarop jij uiteindelijk je droombaan zult krijgen wel een hele goede is. Je krijgt eerder spijt van de dingen die je NIET hebt gedaan dan van de dingen die je wel deed. Ik denk dat jij altijd zou blijven denken: Wat als..., als je niet eerst je dromen was gaan najagen.

Komt wel goed schatje!

♥♥
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 10:53

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Afbeelding

Bedankt voor je lieve woorden. Ik zag laatst een tattoo van een golfje, toen dacht ik echt 'dat ben ik'! Het ene moment zit ik heel hoog, ben ik super blij met mijn werk, is het weer iets gelukt, een doel bereikt. Een paar maanden later zakt die hele golf in elkaar en spartel ik weer in het water omdat ik het toch niet zo goed weet of durf.

Maar goed. Tot zo ver mijn psychologische gebrabbel haha. Terug on-topic!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Mei 2015 10:56

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Ik wilde een hele mooie zin verzinnen om op jouw golf-metafoor aan te haken, maar alles wat ik bedacht was zo zweverig dat ik het maar houd bij: Je komt er wel!

♥♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 21 Mei 2015 10:59

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Marin schreef:Met lady, zora of Snirp. Kijken hoe het is om een kersverse moeder te zijn. Inclusief de slapeloze nachten maar ook het geluk.


Haha, en dan ruil ik wel met jou! Weer lekker bezig zijn met alle bruilofts-voorbereidingen en natuurlijk aftellen naar dé dag! (nog maar 1 maand - 1 dag :) )
<<

Anoniem237

Bericht 21 Mei 2015 11:02

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Marni, wat bedoel je met die foto van dat drinken?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Mei 2015 11:04

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Forumster schreef:Marni, wat bedoel je met die foto van dat drinken?

Van die reclame! Ik zei 'Komt wel goed, schatje!'. Dat is uit een Roosvicee reclame :)

♥♥
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 21 Mei 2015 11:47

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Ik zou wel willen ruilen met Atelier Madame of Lady, een dag verpleegkundige zijn!
En in Lady's geval ook nog eens mama :love:
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mei 2015 12:28

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Met marin. En dan op haar bruiloft. Volgens mij word die dag echt geweldig
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 21 Mei 2015 12:31

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

sarah1985 schreef:Met marin. En dan op haar bruiloft. Volgens mij word die dag echt geweldig


Wat lief! En Snirp en Sugarfall ook!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Mei 2015 12:37

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Met Nougat :dance:

Maar ook zeker met Feline en Marsy, lijkt me heerlijk zo aan het reizen zijn (al is Marsy weer terug natuurlijk).

En stiekem heel graag met Polly Dot, wat een top meid en gave baan en avonturen.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 23 Mei 2015 17:31

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Met iemand die gewoon een normaal rustig leven heeft. Niet altijd al het reizen, alle hectiek etc. Gewoon thuis een baan met een partner die ook niet steeds weg is voor zn werk.
<<

Anoniem149

Bericht 23 Mei 2015 19:44

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Marin, haar baan lijkt me gaaf en het lijkt me ook super gaaf om zo'n geweldige trouwdag voor te bereiden!

Marni, als ik haar topic lees over hoe gelukkig ze is met haar man dan word ik daar helemaal vrolijk van. Ik hoop ook ooit een man te vinden waar ik zó gelukkig mee mag worden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Mei 2015 20:47

Re: Met welke forummer zou jij wel eens een dagje willen rui

Ik ook met Polly, ben erg benieuwd hoe haar baan er precies uitziet en wat ze zoal meemaakt op een dag.
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers