Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat dragen jullie in het vliegtuig?

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Mei 2015 05:39

Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Voor mijn werk vlieg ik regelmatig naar een warm land, vlucht van ongeveer 13 uur of langer met overstap. Nu vind ik broeken niet lekker zitten omdat de band en knoop zo in je buik drukken. Dus ik had een sweatjurk aangetrokken met legging. In dat land veel te warm dus vies zweten, maar in het vliegtuig heb ik die warmte wel hard nodig omdat ik het dan altijd koud heb.
Nu wil ik eigenlijk een lekker vest hebben, zodat je die dus aan en uit kan doen als je het warm of koud hebt. Maar wat kan ik daar dan onder doen?

Wat trekken jullie aan op lange vluchten?
<<

Anoniem119

Bericht 20 Mei 2015 05:51

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Ik heb altijd laagjes aan. Dus inderdaad een topje, t-shirtje en een lekker vest. Dan kan je lekker makkelijk dingen aan en uit trekken. Want met boarden enzo heb ik het altijd bloedheet maar tijdens de vlucht krijg ik het altijd koud. De laatste paar keer moest ik wat zakelijker gekleed, toen had ik een blousje en jasje aan, ook laagjes. Zit wel minder lekker helaas.

Ik doe wel gewoon een broek aan, maar het liefst geen plakkende spijkerbroek maar een iets luchtigere.
<<

Anoniem122

Bericht 20 Mei 2015 05:55

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Sportbroek of joggingbroek, shirtje met korte of zonder mouwen en een lekker zittend vest. En evt dunnere/korte broek of rokje in de handbagage mee om daar gelijk te kunnen wisselen.
<<

Anoniem173

Bericht 20 Mei 2015 07:57

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Meestal gewoon een spijkerbroek met een shirtje en vestje. Maar een Legging met jurkje zit ook wel erg lekker.
<<

Anoniem103

Bericht 20 Mei 2015 08:03

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Ik had de laatste keer een jurkje zonder mouwen aan met een vestje erover voor als ik het koud had. Ik had er een legging onder en ik had slippers in m'n tas die ik aangedaan heb toen we aankwamen.
<<

anoniem203

Bericht 20 Mei 2015 08:09

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Ik heb het altijd ijskoud in het vliegtuig. Ik heb dan ook altijd een lange broek aan en dichte schoenen met een extra paar sokken in m'n tas. En ik heb altijd een dik vest bij me.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 20 Mei 2015 08:50

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Ik heb het ook altijd koud in een vliegtuig en heb daarom altijd een lange broek aan, dichte schoenen en als bovenkleding laagjes. Meestal een topje, t shirt, dun vest, blazer en een sjaal. En dan heb ik het nog koud :smile:
05-05-2005 01-05-2011
<<

ChiQ

Bericht 20 Mei 2015 09:06

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Ik heb meestal een pak aan van Zoe Karssen. Lekkere dikke joggingbroek met een trui en eronder een tshirt. En sneakers. Ik ben iemand die van: liever te warm dan te koud heeft, dus die paar uur hitte kan ik op plaats van bestemming wel handelen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Mei 2015 09:54

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Een lekkere luchtige broek een shirt en een vest
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 20 Mei 2015 10:06

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Fijn zittende broek met daar boven laagjes, hemdje, shirtje, vest. Ik neem altijd dikke sokken en sloffen mee zodat ik die bij een lange vlucht kan aan doen. Vind ik veel fijner dan schoenen.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 20 Mei 2015 10:29

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Lagen inderdaad. Maar ik vlieg niet vaak naar heel warme bestemmingen.
meestal dus gewoon lange broek, t shirt, trui of vest mee En sneakers. omdat ik mn koffer voor 6 maanden in moet pakken trek ik vaak ook mn meest zware kleding aan. Scheelt weer een paar gram :palm:
<<

Anoniem189

Bericht 20 Mei 2015 18:56

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Meestal draag ik een legging met een jurkje, zodat de legging eventueel uit kan op een warme bestemming.
<<

Anoniem321

Bericht 01 Jun 2015 12:42

Re: Wat dragen jullie in het vliegtuig?

Ik droeg tijdens mijn laatste vlucht zo'n losjes zittende kantoenen broek met hemdje en vestje.
Terugweg had ik gewoon een spijkerbroek aan.
Het ging dan ook maar om een vlucht van 2 uurtjes.
Op lange vluchten heb ik graag een joggingbroek aan.
In mijn handbagage heb ik dan een rokje of shortje, zodat ik me na aankomst meteen kan omkleden.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers