Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders natuurlijkbeurs

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Mei 2015 18:40

Ouders natuurlijkbeurs

Ok ik geef toe, de eerste keer dat ik er over las was hier op het forum en toen dacht ik wat een hippiegedoe. Geloof alleen dat ik zelf ook in de catogorie hippie val met m'n ideeën. Mijn nichtje vroeg of ik mee wilde dus maar ja gezegd. Wie gaat er nog meer?
2015 💙
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 18 Mei 2015 19:10

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik ga er naar toe met mijn zus. Daar ontmoet ik nog twee vriendinnen van mij. Heb er veel zin in.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem151

Bericht 18 Mei 2015 19:20

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ja, leuk!
Ik twijfel nog even of ik dat hele stuk wel wil rijden alleen met J
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Mei 2015 19:31

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Je moet een behoorlijk stuk of niet bp?? Ik ben heel benieuwd. Kijken of ik nog wat leuke/nuttige dingen kan vinden. Je koopt dan toch altijd meer dan nodig.
2015 💙
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Mei 2015 19:34

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik wil ook graag, zal dan alleen met E. komen. Twijfel nog vanwege de afstand.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 18 Mei 2015 19:44

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik ga ook samen met mijn vriend dit jaar :)
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 18 Mei 2015 19:50

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik hoop ook te gaan, met man en dochter en vrienden van ons.
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem154

Bericht 18 Mei 2015 19:54

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ben vorig jaar geweest, met man en kids. Vond de lezingen erg oppervlakkig en tegenvallen.
Voor de kraampjes e.d. ging ik niet, heb alleen wat verantwoord eten gekocht daar.
Omdat wij eigenlijk grotendeels voor de lezingen gingen, trekt het mij niet om weer te gaan.
<<

Anoniem151

Bericht 18 Mei 2015 19:56

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Het is geloof ik anderhalf uur rijden vanaf hier.
Heb ook helemaal niks nodig eigenlijk, maar er is zoveel leuks!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 18 Mei 2015 20:01

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Wolbol schreef:Ben vorig jaar geweest, met man en kids. Vond de lezingen erg oppervlakkig en tegenvallen.
Voor de kraampjes e.d. ging ik niet, heb alleen wat verantwoord eten gekocht daar.
Omdat wij eigenlijk grotendeels voor de lezingen gingen, trekt het mij niet om weer te gaan.


Dit had ik vorig jaar ook een beetje. Mijn vriend wil deze keer toch wel heel graag gaan dragen en nu worden er lezingen en workshops gegeven dus geef ik het weer een kans dit jaar. Mocht het tegenvallen denk ik dat dit ook de laatste keer is voor mij.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Mei 2015 20:49

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Haha, blijkbaar doe ik mijn forumnaam eer aan dan, ik hou ook wel van de ON-beurs. Tenminste, leuke kraampjes en best gezellig.

Al twijfel ik dit jaar nog. Vorig jaar wel geweest en vond het erg leuk. Maar de lezingen vond ik ook niet zo geweldig om er nog eens voor terug te komen. De kraampjes vond ik erg leuk en heb toen ook nog best wat dingen gekocht. Alleen had toen ook echt wat dingen nodig die ik daar geshopt heb, dat is nu niet zo. En omdat het best een stukje rijden is twijfel ik. Vond het wel leuk en de sfeer was ook gezellig. Dus ik twijfel nog even verder!

Ga zo eerst eens kijken wat er aan lezingen is. Vorig jaar vond ik het niet fantastisch, maar toch heb ik er wel een paar dingetjes opgestoken. Dus als er echt iets enorm interessants tussen staat trekt dat me misschien toch nog over de streep.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 18 Mei 2015 21:12

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik ben vorig jaar november geweest, vond het leuk voor een keer. Maar ga niet weer, ze hebben leuk spul maar best flink aan de prijs. Ik kon niet naar de lezingen, maar dat was niet echt mn ding.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem123

Bericht 18 Mei 2015 21:21

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Helaas te ver weg, anders leek het me wel een keer leuk.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 18 Mei 2015 22:00

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Het lijkt me ontzettend leuk, maar ik moet met de trein en het is zo ver :(
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 21 Mei 2015 15:08

Re: Ouders natuurlijkbeurs

:cheering: Ik Ik Ik :cheering:

Ben tot nu toe elke keer geweest, ik vind de sfeer zo fijn!

De lezingen ga ik niet voor, in alle keren dat ik geweest ben, ooit naar 1 lezing geweest. De eerste keer dat ik naar de beurs ging, ging er een wereld voor me open met al die kraampjes met mooie spulletjes waar ik gelukkig van werd. Alleen ondertussen loop ik alweer zo "lang" mee, dat ik dat de vorige keer dus ook niet meer had. Wasbare luiers heb ik al, dragen doe ik al en verder ben ik verzadigd in mijn behoeften daaromtrent... Eigenlijk ook weinig tot niets nieuws gezien. Ik ben benieuwd hoe ik het dit jaar ga ervaren.... Maar echt, die sfeer, daar ga ik alleen al voor! Als het nou ook nog een beetje mooi weer is en de kinderen lekker kunnen spelen, wij buiten kunnen vertoeven, dan ben ik al tevreden! :thumbup:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Mei 2015 22:00

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik ben vooral benieuwd naar de luiers :). Mijn nichtje en een vriendin van haar zijn alwat meer ervaren dus denk ik gewoon af spreken lekker ons gang te gaan. Ik hoef niet te voeden :p zal zij wel moeten
2015 💙
<<

Anoniem154

Bericht 21 Mei 2015 22:08

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Vorig jaar heb ik Hippie (met moeder een zoon) en Snoezel (met de jongste geloof ik) wel rond zien lopen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 22 Mei 2015 07:43

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Wolbol schreef:Vorig jaar heb ik Hippie (met moeder een zoon) en Snoezel (met de jongste geloof ik) wel rond zien lopen.


Ja klopt :smile: Vorige zomereditie had ik inderdaad alleen M mee!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 27 Mei 2015 14:53

Re: Ouders natuurlijkbeurs

tip voor degene die willen gaan, hier kan je entreekaarten winnen
http://praatjesmakers.com/proudersnatuurlijkbeurs.html
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 06 Jun 2015 23:24

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Hebben jullie een leuke dag gehad? Lezingen bijgewoond, dingen gekocht?
Ik had graag naar de lezing over hypnobirthing en op eigen wijze voorbereiden op de bevalling gewild, maar die waren allebei wat later op de dag en dat ging ik niet redden.

Wel fijne mensen ontmoet, mooie gesprekken gevoerd en wat leuke dingen gekocht voor dochter en bib (Bondolino, voor man om mee te dragen, een boekje en een grimms puzzel voor een hele mooie prijs).
februari 2012
november 2015
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Jun 2015 02:57

Re: Ouders natuurlijkbeurs

De on was leuk, was wel moe op een gegeven moment. Heb de lezing over hoogsensitieve kinderen bijgewoond. Heb wat Zoogcompressen gekocht, een bijtring/armband een fles ranja gezoet met stevia en wat pakjes van just nuts. Genoeg mooie doeken gezien. En ook m'n eigen doek in drager variant. Was wel heel tof om te zien.
2015 💙
<<

anoniem196

Bericht 07 Jun 2015 08:16

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik heb er over nagedacht. Maar het is niet echt mijn ding.
Ik wil niet dragen. Heb nooit borstvoeding gegeven. Even ben niet van de wasbare luiers en biologische verantwoorde spullen. Dat is me allemaal te duur.
<<

Anoniem151

Bericht 07 Jun 2015 08:19

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Ik vond het ook weer leuk! Heb toch wel weer aardig wat gekocht :)
Lezingen bijwonen leek me niet zo handig met J.
Zal eens kijken of man thuis is met de winter editie, dan blijft J thuis en kan ik alles rustig bekijken ;)
<<

Anoniem151

Bericht 07 Jun 2015 08:20

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Haha, ikknutsel. Waarom heb je er überhaupt over nagedacht? Is zo te horen helemaal niks voor jou ;)
<<

anoniem196

Bericht 07 Jun 2015 10:37

Re: Ouders natuurlijkbeurs

Bp ik wist eerst niet wat beurs het was. En het is redelijk in de buurt.
Tot ik ging kijken wat er allemaal was.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers