Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerels met een kleintje

<<

Anoniem123

Bericht 05 Jun 2015 18:39

Re: Kerels met een kleintje

Die anna is van dames in de dop toch? Ze komt me zo bekend voor.

en dat moment bij het aangeven met Bert. Wij hebben ook zo gelachen samen. Zat hij daar met zijn hondjes op schoot sullig te zijn :palm: :smile:
vind de tweede naam van hun meisje mooier.
<<

Anoniem110

Bericht 05 Jun 2015 18:55

Re: Kerels met een kleintje

Ik heb het programma nog niet gezien maar het eerste wat ik dacht waarover het programma zou gaan was "mannen met een kleine penis" :palm:
Maar het gaat dus om kersverse gezinnen zoals ik hier lees hahaha
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 06 Jun 2015 12:46

Re: Kerels met een kleintje

Haha dat dachten meer mensen stuit!
Ik heb gister de afgelopen aflevering gekeken en zat toch wel regelmatig met tranen in mijn ogen :laughcry: vooral met die Mia die huilde om haar moeder, wilde haar zo graag troosten haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 06 Jun 2015 19:41

Re: Kerels met een kleintje

Ik vind het wel vermakelijk :popcorn:
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1948

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 08 Jun 2015 13:10

Re: Kerels met een kleintje

Ik moest bij Lara ook meteen aan de film Mean Girls denken :laughcry:

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 11 Jun 2015 20:37

Re: Kerels met een kleintje

Het begint weer, volgens mij een bijzondere aflevering deze week. Met die moeder erbij in het bevalbad.
En of Jeroen bij de bevalling is?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 11 Jun 2015 20:51

Re: Kerels met een kleintje

Ik kijk ook
Zoon *
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1948

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 11 Jun 2015 21:08

Re: Kerels met een kleintje

Die moeder die vraagt of ze erbij mag zitten in het bad tijdens de bevalling :palm:

Jeroen vind ik best een leuke man. Aandoenlijk dat hij 't zo moeilijk vindt om haar pijn te zien lijden.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 11 Jun 2015 21:23

Re: Kerels met een kleintje

Die Jeroen is er uiteindelijk toch maar wel bij, dat vind ik dan wel weer stoer.

Die moeder vind ik wel heeeel erg doordrammen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem167

Bericht 11 Jun 2015 21:23

Re: Kerels met een kleintje

Hele leuke man die Jeroen, hij ontdooit helemaal met zijn mooie dochter bij zich.

Helix, inderdaad, ze blijft doordrammen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Jun 2015 21:28

Re: Kerels met een kleintje

Jezus schoonmams wil ook graag ff in de rotzooi komen zitten....:palm:
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem331

Bericht 11 Jun 2015 21:31

Re: Kerels met een kleintje

Ik had even wat oponthoud, dus tune nu weer in bij het begin van de bevalling van Maria!
<<

Anoniem167

Bericht 11 Jun 2015 21:34

Re: Kerels met een kleintje

Leaf schreef:Jezus schoonmams wil ook graag ff in de rotzooi komen zitten....:palm:


Die foto ook met het gezin, bad helemaal vol bloed & zij helemaal blij kijken dat ze het ook wil :cry:
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 11 Jun 2015 21:37

Re: Kerels met een kleintje

Sorry dat ik het zeg maar die foto met dat gezin vind ik vies bah waha
Zoon *
<<

Anoniem167

Bericht 11 Jun 2015 21:38

Re: Kerels met een kleintje

Ik kan me voorstellen voor de familie dat het misschien een emotionele foto is, maar om dat zo open en bloot in zo'n zaak te hebben en trots te laten zien? Nah, niet echt.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Jun 2015 21:46

Re: Kerels met een kleintje

Pippa schreef:
Leaf schreef:Jezus schoonmams wil ook graag ff in de rotzooi komen zitten....:palm:


Die foto ook met het gezin, bad helemaal vol bloed & zij helemaal blij kijken dat ze het ook wil :cry:


Hahaha ja dit dus....leek wel alsof Jaws had huisgehouden in dat bad :D
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

ChiQ

Bericht 11 Jun 2015 21:54

Re: Kerels met een kleintje

Pippa schreef:Ik kan me voorstellen voor de familie dat het misschien een emotionele foto is, maar om dat zo open en bloot in zo'n zaak te hebben en trots te laten zien? Nah, niet echt.



Volgens mij was t zijn eigen gezin. :banaan:
<<

Anoniem123

Bericht 12 Jun 2015 08:10

Re: Kerels met een kleintje

En anders was er vast wel toestemming voor gevraagd.

Maar oh oh ze ging er ook zo bij zitten haha. :palm:
Dat iemand dat serieus wil, als je naast het bad erbij bent a la. Maar erin?? Koekoek... :confused:

Maar goed ik wou helemaal geen (schoon)moeder bij mijn bevalling :laughcry:

Ik vind Maria echt heel lief met haar dochter. Ik verstond alleen haar naam niet zo goed? Heeft iemand het wel goed gehoord?
En Jeroen, grote mond maar een klein hartje. Wel schattig om te zien dat zijn dochter sprekend op hem lijkt. incl dopneusje :love:
<<

Anoniem167

Bericht 12 Jun 2015 08:21

Re: Kerels met een kleintje

Ze heet Amelle
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 08:32

Re: Kerels met een kleintje

ChiQ schreef:Ja maar die kerel van Maria is écht een kwal, bah! Die is ook helemaal niet lief voor haar maar zij blijft er bij vanwege het geld, i am sure.


Waar slaat dat op? Ze heeft zelf ook geld zat en had dat al voordat ze hem kende.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Jun 2015 09:21

Re: Kerels met een kleintje

Haha toen maria keek naar de baby zei ze precies jeroen
Kindje lijkt er precies op
Zoon *
<<

ChiQ

Bericht 12 Jun 2015 09:24

Re: Kerels met een kleintje

caribbeanlover schreef:
ChiQ schreef:Ja maar die kerel van Maria is écht een kwal, bah! Die is ook helemaal niet lief voor haar maar zij blijft er bij vanwege het geld, i am sure.


Waar slaat dat op? Ze heeft zelf ook geld zat en had dat al voordat ze hem kende.



CBL ik heb niet genoeg tijd om jou uit te leggen wat ik bedoel. Zij heeft écht geen genoeg geld voor ze hem kende vertrouw me maar.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 09:47

Re: Kerels met een kleintje

Oh oke ik dacht dat ze het goed voor elkaar had voordat ze hem kende met haar bedrijf samen met Tamara. Ben nou wel benieuwd en ook waarom jij vind dat ze voor de poen bij hem blijft. Ze zou toch wel van hem houden?

Wil je een pm sturen? Wil het graag weten hoe jij dat weet.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 09:48

Re: Kerels met een kleintje

Stuit schreef:Ik heb het programma nog niet gezien maar het eerste wat ik dacht waarover het programma zou gaan was "mannen met een kleine penis" :palm:
Maar het gaat dus om kersverse gezinnen zoals ik hier lees hahaha


De titel is dubbel en dat was denk ik ook de gedachten van de bedenkers aangezien het echt niet alleen om de mannen draait, maar meer om de vrouwen.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2015 10:40

Re: Kerels met een kleintje

Ava schreef:Ik heb het ook gezien en ik heb echt vreselijk zitten huilen toen die vader van die jongen (van die tweeling) 2 dagen voor de bevalling overleed. Echt zo zielig :( Volgens mij komt vanavond aflevering 2 toch? Ik ga denk ik wel weer kijken.


Erg he. Toen die ouders in de tuin zaten zei die vrouw iets als ''ja maar jij gaat erbij zijn daar gaan we voor zorgen''. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron