Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was jou meest vervelende Reacties

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 16 Mei 2015 16:28

Wat was jou meest vervelende Reacties

1, keer zei een vrouw of ik wist wie de vader was van mijn kind
2, een keer zei een jongen of hoeveel ik kost
3, keer zei oudere man in Rotterdam noord vat je niet kou met je kleding
4, keer zei een jongen kom kom pssst meisje,wil je doen :palm: :palm: :palm:
5, zo jij zit er lekker bij met je kind , ben jij echt moeder ( ik zie aleen ordinair) :palm: dit was alle domste

Maar ik moet wel zeggen je ziet er mooi slank uit, moet ik dit als compliment zien :palm: serieus
Laatst gewijzigd door Babyboy op 16 Mei 2015 17:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Anoniem149

Bericht 16 Mei 2015 16:32

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Ik krijg eigenlijk nooit echt vervelende reacties. Hooguit dat ik er jonger uitzie dan ik ben, maar dat vind ik niet perse vervelend.
<<

Anoniem103

Bericht 16 Mei 2015 16:33

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Op de eerste date die ik met mijn had hoorde ik twee meisjes net iets te hard tegen elkaar zeggen dat ze niet snapte dat zo'n dik wijf een man kon krijgen. En bedankt...
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Mei 2015 16:35

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Meerdere keren jongens: als ik geen vriendin had gehad dan had ik het wel geweten.

Maar je hebt nou eenmaal wel een vriendin dus wat moet ik met de info?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 16 Mei 2015 16:37

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Tania
Oke maar dat is wel vreselijk beledigd,
Zoon *
<<

Anoniem170

Bericht 16 Mei 2015 16:38

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Maar Babyboy, ik vind ook wel dat je het zelf uitlokt. Neemt niet weg dat het niet netjes is om dit tegen je te zeggen van die jongens.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 16 Mei 2015 16:40

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Roos
Ik durf meer het is niet uitlokken maar ookal loop ik naakt, ze hebben totaal geen recht
Ik krijg meer reacties maar ik ga niet alles opschrijven dit vind ik al vervelend genoeg wat ze zeiden
Zoon *
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Mei 2015 16:47

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Roos' schreef:Maar Babyboy, ik vind ook wel dat je het zelf uitlokt. Neemt niet weg dat het niet netjes is om dit tegen je te zeggen van die jongens.


Met het risico om weer BB's reddende engel genoemd te worden, maar hier moet ik toch even op reageren. Ik snap wel wat je wil zeggen, maar het is toch niet zo dat je alles maar mag zeggen alleen maar omdat iemand zich op een bepaalde manier kleedt?
Kijk, die derde opmerking (vat je geen kou in die kleding), ja die lokt ze misschien uit en die vind ik ook niet heel raar. Maar die eerste en tweede, dat zeg je toch gewoon niet? Ook al zou ik iemand in alleen lingerie en een netpanty voorbij zien lopen, dan nog zou het niet in me opkomen om zoiets te zeggen.

On topic:
Heel veel mensen zeggen nu keer op keer tegen mijn man en mij: en nu is het tijd voor baby's. Zo irritant. Ten eerste bepalen we dat zelf en ten tweede kan het ook zo zijn dat we daar al heel lang mee bezig zijn maar dat het niet lukt ofzo. Echt zo brutaal!

♥♥
<<

Anoniem163

Bericht 16 Mei 2015 16:49

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Met stip op 1: Had je er niet liever 1 tegelijk gehad?
<<

Anoniem147

Bericht 16 Mei 2015 16:52

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Haha oh Elliot gelukkig zegt niemand dat tegen ons! Komt misschien ook wel omdat mijn man nog moet afstuderen en ik nog aan het klooien ben qua werk. Dat mensen toch eerder verwachten dat je dat op de rit moet hebben voordat er kinderen komen.


Volgens mij heb ik nog nooit echt lelijke opmerkingen gehoord.

Oh trouwens! Ik was een keer met mijn man onderweg naar Harrison en haar vriend (denk ik, want we waren in Amsterdam en meestal is dat wel omdat we dan naar hun gaan haha). Toen stonden we op het station en daar waren van die meisjes van een jaar of 14/15/16. Van die naïeve trutjes. Ik had een nude kleurig gebreid vest van franjes gaan. Stoot een van die meisjes haar vriendin aan en maakt indiaan geluidjes (zo met haar hand op haar mond hahaha). Ik moest er eigenlijk heel hard om lachen want het waren echt gewoon van die mutserige, irritante dametjes.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Mei 2015 16:53

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Stofzuiger schreef:Met stip op 1: Had je er niet liever 1 tegelijk gehad?



Ik zou zeggen dat je niet 1 tegelijk kunt krijgen. Daar heb je namelijk 2 voor nodig, enkelvoud kan niet tegelijk.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 16 Mei 2015 16:54

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Is hij wel echt van *naam man*? Ik hoor dat zo vaak en vind het echt niet leuk.
R. 2013
D. 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Mei 2015 16:55

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Spencer schreef:Is hij wel echt van *naam man*? Ik hoor dat zo vaak en vind het echt niet leuk.

Dat is ook echt zo brutaal, bizar dat mensen dat aan je vragen.

♥♥
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 16 Mei 2015 16:55

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Ik vergeet zulke dingen gelukkig snel weer, en er worden niet zo vaak vervelende dingen tegen mij gezegd eigenlijk.

Maar een paar weken terug zei een '' vriendin''

'' Jij overspannen thuis? EN je hebt maar een kleuterklas 3 dagen in de week? Ik snap dat niet.''
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem119

Bericht 16 Mei 2015 17:01

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Elliot daar ben ik ook heel bang voor na de bruiloft. Vooral omdat ik best wel een buikje heb en het er uit kan zien dat ik zwanger ben, zeker als m’n buik op is geblazen. Het is op sommige feestjes soms zo ‘erg’ dat ik gewoon standaard maar aan de alcohol ga om te laten zien dat ik niet zwanger ben. :laughcry:
Nou geven we aan iedereen aan die er naar vraagt dat we dat inderdaad niet direct voor een kindje willen gaan, dus ik denk dat het na verloop van tijd wel afzwakt. Maar heel irritant!

Mijn vervelendste opmerking die ik te horen heb gekregen gin gook over zwangerschap. Op m’n eerste werkdag op een middelbare school, van zo’n bijdehante tweede klasser, of ik zwanger was. Heel vervelend, hele klas lachen, lekker begin.

Oh een een fijne opmerking van m’n vader, toen ik overspannen raakte: “Ja dat viel te verwachten he”

En bedankt.
<<

Anoniem103

Bericht 16 Mei 2015 17:02

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

-
Laatst gewijzigd door Anoniem103 op 21 Mei 2015 21:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mei 2015 17:08

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Van mijn schoonmoeder goh je vader heeft ook altijd wat. Wil die dat graag.
Mijn vader heeft 5 jaar geleden een zware herseninfarct gehad helft van de hersenen is weg. We mogen blij zijn dat die nog leeft


Of opmerkingen van jullie zijn al zo lang getrouwd wanneer komen de kinderen eens.
Afbeelding
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 16 Mei 2015 17:12

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Van mijn toenmalige bazin.
Mijn moeder was net overleden toen ik na 2 weken weer aan het werk ging vroeg ze aan mij hoe het ging, dan kan je verwachten dat iemand gaat huilen en zegt het gaat wel. Het antwoord wat ik toen van haar kreeg zal ik nooit vergeten "ja het moet een plekje hebben hé, daar kan ik je verder niet bij helpen". Het kwam er voor mij toen echt zo uit van ga maar weer lekker aan het werk en geen gejammer.
En dan ook echt op een sarcastische manier.
Ze is uiteindelijk ook de reden geweest dat ik er niet meer werk.

En wij krijgen idd ook heel vaak de vraag wanneer "nemen" jullie kinderen?
Uh als we er aan toe zijn en of we dat überhaupt wel willen. We zitten niet echt in een positie dat 1 van onze vaders even zou kunnen oppassen.
Onze beide moeders leven niet meer, en ik zie mijn vader ook niet zo snel even op een kleintje passen. Mijn schoonvader is 68 maar ziet eruit en gedraagd zich alsof ie al een man van 90 is.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 16 Mei 2015 17:28

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Marin schreef:Elliot daar ben ik ook heel bang voor na de bruiloft. Vooral omdat ik best wel een buikje heb en het er uit kan zien dat ik zwanger ben, zeker als m’n buik op is geblazen.
Het is op sommige feestjes soms zo ‘erg’ dat ik gewoon standaard maar aan de alcohol ga om te laten zien dat ik niet zwanger ben.
:laughcry:
Nou geven we aan iedereen aan die er naar vraagt dat we dat inderdaad niet direct voor een kindje willen gaan, dus ik denk dat het na verloop van tijd wel afzwakt. Maar heel irritant!

Mijn vervelendste opmerking die ik te horen heb gekregen gin gook over zwangerschap. Op m’n eerste werkdag op een middelbare school, van zo’n bijdehante tweede klasser, of ik zwanger was. Heel vervelend, hele klas lachen, lekker begin.

Oh een een fijne opmerking van m’n vader, toen ik overspannen raakte: “Ja dat viel te verwachten he”

En bedankt.


Moet zeggen dat ik dit nu ook doe. Want we krijgen ook continu vragen of opmerkingen over een zwangerschap. Zelfs van iemand die heel goed weet hoe het is wanneer het niet vanzelf gaat. Dat vind ik heel erg vervelend. Als ik op het werk zeg dat ik enorme trek heb zegt steeds dezelfde collega, goh moet je ons iets vertellen? Kortom, ook dat zeg ik niet meer.
10-08-2017 ♥
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 16 Mei 2015 17:34

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Spencer schreef:Is hij wel echt van *naam man*? Ik hoor dat zo vaak en vind het echt niet leuk.


Ik vind jou kind veel op jou man lijken,
Snap niet waarom ze dat vragen :laughcry:
Zoon *
<<

Anoniem315

Bericht 16 Mei 2015 17:39

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Mensen die zeggen: Jullie dochter was toch een ongelukje?

Nee! Ze was onverwacht, een verrassing, maar geen foutje of ongelukje :( Dat kwetst mij echt heel erg. Ik hoop niet dat zulke opmerkingen haar ooit ter ore komen.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Mei 2015 17:45

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Dat is toch eigenlijk van de zotte, Isolt. Echt als ik dan een keertje cola neem, is het direct joelen en vragen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Mei 2015 17:48

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Ik vind het sowieso erg stom om daarnaar te gaan vissen als iemand geen alcohol drinkt. Stel dat iemand echt zwanger is maar het nog niet aan de grote klok wil hangen, die dwing je dan ook in een vervelende positie. Gun mensen hun privacy en hun geheimpjes gewoon en let niet op wat ze drinken. Als iemand wil vertellen dat ze zwanger is komt ze er zelf wel mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 16 Mei 2015 18:06

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

- mijn buurvrouw zei een keer: Wat leuk, ben je weer zwanger?!" Ik zo nee, ik heb gewoon zo'n dikke buik.
- toen we een rondleiding op school hadden zei zo'n lerares dat ik maar beter even kon gaan zitten, omdat ze zag/ dacht dat ik in de laatste weken van mijn zwangerschap zat. (Ik was 2 maanden daarvoor bevallen)

Oftewel ik moet echt afvallen bij mijn buik.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem130

Bericht 16 Mei 2015 18:07

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Roos' schreef:Maar Babyboy, ik vind ook wel dat je het zelf uitlokt. Neemt niet weg dat het niet netjes is om dit tegen je te zeggen van die jongens.


Absoluut niet. Ze wekt die indruk misschien op een mensen kunnen dat denken door Hoe ze zich kleedt/gedraagt. Maar het is 100% aan het fatsoen van de persoon die het roept te wijten dat ie niet geleerd heeft dat je bepaalde dingen niet zegt.

Die vraag aan jou is ook echt way out of line Spencer!

*Edit: verwijderd, was nogal een heftige en voel me er niet helemaal lekker bij het online te hebben staan helemaal niet in een topic waar niet serieus op elkaar gereageerd wordt maar jolig gedaan wordt.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 16 Mei 2015 22:52, in totaal 3 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers