Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gênante crushes

<<

Anoniem114

Bericht 21 Mei 2015 10:52

Re: Gênante crushes

Oh en nog eentje maar weet niet of die gênant is? Ik vind 'm iig heel erg leuk en word altijd heel blij en enthousiast als ik 'm zie :D

Afbeelding

Heston Blumenthal :D
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 10:54

Re: Gênante crushes

Hahaha Bazinga! Ik dacht even dat het Phillipe Geubels was. Die hebben wel wat weg van elkaar toch?

Edit: Hmm misschien alleen de kale kop en bril. Maar toch. Toen ik snel keek :smile:

Afbeelding
<<

Anoniem114

Bericht 21 Mei 2015 10:56

Re: Gênante crushes

Haha! Ja idd! Alleen is Heston een Britse topkok :D Hij staat bekend om het experimenteel koken, met stikstof en zo.
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 10:58

Re: Gênante crushes

Bazinga schreef:Haha! Ja idd! Alleen is Heston een Britse topkok :D Hij staat bekend om het experimenteel koken, met stikstof en zo.


Ja, I know haha. Mijn man is helemaal gek van hem. Vooral dat hij gewoon echt alles proeft, ook de leipste/heetste dingen en daar dan toch iets van wilt maken. Geweldig!

Wij zijn ook echte Masterchef Aussie fans. Binnenkort weer even downloaden want ik las dat ze in Australië met een nieuwe seizoen begonnen zijn.
<<

Anoniem114

Bericht 21 Mei 2015 11:02

Re: Gênante crushes

Ja ik las zoiets! Kan niet wachten. Zelfs m'n vriend is enthousiast geworden. Haha laatst was ik iets aan 't snijden in de keuken en ik maakte er blijkbaar teveel geluid bij. Hoor ik opeens vanuit de huiskamer "Als je mes teveel geluid maakt, op je snijplank, dan ben je aan 't hakken en niet aan 't snijden, zei George. Misschien moet je een ander mes pakken?"

Lullo :P
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 11:08

Re: Gênante crushes

Hahaha. Herkenbaar! Mijn man zegt echt drie keer per week 'Oh we moeten echt langs de messenslijper want dit is gewoon niet te doen'.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Mei 2015 11:47

Re: Gênante crushes

Haha ooh ik vind Masterchef Australië ook echt geweldig! Maar geen crushes van hieruit, haha. Ik hou het bij Lil Wayne :palm: :omg:

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mei 2015 19:34

Re: Gênante crushes

Ik weet niet of dit een gênante crush is, maar sinds Californication vind ik David Duchovny (nou ja, Hank Moody dus) ineens vet sexy :smile:

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Mei 2015 20:25

Re: Gênante crushes

Ik kan even geen plaatjes plakken en weet ook niet of het gênant genoeg is, maar ik vind Eric Corton heel sexy! Vooral nu hij ouder is, vroeger namelijk totaal niet.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mei 2015 20:36

Re: Gênante crushes

Nee, da's niet gênant, Eric is sexy!
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Mei 2015 23:09

Re: Gênante crushes

Ik vind de man van Beyonce ook heel stoer, Jay Z. Heeelemaal niet knap of zo maar hij straalt iets van zelfverzekerheid uit dat doet toch iets haha.
Afbeelding

Misschien iets minder gênant, maar toch best gênant:
Thomas van Eigen Huis en Tuin (ik vind hem wel oké maar het programma is misschien wat suf)
Afbeelding

Ruben van De beste Singersongwriter (dat is genant omdat hij zo jong is :D )
Afbeelding

Toch opvallend dat Kerel het liefst reageert in topics waar vrouwen over mannen of hun relatie/slaapkamergeheimen praten.
<<

Anoniem211

Bericht 28 Mei 2015 09:41

Re: Gênante crushes

Parisienne schreef:Jammer Chiq, dat 'ie jou tegenviel. Ik moet zeggen dat ik ook echt even moest omschakelen. Maar vind de film èn Christian Grey inmiddels geweldig.

Ondanks dat heel veel meiden de film (en Christian Grey erin) tegen vonden vallen, vond ik dat niet. Bij deze dan mijn crush mèt foto:

Afbeelding

Alleen genant is 'ie niet. Durf er best voor uit te komen, haha!


Ik vond hem eerst ook even tegenvallen maar later is ie inderdaad leuk!!

Ik ben stiekem verliefd op Christian Bale, maar dat is niet heel gênant toch? :) Overigens alleen in de Batman films
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jun 2015 05:45

Re: Gênante crushes

Ik heb gedroomd over Ali B (en we gingen niet samen fietsen..) en nu is dat mijn gênante crush. Ohh wat erg! Ik probeer hem te negeren maar ik heb zondag alleen maar aan hem gedacht na die droom.

Ik vind hem niet eens aantrekkelijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem321

Bericht 02 Jun 2015 08:58

Re: Gênante crushes

Ok, hier komt die van mij.
Ben totaal geen voetbalfan, en er zijn zat mooiere voetbalmannen, maar hij heeft gewoon iets..
Vind ik al jaren.

Afbeelding
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 02 Jun 2015 23:40

Re: Gênante crushes

Ik heb regelmatig weg zitten smelten bij Heath Ledger in "10 things I hate about you". Maar zo gênant vind ik dat niet, want dat vind ik gewoon een lekkere kerel. Hmmm, ik zoek m'n dvd maar weer eens op geloof ik!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem216

Bericht 03 Jun 2015 12:42

Re: Gênante crushes

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 18 Okt 2017 11:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 03 Jun 2015 18:11

Re: Gênante crushes

Mijn gênante crushes die ik altijd liever verborgen hou:

Gary uit Geordie Shore vind ik ook wel erg leuk:
Afbeelding

En in de tijd van Prison Break vond ik stiekem 'de broer' veel leuker dan Wentworth Miller. Vond hem veel stoerder:
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2015 18:25

Re: Gênante crushes

Jaaaaaaa Gary.

Oh en Dre Hazes valt ook zeker wel onder genante crushes.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Jun 2015 18:29

Re: Gênante crushes

Jaaa Dre... Mooi mannetje. Net als Dave Roelvink :)

En van de week zag ik bij editie nl Daan Nieber zitten. Mooie man, en op de een of andere manier vind ik zijn voortanden zo sexy scheef staan!
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 12 Jun 2015 14:29

Re: Gênante crushes

Dit is de eerste en laatste keer dat ik dit opbiecht..
Till Lindemann, de zanger van Rammstein :redface:
Nee, hij is niet knap. Maar als hij heeft iets :redface:
Afbeelding

Oke, en nu ga ik in een hoekje zitten en me heel diep schamen :P :palm:
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Jun 2015 14:41

Re: Gênante crushes

Nou Vause, ik vind dat niet persé een genante crush hoor! :wink: Het is toch geen hele lelijke man om te zien? Ik snap wel wat je bedoelt met 'hij heeft iets'. Ik vind nog steeds dat ik win met m'n Lil Wayne... :laughcry:

♥♥
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 12 Jun 2015 14:44

Re: Gênante crushes

Elliot schreef:Nou Vause, ik vind dat niet persé een genante crush hoor! :wink: Het is toch geen hele lelijke man om te zien? Ik snap wel wat je bedoelt met 'hij heeft iets'. Ik vind nog steeds dat ik win met m'n Lil Wayne... :laughcry:


Haha ja Elliot die is ook wel echt gênant! :)
Ik heb ook nog wel een vrij charmante foto opgezocht hoor. De rest was toch wel uh..ja..Gênant?! :smile:
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 12 Jun 2015 18:45

Re: Gênante crushes

Stiekem vind ik Youri Mulder woest aantrekkelijk.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 12 Jun 2015 20:17

Re: Gênante crushes

Afbeelding

Philip Cocu vond ik echt heel leuk toen hij nog in het Nederlands elftal voetbalde. Inmiddels vind ik hem niet meer zo aantrekkelijk..
<<

Anoniem286

Bericht 15 Jun 2015 10:51

Re: Gênante crushes

Na het zien van Spy... zo geweldig slecht dat ik spontaan verliefd werd.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers