Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"Balans" dag

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 18 Mei 2015 10:53

"Balans" dag

Ik heb een haat liefde verhouding met het woord balansdag. Maar het afgelopen weekend ben ik behoorlijk los gegaan met ongezond eten. Teveel van alle slechte dingen. Vandaag doe ik het daarom rustiger aan.

Wat eten jullie op een dag waarbij je minder wil snoepen, gezonder wil eten om die balans weer terug te krijgen. Of doe je hier helemaal niet aan?

Ik heb iig bedacht fruit te eten, licht te ontbijten en geen ongezonde snacks tussendoor. Iemand nog tips en ideeën?
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mei 2015 11:07

Re: "Balans" dag

Ik denk dat ik meer een balansweek nodig heb na afgelopen weken haha. Maar ik zou vooral suiker schrappen uit je gerechten. Proberen regelmatig fruit te eten en flink aan de groente. Misschien brood vervangen door een salade en ontbijten met havermout?
Voor de rest meer bewegen en zeker niet snoepen als je wilt balansen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Mei 2015 11:20

Re: "Balans" dag

Ik moet ook wat balansdagen, heb in de meivakantie en in de weken daarvoor echt teveel lekkere dingen gegeten. In elk geval tot en met vrijdag. Niet snoepen, geen tussendoortjes, veel groente, weinig koolhydraten en elke dag netjes mijn oefeningen doen, eventueel nog wat extra. Ik wil dat voorlopig doordeweeks zo volhouden, in het weekend wel iets losser maar ook wel een beetje oppassen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 18 Mei 2015 11:28

Re: "Balans" dag

Susan schreef:Ik moet ook wat balansdagen, heb in de meivakantie en in de weken daarvoor echt teveel lekkere dingen gegeten. In elk geval tot en met vrijdag. Niet snoepen, geen tussendoortjes, veel groente, weinig koolhydraten en elke dag netjes mijn oefeningen doen, eventueel nog wat extra. Ik wil dat voorlopig doordeweeks zo volhouden, in het weekend wel iets losser maar ook wel een beetje oppassen.


Wat voor oefeningen doe je?
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 18 Mei 2015 12:20

Re: "Balans" dag

Ik doe dat ook wel eens. Het is niet zo dat ik dan heel weinig ga eten, maar wel alleen gezonde of redelijk gezonde dingen. Ook even terug in een normaal ritme van ontbijt-tussendoortje-lunch-tussendoortje-diner-tussendoortje.
<<

Anoniem186

Bericht 18 Mei 2015 13:52

Re: "Balans" dag

Hier ook weer even door de vakantie ongezonder gegeten. Op normale dagen gaat het me een stuk makkelijker af om gezond te eten. Ik probeer eigenlijk van ma tm do geen ongezonde dingen te eten. In het weekend mag het wel. En dan eet ik ook rustig een flinke reep chocolade op, haha.

Op een normale dag ontbijt ik met een yoghurtsmoothie met fruit. Lunch ik met een gebakken ei, zelfgemaakte eisalade, tonijnsalade of een salade met verschillende groentes. En qua avond eten gewoon m'n normale avondeten.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers