Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stiletto enkellaarsjes

<<

Anoniem147

Bericht 20 Mei 2015 14:12

Stiletto enkellaarsjes

Oke, over 6 dagen mag ik nieuwe schoenen kopen van mijn vakantiegeld. Nu zoek ik zwarte stiletto enkellaarsjes. Het liefste van mooi soepel leer of suede. Niet zo'n stijve laars of eentje die te strak om de enkel zit.

Iemand zin om mee te zoeken? Budget is tot max. €120,-
Bij mijn favoriete webshops ASOS en ZARA heb ik al gekeken en daar hebben ze niet wat ik bedoel.

Dus heel simpel, zoiets:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mei 2015 14:13

Re: Stiletto enkellaarsjes

Die onderste vind ik erg mooi, haha. Dat wou ik even zeggen.
<<

Anoniem147

Bericht 20 Mei 2015 14:15

Re: Stiletto enkellaarsjes

Ja ik vind die ook echt super. Die combinatie leer/suede vind ik ook (nog steeds) leuk! Al vind ik wel de hak wat mooier bij het eerste plaatje. Ik denk dat die tweede net te dun zijn voor mij om op te lopen. Maar goed, het gaat om het idee.
<<

Anoniem147

Bericht 20 Mei 2015 14:18

Re: Stiletto enkellaarsjes

Bij de ZARA zag ik deze, maar dan vind ik het eigenlijk weer jammer dat al die frutsels eraan zitten. Maar die hak is wel weer precies mooi.

Afbeelding
<<

Anoniem130

Bericht 20 Mei 2015 14:30

Re: Stiletto enkellaarsjes

https://m.zalando.nl/buffalo-enkellaars ... h-q11.html

Hoewel jij de rits wellicht niks vindt, ik vind het wel lekker strak.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Mei 2015 14:47

Re: Stiletto enkellaarsjes

<<

Anoniem147

Bericht 20 Mei 2015 14:49

Re: Stiletto enkellaarsjes

Ohh Whatever, wat jammer van die rits inderdaad. Verder zijn ze echt perfect.

@ Alibi, die heb ik in het echt gezien en zijn veel minder mooi. Meehh zo stom haha.

Zal ik ze ooit vinden? Of moet ik gewoon even wachten tot de herfstcollecties komen. Daar moeten wel mooie bijzitten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11572

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mei 2015 19:32

Re: Stiletto enkellaarsjes

Ik zou het lekker opzij zetten en inderdaad wachten tot de herfst
2015 💙
<<

Anoniem193

Bericht 21 Mei 2015 10:12

Re: Stiletto enkellaarsjes

Marni schreef:Ohh Whatever, wat jammer van die rits inderdaad. Verder zijn ze echt perfect.

@ Alibi, die heb ik in het echt gezien en zijn veel minder mooi. Meehh zo stom haha.

Zal ik ze ooit vinden? Of moet ik gewoon even wachten tot de herfstcollecties komen. Daar moeten wel mooie bijzitten.


Dat is echt stom!

Ja ik zou ook wachten tot de nieuwe collecties er zijn en dan lekker door de winkels struinen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Mei 2015 08:20

Re: Stiletto enkellaarsjes

Marni schreef:Zal ik ze ooit vinden? Of moet ik gewoon even wachten tot de herfstcollecties komen. Daar moeten wel mooie bijzitten.
Ik zou ook wachten. Maar wel nu geld ervoor in een envelop wegleggen :)
#teammaple🍁
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 25 Mei 2015 08:35

Re: Stiletto enkellaarsjes

Ik zoek ze ook al een paar maanden. Ik heb ook verschillende al besteld maar allemaal net niet wat ik zoek. :nopompom: Ik denk inderdaad dat je beter kan wachten tot het najaar. Dat ga ik in ieder geval wel doen! Ik ga mijn ogen open houden tot die tijd ;).
<<

Anoniem147

Bericht 02 Jun 2015 20:31

Re: Stiletto enkellaarsjes

Ik zag deze bij de H&M. Ze zijn van echt leer alleen niet zwart. Ik had een 30% code dus ze toch besteld haha. Eens kijken of het wat is. Eigenlijk wil ik zwarte maar deze vind ik ook wel heel gaaf qua kleur!

Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Jun 2015 21:21

Re: Stiletto enkellaarsjes

Gaaf idd. Kun je ze eventueel omslaan?
#teammaple🍁
<<

Anoniem222

Bericht 02 Jun 2015 21:42

Re: Stiletto enkellaarsjes

Ik vind ze eigenlijk net niet. Komt vooral omdat ik de hak en zool niet mooi vind denk ik.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers