Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Unplugged Wedding'

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Jun 2015 17:12

Re: 'Unplugged Wedding'

Heb je het niet met zo'n krijtstift gedaan? Die kun je gewoon wissen met water.

Ik ben nu ook aan het oefenen voor een welkomstbord en bordjes voor bij de cadeautjes tafel en bij de bedankjes.
Vooral het welkomstbord is een discussiepunt. We willen beide totaal iets anders. Zal de voorbeelden in het trouwtopic laten zien.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2015 17:17

Re: 'Unplugged Wedding'

Ooh La La! schreef:Heb je het niet met zo'n krijtstift gedaan? Die kun je gewoon wissen met water.

Ik ben nu ook aan het oefenen voor een welkomstbord en bordjes voor bij de cadeautjes tafel en bij de bedankjes.
Vooral het welkomstbord is een discussiepunt. We willen beide totaal iets anders. Zal de voorbeelden in het trouwtopic laten zien.



Ja met krijtstift maar dat blijf je echt enorm zien. Moest echt nieuwe laag verf op. We hebben zelfs speciale spray die we ook gebruiken voor onze krijtbord deur maar werkte ook niet.

Ben benieuwd naar jullie verschillende ideeën! Hopelijk komen jullie er uit.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Jun 2015 17:25

Re: 'Unplugged Wedding'

Oh echt. Goed om te weten. Wat voor krijtstift heb jij gebruikt? Gewoon die van Edding?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2015 17:25

Re: 'Unplugged Wedding'

Nee chalkmaster!
<<

Anoniem140

Bericht 17 Jun 2015 17:27

Re: 'Unplugged Wedding'

Ik vind dit kaartje ook veel duidelijker, dus ik moet je vriend gelijk geven.
Erg leuk zo, en niet "over de top".
<<

lovebirdlarey

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 16 Jun 2015 16:12

Bericht 17 Jun 2015 17:39

Re: 'Unplugged Wedding'

Super leuke bordjes! En lijkt me ook een hele duidelijke én vriendelijke boodschap. Hm, misschien dat ik toch nog een bordje ga maken haha ;)
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2015 17:44

Re: 'Unplugged Wedding'

Je kunt die tekst die jullie op de website hebben, ook laten zeggen en dan nog een klein bordje er bij. Wanneer ga je trouwen trouwens? Kom je leuk meeschrijven in het 2015 of 2016 topic?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Jun 2015 17:50

Re: 'Unplugged Wedding'

Leuk Marin! De tweede komma (dus de komma vóór 'doen we liever zelf') moet je nog even wegpoetsen. Nouja je moet niks, maar officieel heeft ie daar weinig te zoeken.
#teammaple🍁
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2015 17:52

Re: 'Unplugged Wedding'

Urban Naked schreef:Leuk Marin! De tweede komma (dus de komma vóór 'doen we liever zelf') moet je nog even wegpoetsen. Nouja je moet niks, maar officieel heeft ie daar weinig te zoeken.


Je moet tussen twee werkwoorden toch altijd een komma? Zo heb ik t geleerd! Maar wegpoetsen kan niet, dan wordt t overschilderen en opnieuw maar daar heb ik geen tijd meer voor haha. Dan maar een komma te veel.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Jun 2015 18:10

Re: 'Unplugged Wedding'

Nee hoor Marin, voor zover ik weet bestaat die regel niet. Je zegt toch ook niet: ik ga, lopen?
Maar goed, geen enorm drama natuurlijk. Heel leuke bordjes verder, vooral die dikke letters van het woord 'Gastenton' vind ik heel mooi!

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2015 18:13

Re: 'Unplugged Wedding'

Oh haha dan zal t wel weer uit t Engels komen!
<<

anoniem213

Bericht 17 Jun 2015 18:27

Re: 'Unplugged Wedding'

Die regel bestaat wel hoor, maar niet tussen twee werkwoorden, maar tussen twee persoonsvormen. Het is overigens niet altijd nodig en dus wel een beetje op gevoel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Jun 2015 18:45

Re: 'Unplugged Wedding'

June schreef:Die regel bestaat wel hoor, maar niet tussen twee werkwoorden, maar tussen twee persoonsvormen. Het is overigens niet altijd nodig en dus wel een beetje op gevoel.


Dit ja! Bordjes zijn leuk geworden, Marin! Ben nu al benieuwd naar foto's van je bruiloft :)

(Trouwens, June, in jouw tekst van de maand zag ik volgens mij ook een komma te veel :angel: Haha ik begeef me op gevaarlijk terrein nu.)
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 17 Jun 2015 18:48

Re: 'Unplugged Wedding'

Zou kunnen hoor, want ik heb niet alles nog eens gelezen.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Jun 2015 18:52

Re: 'Unplugged Wedding'

Hier staat dat het wel moet tussen twee werkwoorden!

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... rdsvormen/

Of wacht, alleen persoonsvormen inderdaad. Hoewel er ook staat:
Dus: ook combinaties van voltooid deelwoord en persoonsvorm en combinaties van infinitief en persoonsvorm die niet bij elkaar horen, kunnen vaak beter door een komma gescheiden worden.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 18 Jun 2015 13:50

Re: 'Unplugged Wedding'

Haha ik moest ook 3 keer lezen voordat ik het woord gastenton las zoals ik het hoorde te lezen. Verder duidelijk zo met die foto's hoor denk ik!
<<

Anoniem123

Bericht 19 Jun 2015 08:28

Re: 'Unplugged Wedding'

ik vind het heel normaal dat een mobiel even uitgaat of op stil word gezet. Ik vind het ook helemaal niet veeleisend.
Ik ben nog in de tijd getrouwd dat facebook nog niet zo populair was :smile:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers