Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerels met een kleintje

<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 07:42

Kerels met een kleintje

Wie kijkt het ook? Van de week is de 2e aflevering. Het gaat over stellen die gevolgd worden die hun eerste kindje krijgen. Vind het wel geinig om te kijken nu ik zelf zwanger ben, en ze hebben de koppels er natuurlijk op gecast. Die Hagenezen vind ik niet zo leuk. Dat Indonesische meisje met haar vriend en de tweeling vind ik heel leuk, vind haar zo vrolijk!

Ook doet Maria van Modemeisjes met een Missie mee met haar man. Zij doet het goed met haar bedrijven en haar man ook, dus ze zijn best wel rijk. Zij gaat in het Geboorte Hotel bevallen in Amsterdam, dat zou ik ook wel willen! Krijg je een hele mooie kamer met bed en bad, en heel rustgevend allemaal. Maar die man, vreselijk. Die wil dus niet bij de bevalling zijn, die gaat beneden zitten aan een wijntje of aan de overkant van de straat in de kroeg. Hij zegt "het is net zoals je favoriete kroeg die afbrandt, daar wil je gewoon niet naar kijken. Nee ik blijf wel beneden"
En zij zegt ook "ja dat past meer bij he, lekker onstpannen bij de haard, relaxen met een wijntje" En jij dan?! Ook ging hij in het programma mee naar een echo, het was de eerste keer dat hij mee ging, en ze was al iets van 32 weken zwanger! Ik zat echt zo te kijken :omg:
<<

anoniem203

Bericht 21 Mei 2015 07:47

Re: Kerels met een kleintje

Ik heb het ook gezien en ik heb echt vreselijk zitten huilen toen die vader van die jongen (van die tweeling) 2 dagen voor de bevalling overleed. Echt zo zielig :( Volgens mij komt vanavond aflevering 2 toch? Ik ga denk ik wel weer kijken.
<<

ChiQ

Bericht 21 Mei 2015 07:54

Re: Kerels met een kleintje

Ja maar die kerel van Maria is écht een kwal, bah! Die is ook helemaal niet lief voor haar maar zij blijft er bij vanwege het geld, i am sure.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 07:55

Re: Kerels met een kleintje

Ava schreef:Ik heb het ook gezien en ik heb echt vreselijk zitten huilen toen die vader van die jongen (van die tweeling) 2 dagen voor de bevalling overleed. Echt zo zielig :( Volgens mij komt vanavond aflevering 2 toch? Ik ga denk ik wel weer kijken.


Ja zo erg inderdaad. Dat ze een foto voor op de kist moeten uitzoeken terwijl zij de keizersnede krijgt. Echt heftig.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 07:56

Re: Kerels met een kleintje

ChiQ schreef:Ja maar die kerel van Maria is écht een kwal, bah! Die is ook helemaal niet lief voor haar maar zij blijft er bij vanwege het geld, i am sure.


Het lijkt me ook echt geen leuke man nee. Maar zij doet het zelf toch ook goed? Zonde voor haar om bij zo'n man te blijven voor het geld. Ze draagt een pruik toch? Haha daar moest ik ineens aan denken, heeft weer niks met dit onderwerp te maken.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 21 Mei 2015 07:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 21 Mei 2015 07:57

Re: Kerels met een kleintje

Carrie schreef:
Ava schreef:Ik heb het ook gezien en ik heb echt vreselijk zitten huilen toen die vader van die jongen (van die tweeling) 2 dagen voor de bevalling overleed. Echt zo zielig :( Volgens mij komt vanavond aflevering 2 toch? Ik ga denk ik wel weer kijken.


Ja zo erg inderdaad. Dat ze een foto voor op de kist moeten uitzoeken terwijl zij de keizersnede krijgt. Echt heftig.



Is de vader van de baby's overleden?
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 07:58

Re: Kerels met een kleintje

ChiQ schreef:
Carrie schreef:
Ava schreef:Ik heb het ook gezien en ik heb echt vreselijk zitten huilen toen die vader van die jongen (van die tweeling) 2 dagen voor de bevalling overleed. Echt zo zielig :( Volgens mij komt vanavond aflevering 2 toch? Ik ga denk ik wel weer kijken.


Ja zo erg inderdaad. Dat ze een foto voor op de kist moeten uitzoeken terwijl zij de keizersnede krijgt. Echt heftig.



Is de vader van de baby's overleden?

Oh nee gelukkig niet, maar wel de vader van degene die vader werd. Dus de papa van de tweeling. (opa) Echt heel verdrietig.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 21 Mei 2015 07:59

Re: Kerels met een kleintje

ChiQ schreef:
Carrie schreef:
Ava schreef:Ik heb het ook gezien en ik heb echt vreselijk zitten huilen toen die vader van die jongen (van die tweeling) 2 dagen voor de bevalling overleed. Echt zo zielig :( Volgens mij komt vanavond aflevering 2 toch? Ik ga denk ik wel weer kijken.


Ja zo erg inderdaad. Dat ze een foto voor op de kist moeten uitzoeken terwijl zij de keizersnede krijgt. Echt heftig.



Is de vader van de baby's overleden?



Nee, de opa van de baby's. De vader van de vader

15-11-2019
14-05-2023
<<

ChiQ

Bericht 21 Mei 2015 08:00

Re: Kerels met een kleintje

Carrie schreef:
ChiQ schreef:Ja maar die kerel van Maria is écht een kwal, bah! Die is ook helemaal niet lief voor haar maar zij blijft er bij vanwege het geld, i am sure.


Het lijkt me ook echt geen leuke man nee. Maar zij doet het zelf toch ook goed? Zonde voor haar om bij zo'n man te blijven voor het geld. Ze draagt een pruik toch? Haha daar moest ik ineens aan denken, heeft weer niks met dit onderwerp te maken.



Pop, denk je dat ze dat startcapitaal van de bomen heeft geplukt? Ze snabbelden wel wat, maar heel rijk waren Tamara en zij niet hoor. Ja joh, echt een lelijke pruik. Als ik haar vriendin was zei ik er wat van, dat blonde moet ze sowieso niet doen ze lijkt er veel ouder door. Ik vind het, om eerlijk te zijn, net een man met haar enorme voeten en handen.
<<

Anoniem236

Bericht 21 Mei 2015 08:01

Re: Kerels met een kleintje

Ik heb het ook gezien, leuk programma.

Ik vond het ook zo zielig dat die vader net voor de geboorte overleden is. Heeft hij net niet zijn kleinzoons kunnen zien en het lijkt mij vreselijk om tijdens de geboorte periode met een uitvaart bezig te moeten zijn.

Chiq, de vader van de vader van de baby s is overleden.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:01

Re: Kerels met een kleintje

ChiQ schreef:
Carrie schreef:
ChiQ schreef:Ja maar die kerel van Maria is écht een kwal, bah! Die is ook helemaal niet lief voor haar maar zij blijft er bij vanwege het geld, i am sure.


Het lijkt me ook echt geen leuke man nee. Maar zij doet het zelf toch ook goed? Zonde voor haar om bij zo'n man te blijven voor het geld. Ze draagt een pruik toch? Haha daar moest ik ineens aan denken, heeft weer niks met dit onderwerp te maken.



Pop, denk je dat ze dat startcapitaal van de bomen heeft geplukt? Ze snabbelden wel wat, maar heel rijk waren Tamara en zij niet hoor. Ja joh, echt een lelijke pruik. Als ik haar vriendin was zei ik er wat van, dat blonde moet ze sowieso niet doen ze lijkt er veel ouder door. Ik vind het, om eerlijk te zijn, net een man met haar enorme voeten en handen.

Haha ja zo naief was ik wel weer :smile: Ik vind Tamara mooier, als ze haar blush niet zo raar doet. Wat voor haar zou ze zelf hebben dat ze een pruik draagt, het lijkt me geen kroeshaar. Ik vind het overall helemaal geen mooie vrouw. Haha ok ik voel me nu echt iemand anders van dit forum, maar soms vind ik het heerlijk om erover te praten :D
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:02

Re: Kerels met een kleintje

Lotus schreef:Ik heb het ook gezien, leuk programma.

Ik vond het ook zo zielig dat die vader net voor de geboorte overleden is. Heeft hij net niet zijn kleinzoons kunnen zien en het lijkt mij vreselijk om tijdens de geboorte periode met een uitvaart bezig te moeten zijn.

Chiq, de vader van de vader van de baby s is overleden.


Ja, heel naar. Ik vind het wel een heel leuk stel! Echt zo blij en lief voor elkaar, en mooi dat hij haar babyshower organiseerde en haar ten huwelijk vroeg. Heel lief.
<<

ChiQ

Bericht 21 Mei 2015 08:03

Re: Kerels met een kleintje

O, de opa! Ook afschuwelijk inderdaad maar minder erg dan de papa van de baby's. Al was toen ik zwanger was een meisje tegelijkertijd met mij zwanger en we raakten aan de praat bij de verloskundige, vertelden ze dat haar vriend een hersentumor had en niet lang meer te leven had en het de vraag was of hij de baby wel zou zien. Dat heeft zoveel indruk op mij gemaakt, ik denk nog wel eens aan haar als Julian helemaal door het dolle is als zijn papa aan komt rijden.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:04

Re: Kerels met een kleintje

Oh wat heftig ChiQ. Dat geluk en verdriet zo naast elkaar kan liggen :snik:
<<

Anoniem236

Bericht 21 Mei 2015 08:08

Re: Kerels met een kleintje

Ooh wat een naar verhaal chiq, vreselijk.
Ik weet dat een collega (iemand die binnen de zelfde instelling werkt maar kende hem niet) is verongelukt op vakantie terwijl zijn vriendin zwanger was, ook vreselijk.

Die twee stellen die bevriend zijn vind ik dan ook weer grappig om te zien. Beetje simpel (niet lullig bedoeld) En dat ze dan net zo n cursus hypnobirthing doen. Echt iets wat door het programma uitgekozen is.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:11

Re: Kerels met een kleintje

Oh Lotus, beetje simpel ja. Ik kan me daar zo aan ergeren. Ook dat hij steeds zonder t-shirt loopt en met z'n dikke buik op de bank zit terwijl zij met haar dikke zwangere buik het hele huishouden nog doet en hem een biertje komt brengen. Echt mijn nachtmerrie.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Mei 2015 08:14

Re: Kerels met een kleintje

Ik kijk het ook!

Ik heb behoorlijk wat tranen gelaten toen de vader van die jongen overleed. Zo sneu. Mijn broer was echt net vader geworden toen mijn vader overleed, dat was al zo moeilijk voor hem. Laat staan dat je vader het echt NET niet meemaakt, vreselijk.

Ik vind hun ook een leuk stel inderdaad.
<<

ChiQ

Bericht 21 Mei 2015 08:15

Re: Kerels met een kleintje

Ik denk dat zij best wel kroeshaar kan hebben maar dat het dun is, maar ze zag er echt beter uit met het bruine haar.
<<

Anoniem236

Bericht 21 Mei 2015 08:19

Re: Kerels met een kleintje

Ja inderdaad carrie en hoe hij dan op zijn wenken bediend wordt met die gebakken eieren, brrr. Komt zo ontzettend lui en verwend over en dan die blote buik inderdaad, maar dat maakt dan zo n programma wel leuk. Afwisseling in stellen.

Dat meisje uit dat leuke stel heeft ook zo n leuke jurken aan. Ik vind nergens zulke leuke positie kleding.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:23

Re: Kerels met een kleintje

Lotus schreef:Ja inderdaad carrie en hoe hij dan op zijn wenken bediend wordt met die gebakken eieren, brrr. Komt zo ontzettend lui en verwend over en dan die blote buik inderdaad, maar dat maakt dan zo n programma wel leuk. Afwisseling in stellen.

Dat meisje uit dat leuke stel heeft ook zo n leuke jurken aan. Ik vind nergens zulke leuke positie kleding.


Ja die lange strapless jurk he? Die vond ik ook super leuk! Maar zal het niet gewoon een maxidress zijn? Volgens mij kan je die ook gewoon dragen met een dikke buik als het model ernaar is?
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:24

Re: Kerels met een kleintje

ChiQ schreef:Ik denk dat zij best wel kroeshaar kan hebben maar dat het dun is, maar ze zag er echt beter uit met het bruine haar.


Ja, dat sowieso. Maar die pruik is gewoon niet mooi, zonde.
<<

ChiQ

Bericht 21 Mei 2015 08:27

Re: Kerels met een kleintje

Ze had laatst dr baby meegenomen naar zo'n nagelsalon waar je niet eens zelf fatsoenlijk adem kan halen en dan lag dat babytje in die geur, vond ik echt behoorlijk zielig!
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:39

Re: Kerels met een kleintje

ChiQ schreef:Ze had laatst dr baby meegenomen naar zo'n nagelsalon waar je niet eens zelf fatsoenlijk adem kan halen en dan lag dat babytje in die geur, vond ik echt behoorlijk zielig!


Ach, ja dat is sneu. Die salons kunnen inderdaad behoorlijk stinken door alle producten die ze daar gebruiken.
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 12:57

Bericht 21 Mei 2015 09:04

Re: Kerels met een kleintje

Vol verbazing zitten kijken. Die jongen Tony,van die 2 stellen die bevriend zijn, doet werkelijk niets!! Ik vind het sneu voor zijn vriendin die zei ook dat ze hoopte dat hij wel meer zou doen nu zij zwanger is, maar behalve het op het aanrecht leggen doet hij niets! Serieus, ik wil hem zo graag door elkaar schudden. Maar goed, wel bijzonder om naar te kijken.

Ik had met een vriend over dit programma, en hij dacht dat het programma heel ergens anders over ging :palm:
<<

Geel

Bericht 21 Mei 2015 09:19

Re: Kerels met een kleintje

Nu wil ik het ook kijken.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers