Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerels met een kleintje

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 10:46

Re: Kerels met een kleintje

SarahKey schreef:Oh die tony :thumbdown: echt wat een figuur. Dat stel deed ons erg denken aan barbie en michael. Net zulke nietsnutten (de mannen dan)

Wij dachten eerst aan wat heel anders toen we de titel hoorden :smile:



Vind Barbie anders luier dan Michael zij verwacht dat hij alles doet dat zegt ze ook.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Jun 2015 10:50

Re: Kerels met een kleintje

Ik vond het mooi om te zien dat hij toch bij de bevalling was en zo geemotioneerd was.
Dat 'naar het terras met Afrojack' vond ik overdreven. Kijk ons eens vriendjes zijn..

Die moeder die mee in bad wilde... Iewk.
Ik zou ze er sowieso niet bij willen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 10:58

Re: Kerels met een kleintje

Jarmillo, of hoe je het ook schrijft heeft wat weg van Brendan Fraser. Ik kan geen foto vinden om te plakken, alleen links, maar dat vinden velen hier blijkbaar teveel moeite om het even te openen.
<<

Anoniem167

Bericht 12 Jun 2015 10:59

Re: Kerels met een kleintje

En voor jou is het teveel moeite om de link tussen haakjes te zetten zodat het een foto wordt?
<<

Anoniem253

Bericht 12 Jun 2015 11:01

Re: Kerels met een kleintje

Omg die moeder in de bad idd.. Vreselijk zeg.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 11:04

Re: Kerels met een kleintje

Chiq,

Ken je Maria persoonlijk? Zo nee, dan kan je dat toch niet weten. Ik vind haar ook niks, je kijkt zo haar neusgaten in. Wist niet dat ze een pruik droeg wel een mooie, maar staat haar niet zo. Hoe is haar echte haar? Denk kort en kroesachtig. Prachtig huis hebben ze wel een rare ingang zeg.
Vind hem wel oud om pas nu vader voor de 1e keer te worden. Stel dat ze er over 2 jaar nog een willen, dan is hij al 45 of 46.

Snap niet Maria er zoveel bij laat zelfs haar broer was erbij! Die je volledig naakt ziet zo ook de cameraploeg. Alleen je partner lijkt me genoeg. Ik zou mijn moeder er niet eens bij willen waarom ook?

Zo he dat bad was wel erg vol van dat stel waarbij de moeder erbij ging zitten wat ik echt niet had toegelaten. Dat ze dat durft te vragen zeg! Net een emmer die je leeg flikkert..................dat zeg je toch niet op tv als moeder zijnde!
Ze vind dat er erbij moet zijn........................wat denkt dat mens wel niet met haar eisenpakket?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 12 Jun 2015 11:45, in totaal 5 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 11:18

Re: Kerels met een kleintje

Pippa schreef:En voor jou is het teveel moeite om de link tussen haakjes te zetten zodat het een foto wordt?


Zoek lekker zelf op zijn naam zou ik zeggen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 12 Jun 2015 11:34

Re: Kerels met een kleintje

Je bent weer lekker op dreef, he CBL?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 12:01

Re: Kerels met een kleintje

Sam schreef:Ik vond het mooi om te zien dat hij toch bij de bevalling was en zo geemotioneerd was.
Dat 'naar het terras met Afrojack' vond ik overdreven. Kijk ons eens vriendjes zijn..

Die moeder die mee in bad wilde... Iewk.
Ik zou ze er sowieso niet bij willen.


Wat een onzin zeg! Moet ze kluizenaar worden? Ze mogen toch ook uitgaan net als jij en ik.
<<

Anoniem167

Bericht 12 Jun 2015 13:08

Re: Kerels met een kleintje

Het gaat niet om het weggaan, maar om het kijk mij nou met een bekende Nederlander *zucht*
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 13:09

Re: Kerels met een kleintje

Vind ik niet en bovendien zijn ze het zelf ook. Vond ze heel normaal doen op het terras dus overdreven van kijk ons een met Nick.
<<

Anoniem167

Bericht 12 Jun 2015 13:19

Re: Kerels met een kleintje

Vind jij inderdaad, en ik heb een andere mening.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 12 Jun 2015 19:47

Re: Kerels met een kleintje

Haha wat een vreselijke schoonmoeder heeft dat meisje, met haar "dan moet je niet lachen dan moet je antwoord geven".
Ik zou met haar binnen 5 minuten ruzie hebben, dat ze zich zo opdringt.
Pffff je schoonmoeder in bad erbij, kan bijna niets ergers bedenken. :smile:
04-2014
10-2015
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 18 Jun 2015 20:38

Re: Kerels met een kleintje

Kijkt iemand dit terug via de site? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 18 Jun 2015 20:49

Re: Kerels met een kleintje

De herhaling is nu bezig ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Jun 2015 20:51

Re: Kerels met een kleintje

De herhaling? Is toch gewoon een nieuwe aflevering?
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 20:53

Re: Kerels met een kleintje

Herhaling? Het is gewoon de uitzending hoor iig wat ik nu kijk op 5.
Vind de verschillen zo grappig om te zien. De babyshower van die zanger en zijn vriendin, gewoon thuis, met niet veel mensen. Zijn moeder dacht even 18 te zijn en heeft lekker haar haar geblondeerd. :eyes: .Het kraamfeest van Maria en Jeroen, met een sterrenchef voor de ''hapjes'', Afrojack voor de muziek dus over the Top ook qua aankleding.
Jeroen doet me aan een stripfiguur denken, maar weet niet welke. Zijn neus lijkt op die van een (tuin)kabouter misschien is dat het wel.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 20:53

Re: Kerels met een kleintje

Popcorn schreef:De herhaling? Is toch gewoon een nieuwe aflevering?


Idd, snapte het al niet.

Ik vind Bob de zanger wel heel lief naar zijn vriendin toe. Zo hoeft het van hem niet perse in het bad, het is niet vies omdat het hun kind is. Wel top dat ze zijn moeder niks hebben verteld hahaha. Wat een jankerd is ze zeg! Zal nog wat worden nu gaat ze zich nog meer met hun bemoeien.

Moet Maria nou perse drinken? Zat echt verbaasd te kijken, je kind is toch belangrijker dan drank neem ik aan! Het lijkt wel of die babykamer geen raam heeft vind het zo'n hok.
Hij met zijn ''kijk eens naar mijn zoveelste dure auto'' die hij 25 jaar in de garage laat staan. Het kan wel, want er bestaat van die meters die aangeven tot hoeveel drank je mag in combi met borstvoeding. Snap het niet, want ze geeft het wel, maar nu dus even de fles lijkt me verwarrend voor haar kind.

Vind die meid van de tweeling zo lief, maar die vriend ook wel. Zo sneu dat zijn vader er niet bij kan zijn. Mooie bruiloft zo in die tuin hoor.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 19 Jun 2015 09:39, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 18 Jun 2015 21:18

Re: Kerels met een kleintje

Oh scuza, jullie hebben gelijk idd. Ben af en toe zo in de war omdat veel programma's 2 keer worden uitgezonden in de week.

Ik vind die Bob dus echt irritant...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2015 21:34

Re: Kerels met een kleintje

Op de vlucht was wel een herhaling dat ga je nu krijgen het zomerseizoen he.
<<

Anoniem236

Bericht 25 Jun 2015 17:25

Re: Kerels met een kleintje

Het was toch nog niet afgelopen of niet?
Vanavond komt het niet
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Jun 2015 18:03

Re: Kerels met een kleintje

Blijkbaar wel dus.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1948

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 06 Jul 2015 13:59

Re: Kerels met een kleintje

Wat een raar abrupt einde ineens.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Jul 2015 14:01

Re: Kerels met een kleintje

Wordt vervolgd neem ik aan.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 15 Jul 2015 16:57

Re: Kerels met een kleintje

Ik kwam dit weekend op Tinder, Percy tegen :eyes: .
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers