Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Unplugged Wedding'

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Mei 2015 22:15

Re: 'Unplugged Wedding'

Een paar jaar geleden is een vriendin van mij getrouwd en toen stond er gewoon op de uitnodiging dat er een professionele fotograaf was ingehuurd en of we zelf 'terughoudend' wilden zijn met het maken van foto's. Ik vond dat wel een normaal verzoek, ik kan me ook voorstellen dat het er op de foto's niet mooi uitziet als iedereen met een mobieltje in de aanslag zit om te fotograferen.

Mobiel helemaal uitzetten zou ik niet doen omdat ik in noodgevallen wel bereikbaar wil zijn, maar dat is ook niet wat jullie bedoelen. Ik zou 'turn off all your cell phones' dan ook niet noemen, wel gewoon het verzoek of mensen zelf geen foto's willen maken omdat er een professionele fotograaf aanwezig is. Ik zou dat helemaal niet stom vinden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem108

Bericht 18 Mei 2015 23:13

Re: 'Unplugged Wedding'

Dat bordje zou ik een beetje gek vinden. Het laten omroepen van tevoren niet. Komt al heel anders over, denk ik. Misschien begrijp ik het verkeerd, maar als mensen buiten de ceremonie om (dus bijv. het feest) wel foto's mogen maken, dan is de fotograaf er toch ook nog? De kans dat je dan mobiele telefoons op de foto's van de bruidsfotograaf hebt staan, is er dan toch ook nog steeds? Het verzoek of mensen er rekening mee willen houden, lijkt me iig niet teveel gevraagd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Mei 2015 23:35

Re: 'Unplugged Wedding'

Vind de omschrijving van Susan wel heel mooi. Een verbod klinkt heel erg streng. Terughoudend klinkt zo veel vriendelijker.
2015 💙
<<

Anoniem124

Bericht 18 Mei 2015 23:40

Re: 'Unplugged Wedding'

het verzoek an sich, als je het zo uitlegt, vind ik niet zo heel gek. Maar de manier waarop, met dat bordje enzo...ik zou als gast wel een beetje op mijn teentjes getrapt zijn. Ten eerste zou ik zelf wel bedenken dat ik terughoudend zou zijn met social media maar ergens zou ik ook een beetje het gevoel krijgen dat ik op de bruiloft ben van Beyonce en Jay-z of iets vergelijkbaars. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt een beetje over alsof het bruidspaar bewust in het middelpunt staat (logisch, 't is je bruiloft) en 'al die enthousiaste en lyrische fans' even willen afremmen. Terwijl het denk ik gewoon enthousiaste ouders en familieleden betreft die zelf heel graag meegenieten en dit willen vasthouden op hun eigen manier.

Ik zeg niet dat jullie dit zo bedoelen he! Maar ik denk direct aan mn moeder en haar iphone die heel erg blij en enthousiast is over bepaalde foto's op haar telefoon en die tijdens de wekelijkse wandeling genietend aan haar vriendinnen laat zien. Ik zou het echt sneu voor haar vinden als ik haar dat zou ontnemen.
<<

anoniem213

Bericht 18 Mei 2015 23:43

Re: 'Unplugged Wedding'

Charles schreef:het verzoek an sich, als je het zo uitlegt, vind ik niet zo heel gek. Maar de manier waarop, met dat bordje enzo...ik zou als gast wel een beetje op mijn teentjes getrapt zijn. Ten eerste zou ik zelf wel bedenken dat ik terughoudend zou zijn met social media maar ergens zou ik ook een beetje het gevoel krijgen dat ik op de bruiloft ben van Beyonce en Jay-z of iets vergelijkbaars. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt een beetje over alsof het bruidspaar bewust in het middelpunt staat (logisch, 't is je bruiloft) en 'al die enthousiaste en lyrische fans' even willen afremmen. Terwijl het denk ik gewoon enthousiaste ouders en familieleden betreft die zelf heel graag meegenieten en dit willen vasthouden op hun eigen manier.

Ik zeg niet dat jullie dit zo bedoelen he! Maar ik denk direct aan mn moeder en haar iphone die heel erg blij en enthousiast is over bepaalde foto's op haar telefoon en die tijdens de wekelijkse wandeling genietend aan haar vriendinnen laat zien. Ik zou het echt sneu voor haar vinden als ik haar dat zou ontnemen.

Ja, precies dit gevoel heb ik er inderdaad ook bij. Ik vind het verzoek niet raar, maar door dat bordje zou ik me ook een beetje 'aangevallen' voelen, omdat ik dat gewoon nooit zou doen.
<<

Anoniem140

Bericht 19 Mei 2015 08:27

Re: 'Unplugged Wedding'

Ik ben het eens met Charles, vind een bordje ook een beetje too much, en ik zou dat zelf minder serieus nemen dan dat het omgeroepen wordt voor de ceremonie.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 09:03

Re: 'Unplugged Wedding'

Maar niet iedereen is bij de ceremonie he. Daar vind ik t idd heel fijn als er geen foto's worden gemaakt, maar die sociale media zou ik heel fijn vinden als alle gasten er rekening mee willen houden, ook op de receptie en het feest. Dus je kan moeilijk elke activiteiten beginnen met een mededeling, dat is pas onbeleefd vind ik. Ik weet wel zeker dat een bordje handiger werkt dan. Gewoon bij de ingang van het pad.
<<

Anoniem140

Bericht 19 Mei 2015 09:14

Re: 'Unplugged Wedding'

Het is natuurlijk jouw feestje (letterlijk) maar je vraagt advies, en de meerderheid hier zegt dat zo'n bordje weinig indruk zal maken. Ik zou dat bordje zien, misschien ook lezen maar er verder geen aandacht meer aan schenken.
En op FB kun je toch dat tag ding aanzetten, dat je eerst toestemming moet geven? Of bedoel je dat niet, wil je dat er überhaubt geen foto van het feest op sociale media verschijnt? Of alleen de foto's waar jullie op staan niet?
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat toch best moeilijk tegen kunt houden, al zou je het van te voren zeggen of op een bordje zetten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2015 09:27

Re: 'Unplugged Wedding'

June schreef:
Charles schreef:het verzoek an sich, als je het zo uitlegt, vind ik niet zo heel gek. Maar de manier waarop, met dat bordje enzo...ik zou als gast wel een beetje op mijn teentjes getrapt zijn. Ten eerste zou ik zelf wel bedenken dat ik terughoudend zou zijn met social media maar ergens zou ik ook een beetje het gevoel krijgen dat ik op de bruiloft ben van Beyonce en Jay-z of iets vergelijkbaars. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt een beetje over alsof het bruidspaar bewust in het middelpunt staat (logisch, 't is je bruiloft) en 'al die enthousiaste en lyrische fans' even willen afremmen. Terwijl het denk ik gewoon enthousiaste ouders en familieleden betreft die zelf heel graag meegenieten en dit willen vasthouden op hun eigen manier.

Ik zeg niet dat jullie dit zo bedoelen he! Maar ik denk direct aan mn moeder en haar iphone die heel erg blij en enthousiast is over bepaalde foto's op haar telefoon en die tijdens de wekelijkse wandeling genietend aan haar vriendinnen laat zien. Ik zou het echt sneu voor haar vinden als ik haar dat zou ontnemen.

Ja, precies dit gevoel heb ik er inderdaad ook bij. Ik vind het verzoek niet raar, maar door dat bordje zou ik me ook een beetje 'aangevallen' voelen, omdat ik dat gewoon nooit zou doen.

Ik heb dit topic al een paar keer geopend om een reactie te typen en telkens kon ik het niet juist verwoorden. Maar de reactie van Charles is precies wat ik ook wilde zeggen. Ik zou het ook een beetje gek vinden en het idee krijgen dat het bruidspaar zichzelf heel belangrijk vindt ofzo, alsof ze ervan uitgaan dat iedereen niet kan wachten tot ze eindelijk foto's van het bruidspaar kunnen plempen op social media. Ik snap wel dat dat niet jullie idee erachter is hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zo vind ik het een beetje overkomen.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2015 09:34

Re: 'Unplugged Wedding'

Elliot schreef:Ik heb dit topic al een paar keer geopend om een reactie te typen en telkens kon ik het niet juist verwoorden. Maar de reactie van Charles is precies wat ik ook wilde zeggen. Ik zou het ook een beetje gek vinden en het idee krijgen dat het bruidspaar zichzelf heel belangrijk vindt ofzo, alsof ze ervan uitgaan dat iedereen niet kan wachten tot ze eindelijk foto's van het bruidspaar kunnen plempen op social media . Ik snap wel dat dat niet jullie idee erachter is hoor, begrijp me niet verkeerd, maar zo vind ik het een beetje overkomen.

Toch denk ik dat er in iedere kring wel iemand zit, die er gewoon niet over nadenkt.

Ik heb bijvoorbeeld zo`n 'tante' die alles deelt en blablabla. Zie het al helemaal voor me dat ik mijn nicht en haar man uitnodig, mijn nicht haar een foto stuurt 'kijk hoe mooi ze eruit zien' en die foto vervolgens door 'tante' op Facebook gezet wordt.

Zij is ook zo iemand die altijd de 'primeur' heeft met babyberichtjes door de ouders te feliciteren op Facebook, voordat de ouders het bekend gemaakt hebben op Facebook.

Haha, hopelijk is Facebook niet meer hip als ik ga trouwen. :razz:
<<

Patsy

Bericht 19 Mei 2015 09:35

Re: 'Unplugged Wedding'

Miley schreef:Het is natuurlijk jouw feestje (letterlijk) maar je vraagt advies, en de meerderheid hier zegt dat zo'n bordje weinig indruk zal maken. Ik zou dat bordje zien, misschien ook lezen maar er verder geen aandacht meer aan schenken.
En op FB kun je toch dat tag ding aanzetten, dat je eerst toestemming moet geven? Of bedoel je dat niet, wil je dat er überhaubt geen foto van het feest op sociale media verschijnt? Of alleen de foto's waar jullie op staan niet?
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat toch best moeilijk tegen kunt houden, al zou je het van te voren zeggen of op een bordje zetten.


Ligt het dan echt aan mij dat ik het helemaal niet leuk zou vinden wanneer mensen foto's van mijn bruiloft (of dat nou de huwelijksvoltrekking is of de receptie) op Facebook zouden zetten voordat ik dat zelf gedaan heb?

Serieuze vraag hoor, ik zie dat soort dingen namelijk regelmatig voorbij komen en erger me er dan aan. Maar ik geloof nu dat dat aan mij ligt en niet zozeer aan de mensen waar ik mij aan erger. Wordt ik zo oud?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Mei 2015 09:36

Re: 'Unplugged Wedding'

Aan de ene kant snap ik dat gevoel wel, aan de andere kant ís het vaak toch ook gewoon zo dat mensen tegenwoordig overal foto's van maken en op Facebook zetten? Daarmee denk ik niet eens dat het bruidspaar zichzelf per se zo belangrijk vindt, maar kijk maar op Facebook: sommige mensen maken bijna standaard foto's met hun mobiele telefoon als ze iets aan het doen zijn of ergens naartoe gaan. Dus dat zullen ze dan op een bruiloft ook ongetwijfeld doen. En zo'n ramp is het niet om dat een keertje niet te doen.

Overigens zou ik mensen dan wel de kans geven om wat foto's van de professionele fotograaf na te bestellen, zeker als ze er zelf ook opstaan. Maar hoewel ik daar zelf niet heel veel waarde aan hechtte, snap ik wel dat het bruidspaar de foto's als eerste wil showen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 09:39

Re: 'Unplugged Wedding'

Miley schreef:Het is natuurlijk jouw feestje (letterlijk) maar je vraagt advies, en de meerderheid hier zegt dat zo'n bordje weinig indruk zal maken. Ik zou dat bordje zien, misschien ook lezen maar er verder geen aandacht meer aan schenken.
En op FB kun je toch dat tag ding aanzetten, dat je eerst toestemming moet geven? Of bedoel je dat niet, wil je dat er überhaubt geen foto van het feest op sociale media verschijnt? Of alleen de foto's waar jullie op staan niet?
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat toch best moeilijk tegen kunt houden, al zou je het van te voren zeggen of op een bordje zetten.



Weet ik, maar ik hoef niet alle adviezen aan te nemen toch? Ik vind het interessant om te lezen hoe iedereen er over denkt, maar ik was met name het benieuwst naar tekst suggesties, waar ik er een paar van heb gekregen waar ik goed iets mee kan.

Ik wil hoe dan ook een bordje, dat staat intussen voor mij (en m'n vriend) wel vast. Vraag is alleen hoe dat een beetje netjes te verwoorden. Ik vind het op zich niet heel raar om daar een geschreven bordje van neer te zetten, leuk juist. Beter dan dat daggasten vier keer moeten aanhoren dat er een bepaalde regel is. Ik vind dit juist veel meer casual. Maar dat zal dan een meningsverschil zijn.

Elliot, tja ik vind mezelf helemaal niet zo belangrijk in de wereld, en sta ook niet graag in het middelpunt, maar voor 1 dag mag dat best vind ik. Dan draait het toch ook om ons? Ik vind onszelf tamelijk belangrijk die dag. Ik vind het belangrijk dat onze gasten maar ook wij het naar onze zin hebben. En ik heb geen zin in lelijke onscherpe onderkinfoto's achteraf. Daar betaal ik geen 2500 euro voor aan iemand die het wel goed kan. Mensen mogen best foto's maken, maar ik ben zelf ook terughoudend met wat ik op Facebook zet (ik denk dat veel mensen denken dat ik super actief ben op Facebook, maar kijk maar op mijn profiel, ik plaats niet eens vaak wat, mijn laatste keer was 30 april), dus ja, ik vind het vrij belangrijk dit in te perken. En ik vind dat ik we daar als bruidspaar best recht toe hebben, en zo moeilijk is het niet voor mensen om eens een dagje niet te posten met foto's van anderen. Ik weet niet of er gasten zijn die dat zouden doen (ik kan dat simpelweg niet goed beoordelen want ik ken niet ieders Facebook gedrag), een aantal feestgasten wellicht (collega's van mij bijvoorbeeld) dus ik vind het bijv ook belangrijk dat dat 's avonds nog te lezen is. Dan komt dat bordje gewoon in de hal te staan.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 09:39

Re: 'Unplugged Wedding'

Katrien schreef:
Miley schreef:Het is natuurlijk jouw feestje (letterlijk) maar je vraagt advies, en de meerderheid hier zegt dat zo'n bordje weinig indruk zal maken. Ik zou dat bordje zien, misschien ook lezen maar er verder geen aandacht meer aan schenken.
En op FB kun je toch dat tag ding aanzetten, dat je eerst toestemming moet geven? Of bedoel je dat niet, wil je dat er überhaubt geen foto van het feest op sociale media verschijnt? Of alleen de foto's waar jullie op staan niet?
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat toch best moeilijk tegen kunt houden, al zou je het van te voren zeggen of op een bordje zetten.


Ligt het dan echt aan mij dat ik het helemaal niet leuk zou vinden wanneer mensen foto's van mijn bruiloft (of dat nou de huwelijksvoltrekking is of de receptie) op Facebook zouden zetten voordat ik dat zelf gedaan heb?

Serieuze vraag hoor, ik zie dat soort dingen namelijk regelmatig voorbij komen en erger me er dan aan. Maar ik geloof nu dat dat aan mij ligt en niet zozeer aan de mensen waar ik mij aan erger. Wordt ik zo oud?



Precies, dit. Minus de -t in word ;)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Mei 2015 09:40

Re: 'Unplugged Wedding'

Zelf heb ik hier van tevoren eigenlijk niet echt over nagedacht, omdat wij ook eigenlijk alleen mensen in de omgeving hebben die het zelf ook nogal logisch vonden dat het aan ons was om te bepalen of en wanneer we foto's wilden delen op FB.
Wel hadden we een app waarin gemaakte foto's gedeeld konden worden door alle gasten en die dan ook voor alle gasten zichtbaar waren (als ze die app hadden). Op die manier konden foto's wel gedeeld worden, maar kwamen ze niet buiten de gasten zeg maar.

Zelf zou ik het denk ik in de kaart zetten, of op het briefje dat de ceremoniemeesters er nog bij doen (komt dat er in bij jullie?). Iig niet teveel druk er op.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem132

Bericht 19 Mei 2015 09:40

Re: 'Unplugged Wedding'

Ik snap jullie idee wel Marin. Vooral het idee mensen tijdens de ceremonie met hun telefoon of tablet (nog erger) "lelijke" foto's maken en deze op Facebook plempen zou ik ook niet leuk vinden. Maar vooral omdat jullie fotograaf ook foto's van jullie gasten maken en dat er dan telefoons etc. bij op staan, dat lijkt me vooral ergerlijk Toch lijkt mij een praatje van de ambtenaar mij voldoende, neem sowieso aan dat iedereen dan wel zoveel fatsoen in hun donder heeft om dat dan te laten.

Het andere punt dat jullie niet willen dat mensen überhaupt foto's van jullie bruiloft tijdens de receptie/feest op social media zetten voordat jullie wat hebben gepost begrijp ik wel, denk alleen niet dat dit haalbaar is. Daarom zou ik gewoon de functie van taggen op julle FB pagina uitzetten.

Ik denk dat jullie het zo belangrijk vinden van dat er eerst alleen professionele foto's gepost worden omdat jullie zelf zoveel van fotografie houden. Op zich heel logisch, maar juist omdat jullie best wat gasten hebben denk ik dat niet iedereen zich aan zo'n verbod zou houden.

Samengevat, ik zou alleen de ambtenaar een praatje laten houden over foto's/social media gebruik ervan en het verder laten. De mensen die bij de ceremonie zijn staan toch het dichtste bij jullie en zullen vast snappen dat jullie zelf als eerste de trouwfoto's online willen zetten. Zo'n bord lijkt mij te ver gaan, en kan misschien juist averechts werken.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Mei 2015 09:41

Re: 'Unplugged Wedding'

Katrien schreef:
Miley schreef:Het is natuurlijk jouw feestje (letterlijk) maar je vraagt advies, en de meerderheid hier zegt dat zo'n bordje weinig indruk zal maken. Ik zou dat bordje zien, misschien ook lezen maar er verder geen aandacht meer aan schenken.
En op FB kun je toch dat tag ding aanzetten, dat je eerst toestemming moet geven? Of bedoel je dat niet, wil je dat er überhaubt geen foto van het feest op sociale media verschijnt? Of alleen de foto's waar jullie op staan niet?
Ik denk eerlijk gezegd dat je dat toch best moeilijk tegen kunt houden, al zou je het van te voren zeggen of op een bordje zetten.


Ligt het dan echt aan mij dat ik het helemaal niet leuk zou vinden wanneer mensen foto's van mijn bruiloft (of dat nou de huwelijksvoltrekking is of de receptie) op Facebook zouden zetten voordat ik dat zelf gedaan heb?

Serieuze vraag hoor, ik zie dat soort dingen namelijk regelmatig voorbij komen en erger me er dan aan. Maar ik geloof nu dat dat aan mij ligt en niet zozeer aan de mensen waar ik mij aan erger. Wordt ik zo oud?


Ik zou dit ook echt niet leuk vinden als dit bij ons straks gebeurt.
Degenen die ik het zou zien doen zijn onze beide broers en hun vriendinnen. Die plempen alles op facebook.
We gaan hen er dus vooraf nog nadrukkelijk om vragen het niet te doen. Ook wordt het voorafgaande aan de ceremonie kort genoemd. Foto's maken tijdens de borrel en het feest is prima, maar ik wil ze niet op facebook zien.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 09:41

Re: 'Unplugged Wedding'

Susan schreef:Overigens zou ik mensen dan wel de kans geven om wat foto's van de professionele fotograaf na te bestellen, zeker als ze er zelf ook opstaan. Maar hoewel ik daar zelf niet heel veel waarde aan hechtte, snap ik wel dat het bruidspaar de foto's als eerste wil showen.


Deze fotograaf werkt niet met nabestellingen, maar er komt wel een online gallerij waar we de pincode van kunnen geven aan mensen. Of ze dan high-res kunnen downloaden weet ik niet.

Sowieso ga ik voor alle ouders een ouderboekje zelf maken (een kleiner foto albumpje wat ze makkelijk mee kunnen nemen en laten zien aan wie wil) en voor bijvoorbeeld mij oma wil ik ook een mooie foto uitvergroten en aan haar in een lijstje geven.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 09:42

Re: 'Unplugged Wedding'

Cinnamon schreef:Zelf zou ik het denk ik in de kaart zetten, of op het briefje dat de ceremoniemeesters er nog bij doen (komt dat er in bij jullie?). Iig niet teveel druk er op.


De uitnodiging is al verstuurd dus dat kan niet meer. We hebben een professionele ceremoniemeester dus een echte ceremoniemeesterbrief hebben we ook niet echt gedaan. We hebben wel een website die dient als ceremoniemeesterbrief, dus daar zouden we het nog in kunnen zetten. Maar beter is denk ik op de dag zelf, qua herinnering. Dat merk ik wel uit dit topic!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2015 09:44

Re: 'Unplugged Wedding'

Ja ik weet ook wel dat het gebeurt in het echt (was bij mijn eigen bruiloft ook zo, ik was zelf niet de eerste die een foto van onze bruiloft op FB zette), ik zeg alleen wat voor gevoel ik zou krijgen van zo'n bordje. Het is een beetje dubbel. Ik zou persoonlijk gewoon de voorkeur geven aan een mededeling, of misschien een apart mailtje/briefje van de ceremoniemeesters. Al is dat bij Marin natuurlijk niet handig, omdat zij een professionele ceremoniemeester heeft.

Wow dit bovenstaande was een reactie op Yadira, maar er zijn daarna nog heel veel reacties bijgetypt.

Marin, ik zeg toch ook juist dat ik weet dat het niet zo is dat jullie jezelf belangrijk vinden, ik zeg alleen dat ik dat gevoel krijg bij zo'n bordje. Ik zou dat een beetje 'aanstellerig' vinden ofzo. Ik kan het niet goed omschrijven, maar gewoon precies dat wat Charles ook zegt eerder.

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 09:46

Re: 'Unplugged Wedding'

Ja maar bij elk onderdeel van de dag het laten zeggen is toch niet een beter alternatief?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2015 09:46

Re: 'Unplugged Wedding'

Ik zou het denk ik bij de ceremonie kort laten noemen en bij de receptie en het feest het bordje neer zetten.

Lastig hoor.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Mei 2015 09:46

Re: 'Unplugged Wedding'

Marin schreef:Deze fotograaf werkt niet met nabestellingen, maar er komt wel een online gallerij waar we de pincode van kunnen geven aan mensen. Of ze dan high-res kunnen downloaden weet ik niet.

Sowieso ga ik voor alle ouders een ouderboekje zelf maken (een kleiner foto albumpje wat ze makkelijk mee kunnen nemen en laten zien aan wie wil) en voor bijvoorbeeld mij oma wil ik ook een mooie foto uitvergroten en aan haar in een lijstje geven.


Als ze ze niet in hoge resolutie hebben, kunnen ze toch nog een kleine afdruk maken of in elk geval een foto bewaren van die trouwerij. Dat album is ook een leuk idee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Mei 2015 09:48

Re: 'Unplugged Wedding'

In de kaart wordt dan lastig inderdaad, haha. Je zou het dan even op de site kunnen zetten.
Zijn er veel mensen dan waarvan je denkt dat die zomaar foto's gaan delen? Wie weet kun je het ook gewoon even tegen mensen als je die spreekt voor/op de bruiloft, dat je graag zelf als eerste foto's op social media wil delen. En dat je een tag eerst goed moet keuren is natuurlijk ook altijd handig.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem132

Bericht 19 Mei 2015 09:48

Re: 'Unplugged Wedding'

Marin schreef:Ja maar bij elk onderdeel van de dag het laten zeggen is toch niet een beter alternatief?


Ik dacht dat het jullie alleen maar ging om de ceremonie. Dan is misschien een bordje wel een idee. Ik zou de tekst wel in het Nederlands houden trouwens. Anders zou ik het helemaal too much vinden. :P
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers