Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 18 Mei 2015 23:04

Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Ben ik, die twijfelde of ik ooit nog vlinders in m'n buik kon krijgen, eindelijk verliefd....
Is het op de Spaanse ober die ik heb ontmoet tijdens mijn vakantie :12:

Het slaat echt nergens op, ik zag hem bij aankomst en BAM! Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, tot 8 mei.... ik was meteen helemaal weg van hem.
Maar ja, kneus als ik ben zodra ik verliefd ben, ik durf mijn mond niet open te trekken. Nou was ik ook nog met mijn moeder op vakantie, dus dat maakte het er niet makkelijker op. Ga maar eens flirten ofzo met je moeder erbij :eyes:

Dus 8 dagen lang om elkaar heen lopen draaien, weggekwijld bij zijn bruine ogen en verlegen glimlach, en afgelopen vrijdag afscheid genomen met 3 hollandse zoenen.
Ik voelde me zó verschrikkelijk kut toen ik weer thuis was. Hij spookte echt de hele tijd door mijn hoofd, hoe belachelijk ik het ook vind, aangezien we amper een woord hebben gewisseld en niet eens gezoend hebben ofzo.... sterker nog; we hebben niet eens uitgesproken dat we elkaar leuk vinden.

En toen.... kreeg ik opeens een vriendschapsverzoek van hem via fb. Hij had me opgezocht blijkbaar. Hoera!
Nu zitten we al 3 dagen lang tot diep in de nacht te appen. Ik check 100x mijn telefoon....lijk wel een verliefde puber.
Via de app durfde ik eindelijk te zeggen hoe leuk ik hem vind, en hij stuurde meteen terug dat hij hetzelfde voelt.
Hij heeft al gevraagd of ik in mijn vakantie in September weer terug kom, en stiekem wil ik niks liever, maar pfff.... heeft dit wel zin? Of ben ik echt supernaief bezig?

Ik wordt niet snel verliefd, was zelfs bang dat ik dit gevoel nooit meer zou krijgen.
Natuurlijk besef ik ook dat dit klinkt als het ultieme vakantieliefde verhaal, meisje valt op gladde ober, maar gelukkig is hij totaal niet zo'n populair figuur die na mij weer een ander schatje heeft.
Dat blijkt wel uit het feit dat hij me amper aan durft te spreken, en pas als ik weg ben gaat zoeken op facebook en zijn gevoel uitspreekt ;)

Ik vind het zo stom dat ik er de hele dag mee bezig ben, kon wel janken vanmiddag..... lijkt echt wel alsof ik een soort heimwee heb.
Heb dus vanmiddag een vriendin gevraagd of ze in Sept mee wil naar Tenerife. Zie ik hem dan en hebben we het leuk samen, dan zou dat geweldig zijn, en anders heb ik evengoed een leuke week met mijn vriendin, lekker zonnen en op het strand.

Wat ik met dit verhaal wil weet ik niet zo goed, maar ik moet gewoon even mijn ei kwijt denk ik....
Als ik heel reëel ben weet ik wel dat dit waarschijnlijk weinig kans van slagen heeft door de afstand, maar man, wat vind ik hem leuk :love:
Stiekem toch hopen dat onze appjes zo leuk blijven, ik hem in September kan zien, en Robert ten Brink in December op mijn stoep staat haha!
<<

Anoniem167

Bericht 18 Mei 2015 23:12

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Hartstikke leuk toch? Lekker van genieten! En misschien is het wel mogelijk en bereikbaar? Waarom niet?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Mei 2015 06:52

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Super schattig, je klinkt ook echt verliefd :)

Lekker van genieten en er in september nog een keer heen. Wie niet waagt wie niet wint!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 19 Mei 2015 07:46

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Hee er zijn genoeg verhalen van vakantieliefdes die wel goed gaan hè! En het is niet alsof hij in Congo ofzo woont, het is 'maar' Tenerife.

Lekker van genieten, aan de cursus Spaans en ervoor gaan meid! Heb je verdiend.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 19 Mei 2015 09:56

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Heb je wel aan je vriendin verteld van de ober? Lijkt me voor haar zo lullig om met jou naar Tenerife te gaan en dat jij dan alleen aandacht voor hem hebt?

Maar wat leuk dat het wederzijds is!
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 19 Mei 2015 11:06

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Wat leuk dat je verliefd bent! Natuurlijk is het beduidend handiger als diegene in Nederland woont en het is natuurlijk maar de vraag of jullie in september nog steeds verliefd zijn. Maar als dat wel zo is, dan is Spanje de wereld niet uit :) Als het goed zit, dan maakt de afstand niet uit en dan kan er iets heel moois opbloeien. Ruim twee jaar geleden heb ik in twee weken Zweden een man leren kennen en pas op de laatste avond een move durven maken. Nu gaan we in september samenwonen :) Dus het kan zeker!
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 19 Mei 2015 11:35

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Tenerife is inderdaad niet het einde van de wereld en blijkbaar is het ook wederzijds. Lekker van genieten.Heeft hij geen mogelijkheid om hier een weekend te komen?
<<

Anoniem125

Bericht 19 Mei 2015 12:01

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Leuk toch, gewoon lekker voor gaan. Waarom pas in september terug en niet al eerder? En al zou het alleen een vakantie liefde zijn, ook spannend toch? Ik zou alleen niet die vriendin meevragen. Hoe leuk is het voor haar als jij alleen maar bezig bent met die ober?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2015 13:57

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

SuperGrover schreef:Wat leuk dat je verliefd bent! Natuurlijk is het beduidend handiger als diegene in Nederland woont en het is natuurlijk maar de vraag of jullie in september nog steeds verliefd zijn. Maar als dat wel zo is, dan is Spanje de wereld niet uit :) Als het goed zit, dan maakt de afstand niet uit en dan kan er iets heel moois opbloeien. Ruim twee jaar geleden heb ik in twee weken Zweden een man leren kennen en pas op de laatste avond een move durven maken. Nu gaan we in september samenwonen :) Dus het kan zeker!

Waah SuperGrover wat leuk dat jullie gaan samenwonen! :banaan:

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2015 13:57

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

On topic, ik zou er ook lekker voor gaan. Misschien zou ik, indien financieel haalbaar, al eerder een keertje teruggaan, al is het maar een weekendje.

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 16:12

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Wat leuk JaneDoe. Ik ben het verder met MrsMath en Nougat eens. Ik zou lekker zonder je vriendin gaan en proberen wat eerder dan september. Desnoods echt een weekendje of midweekje. Lekker nu direct kijken met hem samen wat er zit, ipv lang wachten en afvragen hoe t zou zijn en samen met een vriendin gaan.
<<

Anoniem108

Bericht 19 Mei 2015 16:35

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Wat leuk, wat leuk! Als puber heb ik ooit ook een vakantieliefde gehad. De ober uit het hotel waar ik verbleef. Wat was ik verliefd! ;-) Zo erg, dat m'n ouders een paar maanden later met het gezin terug zijn gegaan voor een weekje. En daarna zag ik hem nog een aantal jaren achter elkaar. Ik was te jong destijds ook al was het wederzijds, maar Tenerife is echt goed te overzien joh. :) Twee familieleden hebben ook zo hun grote liefde leren kennen en zijn uiteindelijk naar Spanje vertrokken.

Ik zou echter gewoon een lang weekend gaan alleen en dat hij dan ook vrij is. Anders kun je elkaar amper leren kennen en ik weet niet hoe het beleid is op zijn werk, maar over het algemeen wordt het niet aangemoedigd door een werkgever om met je gasten te gaan 'rotzooien'. Dus ik zou dan zorgen dat je elders verblijft en om elkaar een beetje beter te leren kennen een paar daagjes gaan. Niet met een vriendin, daar heeft je vriendin niets aan en jij ook niet. Met die vriendin en voor die vriendin is het alleen leuk, als die klik er toch niet blijkt te zijn met de ober.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Mei 2015 17:23

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Wat een leuke reacties :)

Even om uit te leggen wbt de vriendin, ik vertelde haar over hem en vroeg voor de grap of ze meeging. Toen zei de zelf dat ze echt wel mee wilde. Ik heb haar toen duidelijk laten weten dat hij toch wel de hoofdreden is voor mij om terug te gaan (al is tenerife op zich natuurlijk ook niet verkeerd, even los van hem), dus dat als hij vrij is, ik hem ook wel wil zien.
Ze zegt dit geen probleem te vinden, en zich prima te vermaken met een boek in de zon, als ik maar niet 8 dagen 24 uur lang weg ben.
Nu werkt hij 6 dagen daar, dus overdag zal ik toch veelal met haar optrekken.

Eerder zit er niet in voor mij... ik heb vandaag op mijn werk gevraagd of ik tussendoor ergens nog een paar dagen vrij kan krijgen, maar vanwege de aankomende zomerdrukte zit dit er niet in. :( Ik heb mijn rooster even bekeken en ben nergens langer dan 2 dagen achter elkaar vrij (ik werk in de zorg en heb wisselend rooster).

En daarbij.... het is zo raar gegaan tussen ons. Pas eenmaal thuis durfden we uit te spreken wat we allebei voelden, maar verder is er dus daar niks gebeurd. Daardoor is de stap wat groter om even alleen die kant op te gaan.... wat nou als het tegenvalt ofzo? Ik ga dan liever met een vriendin, dan hebben we altijd nog een leuke zonvakantie samen, mocht het tegenvallen ofzo.
Moeilijk uit te leggen...
Als ik hem eerder had ontmoet en we al een paar leuke dagen samen hadden gehad, dan had ik geen moment getwijfeld om alleen heen te gaan voor hem.

Mijn gevoelens zeggen genoeg, jaren geleden dat ik zulke vlinders heb gehad, maar ik ben er nog niet achter of dit iets is wat ik serieus moet nemen? of wat moet slijten hoe langer ik in nederland ben en hem niet zie?
Nu hebben we vannacht bijvoorbeeld tot laat liggen appen, maar nu heeft hij "al" uren niet geantwoord.... ik ga dan meteen denken "ohhh zie je wel, zo serieus is het nou ook allemaal weer niet..."
Ik merk ook dat iedereen in mijn omgeving (familie/vrienden) er een beetje lacherig over doen en het afschilderen als een vakantiedingetje wat moet slijten.
Ik vraag me daarom een beetje af of ik niet gewoon supernaief bezig ben en straks alleen maar teleurgesteld ga worden als het verwaterd.

Ik ben in ieder geval heel blij dat hij me doet inzien dat ik nog verliefd kán worden.... begon er na al die jaren een beetje aan te twijfelen. Zoveel dates gehad waarvan ik dacht "is dit het nou?" Dat het echte verliefde gevoel wegbleef, maar hoera! Ik kan het nog :laughcry:
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 19 Mei 2015 17:32

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Ik zou het gewoon even aankijken hoe het contact blijft lopen. Ik zou in ieder geval nu niet al voor september gaan boeken. Het kan natuurlijk heel goed dat je erover een paar weken anders over denkt omdat je nu bijvoorbeeld teveel romantiseert. Of je gaat hem alleen maar leuker vinden, dan kan je altijd nog besluiten terug te gaan.
Kan hij trouwens niet voor september naar Nederland komen?
<<

Anoniem103

Bericht 19 Mei 2015 17:33

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Kun je niet twee diensten ruilen zodat je vier dagen achter elkaar vrij bent? Dan zou je misschien eerder nog een keer terug kunnen.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Mei 2015 17:49

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Luisa schreef:Ik zou het gewoon even aankijken hoe het contact blijft lopen. Ik zou in ieder geval nu niet al voor september gaan boeken. Het kan natuurlijk heel goed dat je erover een paar weken anders over denkt omdat je nu bijvoorbeeld teveel romantiseert. Of je gaat hem alleen maar leuker vinden, dan kan je altijd nog besluiten terug te gaan.
Kan hij trouwens niet voor september naar Nederland komen?


Precies, dit is exact wat ik bedoel :)
Hij is zelf net sinds 2 weken daar gaan werken, en kan geen vrij krijgen van zijn lastige baas. In Augustus is hij al een week vrij om naar zijn familie aan het spaanse vaste land te gaan, dit ging al met veel pijn en moeite.
Hij appt wel dat hij heel graag in het najaar naar Nederland zou willen komen, dus wie weet....

Ik heb zelf de eerste 3 weken van September vrij, en was dan al van plan om een stedentripje ofzo te plannen. Ik zou dus sowieso al weg gaan, maar als dit gevoel en het contact zo blijft, dan ga ik liever naar tenerife dan naar een stad.
Natuurlijk ben ik wel nuchter genoeg om in te zien dat het kan verwateren of dat het tegen kan vallen als ik er eenmaal ben. Daarom wil ik liever met een vriendin. Natuurlijk is het dan evengoed balen, omdat ik met hem in gedachten naar tenerife ga, maar als het tegen die tijd niks blijkt te zijn, heb ik evengoed lol en een lekker weekje zon met haar.
Als ik in September helemaal alleen zou gaan en het valt toch tegen ofzo, dan zit ik daar alleen en zou ik veel meer balen denk ik....

Ik ga in ieder geval nu nog niet boeken nee, wacht minstens nog tot juli/augustus.
Maar... ik hoop wel heel erg dat het zo leuk blijft :angel:
<<

anoniem213

Bericht 19 Mei 2015 18:24

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Maar als het dan nog wel leuk is met die ober. Wat gaat die vriendin dan de hele dag doen? Ik vind het verder overigens wel meevallen met de onbereikbaarheid. Hij heeft toch geen vrouw en zes kinderen?
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Mei 2015 18:46

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Hij is alleen op woensdag vrij, kan hooguit 1 extra dagje vrij krijgen als ik langskom.
Hij werkt van 11.00 tot 23.00, dus overdag heb ik alle tijd om lekker met mijn vriendin te gaan zonnen enzo.
Ik zal hem dus hooguit na zijn werk zien, of een paar uurtjes voor zijn werk....

Ik heb een gat gevonden in Juni, van 26 tm 30 juni zou ik heen kunnen als ik 1 dienst weet te ruilen, maar nou gaan er weer geen vluchten :confused: ik ga nog even verder zoeken op de ticketsites.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Mei 2015 18:48

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Spannend JD!
Vind het heel romantisch en niet zo onbereikbaar hoor. Go for it.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem216

Bericht 19 Mei 2015 20:46

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Wat leuk JaneDoe. Tenerife is niet het einde van de wereld. Geniet ervan.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Mei 2015 20:58

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

SuperGrover schreef:Wat leuk dat je verliefd bent! Natuurlijk is het beduidend handiger als diegene in Nederland woont en het is natuurlijk maar de vraag of jullie in september nog steeds verliefd zijn. Maar als dat wel zo is, dan is Spanje de wereld niet uit :) Als het goed zit, dan maakt de afstand niet uit en dan kan er iets heel moois opbloeien. Ruim twee jaar geleden heb ik in twee weken Zweden een man leren kennen en pas op de laatste avond een move durven maken. Nu gaan we in september samenwonen :) Dus het kan zeker!

Wat leuk dat jullie gaan samenwonen!! Kan me jouw verhalen in het datetopic nog goed herinneren!

JaneDoe, lekker van genieten en als het straks nog zo voelt er lekker voor gaan! Je klinkt heel erg verliefd!
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 20 Mei 2015 07:43

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Wat een heerlijk verhaal JaneDoe. Geniet van het gevoel en probeer vooral de reacties van anderen van je af te zetten. Ik hoop voor je dat ze in juni nog een vlucht kunt vinden. Op die manier kun je erachter komen of het gevoel net zo goed zit als je nu voelt, en dan je vakantie in september plannen. Geniet meid, en blijf vooral lekker updaten hier.
A.K.A Slaatje

]
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Mei 2015 08:32

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

June schreef:Maar als het dan nog wel leuk is met die ober. Wat gaat die vriendin dan de hele dag doen? Ik vind het verder overigens wel meevallen met de onbereikbaarheid. Hij heeft toch geen vrouw en zes kinderen?


Eens. Spreek je verwachtingen anders HEEL goed uit met die vriendin van te voren, want het gegeven 'als e maar niet 24 uur met hem bent' is ook vaag. En als het wel goed gaat, is dat precies wat je wil namelijk. 24 uur samen zijn met hem. Je vriendin zal dat ook aanvoelen, ook al is zij dan het vermaak voor overdag.

Verder eens met June.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mei 2015 09:06

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

Kun je niet met twee vriendinnen gaan?

Leuk verhaal verder, ik ben erg benieuwd hoe dit verder gaat!
❤ 7 juni 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 21 Mei 2015 22:09

Re: Hoe onbereikbaar wil je het hebben.......

2 vriendinnen is helaas geen optie... dit is mijn enige vriendin zonder kindje, en die wil wel graag mee. de rest heeft kleine kindjes thuis en wil niet zonder kids op pad (wat ik helemaal snap).

Als het allemaal doorgaat wil ik het inderdaad héél goed vtv met haar bespreken, anders komt er geheid gedoe van. Ik wil dat zij goed inziet dat ik weliswaar heel veel zin heb in een gezellig weekje met haar, en dat gaan we er ook zeker van maken, maar de hoofdreden dat ik heen ga is toch om uit te zoeken hoe het tussen hem en mij zit.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers