Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was jou meest vervelende Reacties

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Mei 2015 12:12

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Mijn vader werkte vroeger op een school waar veel buitenlandse leerlingen op zaten. Een paar van zijn leerlingen kwamen na schooltijd Sinterklaas tegen, dus zij riepen enthousiast: 'Hé, Sinterklaas!'
Sinterklaas (met waarschijnlijk flink wat borrels op, maar dat is geen excuus): 'Ah joh, rot op naar je eigen land!'
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem149

Bericht 19 Mei 2015 12:40

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Wat een verschrikkelijke verhalen worden hier verteld zeg :( Ongelooflijk dat mensen zo tegen elkaar kunnen doen.
<<

Anoniem185

Bericht 19 Mei 2015 14:50

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Oh nog eentje met leraren;

De decaan die na mijn 1e decaan kwam (waar ik het heel goed mee kon vinden) was een kreng. Die wist niets van mijn persoonlijke problemen en mijn thuissituatie af.
Op de diplomauitreiking heeft zij in een zaal vol met alle andere gediplomeerden en hun ouders/ooms/tantes/broertjes/zusjes whatever gezegd dat ik altijd te laat kwam en dat als ik verpleegkundige wilde worden, ik dan wel eens een keer op tijd moest komen als mensen hulp nodig hadden.
Bij iedereen heeft ze iets positiefs gezegd (soms met een sneer er voor, maar altijd iets positiefs er achter), behalve bij mij. Bij mij was het alleen maar dit. Niet eens gefeliciteerd.
<<

Anoniem164

Bericht 21 Mei 2015 12:18

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Ik vraag me wel eens af waarom mensen zulke nare en gemene dingen zeggen, hebben ze dan helemaal geen geweten? Ik zou me echt hele dagen rot voelen als ik zo'n karakter zou hebben.

Toen ik wegging bij mijn ex hebben mensen wel 10000x gevraagd of ik dan een ander had ofzo. Nou uh, de liefde kan ook gewoon over zijn? Maar dat wilde er niet in bij veel vrienden en familie van hem, dat vond ik wel erg!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Mei 2015 12:57

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Een leraar Natuurkunde heeft mij ook weleens uitgemaakt voor echt te dom voor woorden was en echt niets kon, iets van: jij bent echt een dom kind die dit nooit zal snappen, ook gewoon voor de hele klas. Ik vond dat zo erg en kwetsend.Mijn wraak was echter om alleen nog maar 8en en 9ens te halen voor proefwerken. Maar jeetje, die opmerking, zo gemeend door haar, zo erg dat ze me nog bijna beschuldigde van afkijken omdat ik wel goede cijfers haalde WTF
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 22 Mei 2015 09:36

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Toen ik zwanger was van F liep ik op de markt voor groenten en fruit. Ook stond een kraam met diverse vleessoorten waaronder worsten. Hij was zijn best aan het doen om er een aan mij te verkopen maar ik had geen interesse. Toen liep ik verder en riep hij (echt super hard) tegen zijn buurvrouw marktvrouw: Jaaa, die heeft al worst genoeg gehad zo te zien. Ik stond echt van :shock: en liep maar snel door. Was te perplex om iets terug te zeggen.
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 22 Mei 2015 10:21

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

In groep 5 heeft de juf ooit eens hardop in de klas gezegd dat ik (en een jongetje) maar niet meer in poeziealbums of vriendenboekjes mochten schrijven want kijk eens (boekje in de lucht) wat een rommeltje we er van maken.

Maar de rotste reactie ooit is toch wel dat ik in 4 Mavo ziek werd (lymfeklierkanker) en dat mijn twee zogenaamde beste vriendinnen misschien een keer een kaartje hebben gestuurd en daarna gewoon nooit meer tegen me gesproken hebben. Juist andere klasgenoten waar ik eigenlijk niet mee om ging kwamen langs met kaartje en cadeautjes, maar zelfs nadat ik weer beter was en ze tegenkwam met uitgaan keken ze me niet meer aan. Dat laatste kan ook schaamte zijn geweest, maar wat heb ik me vergist in die twee.

In diezelfde tijd nog twee nare dingen. Ik was kaal door de chemo en droeg hoofddoekjes (pruik kwam te laat en toen was ik al gewend aan de hoofddoekjes). Een jongen uit een klas lager heeft me toen hardop uit staan lachen en staan wijzen in de gang. Een jongen uit mijn eigen klas heeft hem toen heel snel weggetrokken en vertelt wat er aan de hand was. Hij heeft later wel z'n excuses gemaakt, maar het moment zelf was echt heel naar.
En later op de introdag van het MBO liep ik ook nog steeds met die hoofddoekjes. Toen kreeg ik 'Arrafat' naar m'n hoofd geslingerd. Hoe kom je er op...
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 24 Mei 2015 14:15

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Ik kreeg net iets van naar mijn kop van een vrouw, ik kreeg ruzie omdat haar man steeds keek en ze dacht dat ik met hem ging praten terwijl we alebei aleen kaas moesten hebben :palm:

Ze zei denk erom barbie moedertje, ik schaamde me dood want iedereen keek en mijn kind was derbij :laughcry: en zij had eentje in de kinderwagen, lekker volwassen zeg, van een vrouw van 30
Zoon *
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 24 Mei 2015 14:42

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Haha dan had ik iets gezegd van dat ze haar man maar moet aanlijnen.
Hij kijkt toch naar jou?
Zei je niks terug?

Wij komen nu uit sprookjesland en op de parkeerplaats reed er een auto achteruit. Wij liepen er achter langs.
Hij moet dan stoppen en even wachten. Ging die vrouw op het raam tikken en gebaren dat we door moesten lopen.
Mijn man ging toen naar haar deur en vragen wat er aan de hand is. Toen stak ze haar middelvinger op.
Mijn man had zin om haar uit de auto te rukken maar ik zei laat die aso maar.

ONGELOOFLIJK.
04-2014
10-2015
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 24 Mei 2015 14:45

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Milou ik vind iets zeggen beetje onvolwassen overkomen, ik heb kind dus wil geen ruzie om niks

Wow gewoon middelvinger, ik begrijp je man wel dat ie woedend was!!!
Zoon *
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 24 Mei 2015 20:14

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Mijn stagebegeleidster heeft tegen mij gezegd in de eind evaluatie van stage "kwak, je hebt geen hart en je zou nooit in de zorg kunnen werken"

Die opmerking heeft mij echt stuk gemaakt en daar heb ik nu nog last van in mijn werk en het is 10 jaar geleden....
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem110

Bericht 24 Mei 2015 21:16

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Kwak schreef:Mijn stagebegeleidster heeft tegen mij gezegd in de eind evaluatie van stage "kwak, je hebt geen hart en je zou nooit in de zorg kunnen werken"

Die opmerking heeft mij echt stuk gemaakt en daar heb ik nu nog last van in mijn werk en het is 10 jaar geleden....


OOh wauw daar zou ik ook goed van ondersteboven zijn. Jeetje zeg.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Mei 2015 02:59

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Echt, ik krijg kippenvel van sommige reacties hier.

Toen ik 20 was zei mijn Godsdiensleraar (jawel, die hadden we, zat op een Christelijk MBO toen): van jou komt niks terecht, behalve dan misschien de Wallen. Ik was gelukkig assertief genoeg om te zeggen: nou, dan komen we elkaar daar wel weer tegen. Eikel.

En deze heb ik hier wel eens eerder neergezet, maar het blijft zo pijnlijk.
Ik heb dus een verstandelijk gehandicapt zusje. Ik werkte tijdens mijn puberteit in een supermarkt en mijn zusje kan zelf lopen en heeft een 'obsessie' met gezichten (hoort bij haar syndroom). Beroemde mensen in roddelbladen/tijdschriften interesseert haar dus enorm. Mijn vader kon rustig boodschappen doen en zette haar dan bij de tijdschriften neer, die bladerde ze netjes door en zette ze dan weer terug. We woonden in een dorp en ons kent ons, dus dat was ook helemaal prima.

Ik zat achter de kassa op een zaterdag, hartstikke druk, en ik kon mijn zusje zien, want de tijdschriften waren vlakbij de kassa. Natuurlijk hou je dan 1 oog op je zusje. Toen was er een man die een volle kar had en die mij zag kijken. Hij was overduidelijk een toerist (toeristendorp) en hij zei: 'dat soort mensen moesten ze afmaken'. Ik bevroor gewoon, hij wist natuurlijk niet dat het mijn zusje was, maar ik zei niks en deed niks, ik zat gewoon stil. In deze supermarkt zaten we rug tegen rug en diegene achter mij reageerde enorm adequaat. Hij stuurde mij naar de kantine, piepte de manager en baas op en zij hebben deze man vriendelijk maar erg dwingend verzocht NU de supermarkt te verlaten. Er waren ontzettend veel mensen die hierbij mijn baas ondersteunden, want die man ging helemaal door het lint dat hij zijn boodschappen niet mee kreeg. 1 grote ravage. Ik zat in de kantine, kon het allemaal zien via de camera's.

Hoe verdrietig ik ook was, ik was ZO blij dat mijn hele team meteen die man eruit flikkerde, iedereen is ook helemaal gek op mijn zusje. Ook die klanten, zo ondersteunend. 'Grappige' is dat mijn vader gewoon doorwinkelde, die kreeg er niks van mee en mijn zusje die keek wel, maar die snapte er gelukkig niks van. Dus toen mijn vader 10 minuten later bij de kassa was en ik naar hem toe ging, schrok hij gigantisch. Ik was wel blij dat hij er niet eerder was, hij had die man denk ik neergehoekt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem152

Bericht 25 Mei 2015 07:18

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Wow, Marsy! Wat een goede reactie op die godsdienstleraar. Ik zou met mijn mond vol tanden staan en niets kunnen/durven zeggen.
En wat hebben je collega's goed gehandeld in de situatie met die kerel.

Toen ik 18 was ging ik vakantiewerk doen bij een kwekerij. Het werk was alleen veel te zwaar voor een iel meisje zoals ik Na twee dagen had ik zo'n pijn in mijn rug dat ieder hobbeltje in de weg pijn deed als ik er overheen fietste. De dag erna heb ik de eigenaar van de kwekerij gezegd dat het echt niet ging. Hij werd me toch kwaad!
Als ik het simpele werk in een kwekerij al niet aankon, dan kon ik niks en zou er ook niets van mij terecht komen.
<<

Anoniem118

Bericht 25 Mei 2015 08:27

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Wat een ontzettend goede reactie van je team Marsy!
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 19:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem105

Bericht 25 Mei 2015 09:04

Re: Wat was jou meest vervelende Reacties

Ik ben in mijn vroege jaren seksueel misbruikt en op de middelbare school heb ik daar echt een rotopmerking over gekregen. We hadden biologie, waar ik steengoed in was. Proefwerk over mannelijk geslachtsdeel en vrouwelijk. Ik had een 9.8 en de biologiedocent zei letterlijk: "Elisabeth is niet seksueel misbruikt, dat kan niet als je dit allemaal weet". Man, wat heb ik staan janken.
Nog een tactloze, door een man die ik leerde kennen via internet. "Ik help je wel van je angst voor seks af hoor, desnoods dwing ik je gewoon".
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers