Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

<<

Anoniem152

Bericht 19 Mei 2015 17:06

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Lady schreef:Verder de zee in gaan dan daar waar ik kan staan.

Dit.
<<

Anoniem122

Bericht 19 Mei 2015 17:08

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Te daten... Heb dat nog nooit gedaan en dankzij mijn ex vertrouw ik sowieso geen man meer en durf ik het ook niet aan.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:17

Bericht 19 Mei 2015 17:13

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik zag een poosje geleden een foto van Lejow in het fototopic, die onder de grond in een tunnel kroop, NOOIT van mijn leven!!! Werd al paniekerig toen ik die foto zag!!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2015 18:57

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ilargi schreef:Ik zag een poosje geleden een foto van Lejow in het fototopic, die onder de grond in een tunnel kroop, NOOIT van mijn leven!!! Werd al paniekerig toen ik die foto zag!!



:D
Dan moet je het inderdaad dus duidelijk niet doen.
Dat was juist iets waarvan ik het dacht niet te durven, en het uiteindelijk toch gedaan heb!

Ik durf niet in het water te springen. En dat klinkt een beetje gek, want echt 'niet durven' is het nou ook weer niet.
Maar ik kan het op de een of andere manier gewoon niet. Ik vind vanaf de rand zo PLONS een zwembad in springen echt vreselijk, en was bij die survivaldag (waar dus de foto in de tunnel gemaakt is), bij de touwen over het water ook echt als de dood om er in te vallen.
Alsof ik dan een soort bevangen wordt door de kou ofzo...
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 19 Mei 2015 19:51

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

De koprol :redface: Ik durfde hem vroeger niet, en nu nog niet.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 19 Mei 2015 20:17

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik durf nooit te bellen. Heel onhandig op het werk. Als ik moet bellen loop ik altijd weg zodat niemand me kan horen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem170

Bericht 19 Mei 2015 20:19

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Bungeejumpen en parachutespringen durf ik echt niet.
<<

Anoniem117

Bericht 19 Mei 2015 20:21

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik heb eigenlijk niet iets wat ik echt niet durf. Ik houd niet zo van op een boot zitten. Dus een week op een duikboot lijkt me geen pretje. Maar voor een paar uurtjes zou ik het best willen proberen.

Oh ik weet wel iets, ik kijk nooit alleen een horrorfilm. Ik kijk ze sowieso niet graag, maar al helemaal niet alleen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Mei 2015 20:25

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Alleen een horrorfilm kijken doe ik ook niet. Zo'n trap of overloop gemaakt van roosters waar je doorheen kan kijken daar durf ik ook niet op te lopen. Verder durf ik geen spinnen te pakken en snorkelen enzo ook niet.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 19 Mei 2015 20:34

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Spencer schreef:Ik durf nooit te bellen. Heel onhandig op het werk. Als ik moet bellen loop ik altijd weg zodat niemand me kan horen.

Ik heb ook belangst. Heel vervelend. Ik hakkel gewoon tegen mensen aan de telefoon!
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 19 Mei 2015 20:35

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Horrorfilms kijken durf ik sowieso niet.
Ik ben ook een gigantisch mietje met bloed, daar loop ik liever ook bij weg.
insecten oppakken doe ik ook liever niet.
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:08

Bericht 19 Mei 2015 21:10

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Bellen. Oke echt heel suf dit. Ik durf wel zakelijk te bellen en met onbekenden en instanties enz. Met mijn ouders en zus ook geen probleem. Maar vriend(inn)en, bekenden enz. spreek ik veel liever reallife of even op whatsapp. Ik heb een soort belangst. En het is eigenlijk nog suffer dat ik het niemand van mijn vriendinnen het weet, ik speel gewoon altijd die slecht bereikbare vriendin.
Laatst gewijzigd door Pixi op 19 Mei 2015 21:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:08

Bericht 19 Mei 2015 21:12

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Oh ik had heel het topic nog niet gelezen. Alleen de eerste paar reacties. Meerderen hebben dit (kleine opluchting, ik ben toch niet heeeeel raar)
<<

anoniem203

Bericht 19 Mei 2015 21:22

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Lady schreef:Verder de zee in gaan dan daar waar ik kan staan.


Dit maar dan ga ik niet verder dan m'n navel onder het water. Ik moet gewoon zien wat er onder mij zwemt/gebeurd.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 20 Mei 2015 06:52

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Hier ook autorijden. Ik doe het wel af en toe maar alleen bekende stukken en met mijn vriend naast me. Ik heb een paar jaar echt helemaal niet gereden, dus ik ben blij dat ik nu in ieder geval weer af en toe rijd, maar ik vind het echt een grote beperking voor mezelf en baal ervan. Ik weet precies hoe ik er vanaf moet komen (heel veel gaan rijden en met kleine stapjes steeds meer uitbreiden), maar die stappen zetten vind ik erg lastig en dan ga ik weer lekker vermijden. Blugh
<<

anoniem203

Bericht 20 Mei 2015 07:43

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik vind autorijden de laatste tijd ook steeds enger worden. Overdag gaat het goed maar in het donker rij ik gewoon liever geen lange afstanden meer en dan vooral niet op de snelweg. Ik zie ook gewoon niet zo goed meer in het donker.
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 12:57

Bericht 20 Mei 2015 08:49

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

In de achtbaan,zweefmolen of andere attracties die enigzins snelheid hebben en hard gaan.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 20 Mei 2015 08:54

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Naar slangen kijken. Zowel op tv, achter het glas in de dierentuin of in het echt. Ik moet er niets van hebbem
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 20 Mei 2015 08:57

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik hou niet van attracties waar je misselijk van kan worden. Mijn angst is dus misselijk zijn en overgeven.
Ik ga dus ook niet op een boot de open zee op.
Ik eet geen etenswaren van de markt zoals broodjes vlees enz. Ook niet bij de La place, nadat ik daar eens een onderzoek van had gelezen over de vele salmonella besmette roomkaas/zalm broodjes. Ik hou het dan bij kaas.
En zo zijn er nog meer situaties die ik vermijd.

Ik heb dit allemaal wel gedaan ooit, dus niet durven is ook weer wat, maar door mijn fobie ga ik dit soort dingen uit de weg.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mei 2015 08:57

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

In de zweefmolen. Als kind zat er in het bakje voor mij zo`n gozer die zichzelf omhoog 'schopte' vanaf de grond. Met als gevolg dat ik zijn bakje snoeihard tegen m`n knie kreeg. Paar weken niet kunnen lopen nog altijd snel last van die knie.

Zo`n hoge zweefmolen zoals in sommige pretparken daar durf ik dan weer wel in, want dan kan niemand zichzelf omhoog schoppen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 20 Mei 2015 09:23

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik ben bang om te bellen naar alles en iedereen behalve een aantal familieleden, mijn vriend of een goede vriendin. Ik stamel dan altijd zo aan de telefoon, kom niet goed uit mijn woorden. Doe het wel, omdat het vaak moet. Maar liever niet.

Ik vind het eng om kennis te maken met onbekenden. Een beetje hetzelfde als bij het bellen. Kom vaak niet goed uit mijn woorden en voel me ongemakkelijk en bekeken. Heb dit ook met sommige bekenden. Vooral het bekeken voelen vind ik vreselijk.

Oja, en wespen en bijen vind ik doodeng.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 20 Mei 2015 10:25

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Een jaar geleden had ik vol overtuiging autorijden gezegd maar ik ben van die angst af. Ben laatst naar een vriendin gereden die 69 km verderop woont en dat voelde heel goed.

Ik durf ook de zee niet in als ik de bodem niet kan zien. Nu heb ik sowieso een hekel aan dat gekriebel tussen je tenen :)
Ik durf geen handstand te doen.
En dat bellen met familie/vrienden/bekenden komt me ook bekend voor. Ik spreek ook liever persoonlijk af of stuur een appje.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Mei 2015 10:31

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

In buiten water zwemmen. Brrr eng vissen. Vroeger al last van dan moest ik perse een luchtbed hebben

Tunnels/grotten kleine ruimtes echt eng. Toen ik die foto van lejow zag kreeg ik al angst.
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Mei 2015 11:31

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Ik hou ook niet van bellen. Vroeger had ik echt belangst en durfde ik idd ook niet naar onbekenden of instanties ofzo te bellen. Maar op een gegeven moment kreeg ik een paar baantjes waarbij ik veel moest bellen en dat heeft me er wel overheen geholpen. Vind het nu niet eng meer, maar privé bel ik nog steeds nauwelijks. Alleen mn ouders spreek ik regelmatig per telefoon, maar met vrienden communiceer ik eigenlijk alleen via de app en in real life. Ik weet niet, ik mis bij een telefoongesprek gewoon de non-verbale communicatie ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 20 Mei 2015 11:58

Re: Wat durf jij niet wat een ander wel durft?

Bazinga schreef:Een dood dier 'opruimen'. Dus een dood vogeltje of een muis oid. Ik begin altijd te huilen..


+1 alleen moet ik er niet van huilen.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Izzie