Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spiraal laten zitten of wat anders?

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Mei 2015 07:57

Re: Spiraal laten zitten of wat anders?

Horeca hè :p
<<

anoniem213

Bericht 23 Mei 2015 09:17

Re: Spiraal laten zitten of wat anders?

En nu weer braaf aan het werk :smile:!
<<

Anoniem147

Bericht 23 Mei 2015 10:23

Re: Spiraal laten zitten of wat anders?

Ohh mijn ervaringen met de Implanon waren echt hels. Ik zou het niemand aanraden puur vanuit mijn ervaring.

De eerste maand was het prima, tweede maand iets meer bloedverlies maar een paar weken na de 2e maand was het hel. Ik was wel 2 weken ongesteld en na een half jaar heb ik hem laten verwijderen omdat ik die laatste maand de hele maand bloedverlies heb gehad en op het laatste ook echt stolsels en super tampons die na een uur of 2 helemaal vol waren. Sorry voor de mega onsmakelijke post, maar ik wens dat echt niemand toe!

Nu zonder hormonen ben ik maar 2 dagen ongesteld en heb ik niet meer nodig dan een mini tampon. Dus het lag bij mij echt aan de hormonen. Daarnaast had ik dat met een Mirena niet, dus het wil niet zeggen dat een oestrogeenvrij anticonceptiemiddel altijd hetzelfde werkt.
<<

Anoniem147

Bericht 23 Mei 2015 10:25

Re: Spiraal laten zitten of wat anders?

Nog even een toevoeging..

Daarnaast werd ik ook misselijk als ik de Implanon 'aanraakte'. Als ik bijv. mijn man omarmde (dus dat mijn armen over zijn schouders gingen) dan kon dat gewoon niet omdat die Implanon dan 'aangeraakt' werd. Brrr ik krijg nog kriebels en kippenvel als ik er aan denk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Mei 2015 18:11

Re: Spiraal laten zitten of wat anders?

June schreef:En nu weer braaf aan het werk :smile:!


Ook de dagdienst :wink:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers