Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De condoomhoek

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 18 Mei 2015 16:26

Re: *

Pompoen schreef:Maar het is niet gelijk formaat paardenlul hoor.
Daar ging m'n koffie bijna. :lol:

On topic: heb nooit zoveel zin gehad om te experimenteren, vond Durex Elite wel ok.
<<

Anoniem147

Bericht 18 Mei 2015 16:30

Re: *

Hahaha ik moest ook echt lachen bij de opmerking van Pompoen :D

Controleren jullie trouwens of het condoom gescheurd is? Ik hoorde laatst iemand in mijn omgeving zeggen dat het condoom gescheurd was en dat ze de morning after pil had gehaald. Nu vroeg ik mij af of je dat merkt tijdens de seks of ziet? Eigenlijk controleren wij het nooit (Nou moet 'ie er natuurlijk af en dan zien we in het algemeen wel of dat ding er goed uitziet ja of nee), of moeten we inderdaad echt zoals op de verpakking staat wat water in het condoom laten lopen om te kijken of er gaatjes inzitten.. Dat doet niemand toch?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 18 Mei 2015 16:42

Re: *

Haha nee hoor dat doen wij ook niet Marni. Ik heb geen idee of je dat merkt. Als hij gescheurd is zie je dat toch zo lijkt me? Geen ervaring mee. En als er een gaatje in zit dan zou je denken dat het er toch uit loopt. Haha.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Mei 2015 21:21

Re: *

Oh ik dacht dat je echt de condomerie bedoelde :D Er zit zo'n winkel in Amsterdam, hilarisch! De verschillende condooms... Heel bijzonder. Kerst-edities en zo, paas-versies...

Wij gebruiken alleen Durex, soms de classic, maar eigenlijk vaker de Pleasure Me, met nopjes en zo.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Mei 2015 21:43

Re: *

Wij gebruiken al een poos niks, maar we gebruikten Durex Elite geloof ik. Het paarse pakje.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Mei 2015 21:44

Re: *

Ik vind dit ook een handig topic! Die schapendarmen lijken me wel wat (nooit gedacht dat ik deze zin uit zou spreken) want ik wil het liefst nooit meer aan de pil of andere hormonen. Dus we moeten toch een oplossing vinden voor wanneer ik bevallen ben.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Mei 2015 21:46

Re: *

Wij gebruikten Durex, welke weet ik zo niet precies.
Ik vind het maar ondingen.. Het omdoen, hij voelt minder en ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen. We hebben ze dus ook niet heel braaf gebruikt in de periode dat we nog niet voor een kindje gingen, haha.
Checken of-ie gescheurd was hebben we trouwens nooit gedaan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 18 Mei 2015 22:09

Re: *

Whatever schreef:Iemand goeie tips voor latexvrij trouwens? Ik ben niet echt kneiterallergisch, maar reageer er toch wel op. In het ziekenhuis heb ik dat ook met handschoenen als ik ze langer aanheb wordt het rood en jeukerig (en met latexvrije niet). En dat heb ik met condooms met latex down under dus ook.


Die van Durex latexvrij, ik ben ook allergisch.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Mei 2015 00:54

Re: *

Yadira schreef:
Tabbie schreef:Ik zweer bij de Wingman. Lijkt soms wel alsof ik een aandeel erin heb haha zo enthousiast ben ik. Geen vieze geur, hoef dat ding niet aan te raken als ik die omdoe, en gewoon fijn gevoel tijdens de seks. Ja ik ben er dus erg blij mee!

Haha, ik hoor die reclame steeds op de radio.

Lijkt me wel prettig, maar €11,95 voor 12 stuks vind ik wel duur.


Niet duurder dan Durex, maar ik koop ze ook vaak in de aanbieding moet ik bekennen.

Nee ik vind ze top! Maar dat komt vooral doordat het niet stinkt. Ook niet in de prullenbak :banaan:
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 19 Mei 2015 16:26

Re: *

Wij hebben ze van de condoomfabriek, vooral een gemaksdingetje geloof ik. Ik vind het niet supermegageweldigubercondooms, maar ze doen het prima en ze zijn makkelijk in huis te halen. Is en beetje begonnen toen ik het nog spannend vond ze bij de drogist te kopen ;-)
<<

Anoniem185

Bericht 19 Mei 2015 16:27

Re: *

Ik heb er nu van Durex met ribbels en van die extra dikke. Vind het ondingen, verschrikkelijk. Ook die zogenaamde leuke glijmiddelen met tintelingen en 'hot' vind ik verschrikkelijk. Fetherlite van Durex vind ik tot nu toe het beste, maar ik doe het liever zonder.
<<

Anoniem147

Bericht 19 Mei 2015 16:28

Re: *

Haha dat vind ik nog steeds niet gek hoor. Ik bestel ze ook liever online, nu nog steeds. Ik ga ook eens online bij de condoomfabriek kijken. Die webshop ken ik nog niet.

@ Tabbie, die Wingman komen ook op m'n lijstje haha!
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 19 Mei 2015 16:39

Re: *

Ze zijn ook niet zo duur! Tenminste, de vorige keer dat ik bestelde. Toen een grootverpakking gedaan dus al even niet besteld haha.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 19 Mei 2015 19:30

Re: *

@Marni: zou jij aub een andere leuke naam voor dit topic willen verzinnen? Er is nu tijdelijk de condoomhoek van gemaakt.

Na het promoten van dit topic via social media zijn wij benaderd ivm de merknaam die hier gebruikt wordt.
<<

anoniem213

Bericht 19 Mei 2015 19:36

Re: *

:laughcry: Oké, wat erg zeg. Dat ze daar ook echt op een forum achteraan gaan!
<<

Anoniem130

Bericht 19 Mei 2015 19:42

Re: *

Haha heel flauw inderdaad. Ik kende ze niet dus was leuk voor hun naamsbekendheid. Maar nu vind ikze stom trouwens; dus nu niet meer. Kruidvat was goed he? ;)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Mei 2015 19:50

Re: *

Pff wat flauw.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem147

Bericht 19 Mei 2015 20:20

Re: De condoomhoek

Haha oh sorry! Dat vind ik echt heel lullig voor jullie. Hopelijk is het nu goed genoeg voor het bedrijf.

De condoomhoek weerspiegelt het misschien nog wel beter :D
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 19 Mei 2015 20:31

Re: De condoomhoek

Er zijn geen consequenties aan verbonden hoor, het topic en de social media berichten aanpassen was gelukkig voldoende. Wel goed om te onthouden voor een volgende keer ;)
<<

Anoniem222

Bericht 19 Mei 2015 20:33

Re: De condoomhoek

Noouuu wat treurig zeg hahaha. Lijkt me alleen maar chille reclame.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Mei 2015 20:49

Re: De condoomhoek

Sommige bedrijven doen daar echt heel spastisch over...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 20 Mei 2015 10:50

Re: De condoomhoek

Ik vind de Durex Feeling Ultra Sensitive de beste, echt veel meer gevoel dan andere condooms.
2019
2022
<<

Anoniem164

Bericht 21 Mei 2015 12:28

Re: De condoomhoek

Mijn vriend is verzekerd bij CZ en kan 50 condooms per jaar aanvragen, staat geen merkje op ofzo. We gebruiken ze altijd, ze zijn prima!!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Mei 2015 12:30

Re: De condoomhoek

Hihi, ik heb wel meer dan 50 condooms per jaar nodig :cheering: :angel: :cheering:

Verder wel handig zo'n verzekeraar.
<<

Anoniem164

Bericht 21 Mei 2015 13:27

Re: De condoomhoek

Tabbie schreef:Hihi, ik heb wel meer dan 50 condooms per jaar nodig :cheering: :angel: :cheering:

Verder wel handig zo'n verzekeraar.


:yes:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers