Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Mei 2015 23:11

Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

http://www.dagelijks.nu/lifestyle/prima ... nederland/

Dacht dat het zo goed liep, het is er altijd druk!


:cry:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 16 Mei 2015 23:13

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Geen paniek, die site heeft alleen nep berichten. Net zoals de spelt.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mei 2015 23:13

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Als ze niet weten hoe ze accessoires moeten spellen kan ik het niet serieus nemen.

Maar dit is volgens mij net zoiets als de Speld.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 16 Mei 2015 23:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Mei 2015 23:43

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Ik zie tegenwoordig wel vaker van die sites die de Speld willen nadoen, meestal vind ik ze vrij flauw terwijl de Speld vaak erg leuk vind.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 16 Mei 2015 23:56

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Ik zou er niet om treuren als het wel waar was. Bij de Primark in de UK kon ik altijd wel slagen, maar hier in Nederland nog nooit iets fatsoenlijks gevonden. En dan die drukte en troep :palm:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Mei 2015 23:59

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Ik ben eigenlijk nog nooit in Nederland in een Primark geweest, alleen in Engeland. Toen heb ik een paraplu van Forever Friends gekocht, is al vrij lang geleden. Dat is de enige aankoop die ik ooit bij de Primark heb gedaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2015 11:19

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

De Speld is een krant? Nooit van gehoord. Ik zou het jammer vinden mocht het waar zijn, want ik slaag er altijd zelfs te veel/goed.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 17 Mei 2015 11:25

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

CBL leer nou eens een keer te kijken wat goede en slechte bronnen zijn. Je plaatst zo vaak topics met berichten van websites die duidelijk onzin verkopen. Ook over berichten op de speld heb je wel eens topics geopend. Er staat zo veel onzin op internet. Alleen kijk heel simpel ook eens naar andere artikelen, je haalt het er echt zo uit.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Mei 2015 11:48

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Haha idd, wat een slecht geschreven flauwekulbericht dit. Totaal niet grappig ook. De Speld vind ik daarentegen erg goed en van een totaal ander kaliber.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem107

Bericht 17 Mei 2015 11:53

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Misschien ook even nadenken als je het leest en niet alles klakkeloos voor zoete koek aannemen :) Ze doen overkomen alsof de Primark verlies draait (met een beetje logisch nadenken weet iedereen wel beter) en hebben het over een sfeervolle accessoire-afdeling. Sfeervol?
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 12:57

Bericht 17 Mei 2015 11:58

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Spijtig, ik was net met m'n vreugdedansje begonnen :nopompom:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 17 Mei 2015 12:04

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Krully schreef:Spijtig, ik was net met m'n vreugdedansje begonnen :nopompom:


Heb je zo'n last van die winkels??
2015 💙
<<

Linvi

Bericht 17 Mei 2015 12:14

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Minx schreef:CBL leer nou eens een keer te kijken wat goede en slechte bronnen zijn. Je plaatst zo vaak topics met berichten van websites die duidelijk onzin verkopen. Ook over berichten op de speld heb je wel eens topics geopend. Er staat zo veel onzin op internet. Alleen kijk heel simpel ook eens naar andere artikelen, je haalt het er echt zo uit.


Misschien kun je dat ook op een andere manier tegen CBL zeggen....
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2015 14:55

Re: Primark waarschijnlijk weg uit Nederland!

Minx schreef:CBL leer nou eens een keer te kijken wat goede en slechte bronnen zijn. Je plaatst zo vaak topics met berichten van websites die duidelijk onzin verkopen. Ook over berichten op de speld heb je wel eens topics geopend. Er staat zo veel onzin op internet. Alleen kijk heel simpel ook eens naar andere artikelen, je haalt het er echt zo uit.



:silent:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Spencer