Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dieet KMA

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 25 Sep 2013 17:58

Dieet KMA

Sinds ik dat dus doe lijkt het al beter te gaan met Julie. Ik krijg de indruk dat ze meer slaapt, minder buikpijn heeft en minder last heeft van het zuur (ze geeft nog wel veel terug, heel duidelijk zuur, maar ze heeft geen pijn denk ik). Ook het hikken, piepen, niezen en de uitslag zijn weg/minder.

Alleen; IK HEB ZO'N HONGER! Ik heb net 2 borden avondeten (couscous met ratatouille en varkensvlees) en een soyayoghurtje op en ik heb nog honger, terwijl ik 2 uur hiervoor nog veel fruit heb gegeten. Ook tijdens het middagmaal kan ik gerust 6 boterhammen op, terwijl ik anders met 3 meer dan genoeg heb... Ik heb ook echt zin om te eten...

Wat doen jullie om een vol gevoel te hebben? Ik wil natuurlijk ook geen 5 kg bijkomen door constant te eten.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Sep 2013 18:54

Re: Dieet KMA

Het lijkt me dat dat los staat van het dieet, maar dat je lichaam het kennelijk gewoon nodig heeft om de BV op peil te houden.

Verder zou ik om de 2/2,5 uur wat eten. Fruit, groenten (komkommer, wortel, tomaat, paprika), rijstwafels. En 's morgens en 's middags gewoon goed brood eten.
Of soja yoghurt met cornflakes.
<<

Anoniem186

Bericht 25 Sep 2013 20:53

Re: Dieet KMA

Eens met lejow, ik denk niet dat het door het dieet komt. Tenzij je buitensporig veel melkproducten gebruikte en daar niets voor vervangt.
De borstvoeding vraagt veel van je, dus je moet goed eten. Gewoon je gewicht in de gaten houden, als je gezonde dingen eet dan zal je niet opeens veel aankomen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers