Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


welke pannen?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Mei 2015 19:07

Re: welke pannen?

Dandelion schreef:
Fantine schreef:Afbeelding

Wij hebben deze set van Borreti, 2 wokken, 1braadpan, 1 grillpan, 1 hapjespan, 2 bakpannen. De rest is allemaal van Tefal buiten de Boereti set om.

Worden de handvatten niet heet als je op gas kookt?

Ik heb ook ijzers handgrepen en daar bewust voor gekozen. Omdat ook kunststof grepen warm kunnen worden terwijl je dat niet verwacht. Nu weet je dat je een pannenlap moet gebruiken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 27 Aug 2015 13:13

Re: welke pannen?

Ik up het topic. Mijn man is binnenkort jarig en we zijn op zoek naar nieuwe hapjespannen. Met anti-aanbaklaag. Iemand nog suggesties? Moet evt ook in de vaatwasser kunnen. Blijf elke keer terug komen op tefal. (Dat hebben we nu ook) maar wie weet heeft 1 van jullie nog een andere tip (en niet te duur) ;)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 27 Aug 2015 13:47

Re: welke pannen?

Dan zit ik ook aan Tefal te denken,of BK, anders ga je al snel boven de 50 euro denk ik .
BK heeft meestal een lagere rand bij hapjespannen. Weet niet of dat nog uitmaakt?
2016
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 27 Aug 2015 21:28

Re: welke pannen?

Ik heb een veel te dure smaak voor pannen. Heb ze allemaal van le creuset. 4 kookpannen, een steelpan. Een wok, drie koekenpannen, een braadpan, 2 grillpannen en een tajine. Vooral die tajine vind ik erg fijn. Gebruik vaak de pan zonder deksel. Is van gietijzer en dat kookt erg prettig. Maak er risotto in of stoofgerechten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem190

Bericht 28 Aug 2015 13:15

Re: welke pannen?

Doe een antikleeflaag nooit in de vaatwasser... tenzij je er snel weer een wil kopen natuurlijk.
Door de vreselijke chemische samenstellingen van vaatwastabletten worden de antikleeflagen ontzettend aangetast.

Opzich kan een anti-kleefpan er wel in (vandaar dat het vaak wel op de verpakking staat) maar dan niet meer de chemische middelen waarmee we tegenwoordig de vaat doen.
De vaatwastabletfabrikant (scrabble!) die maakt zijn tabletten zo chemisch, die moeten namelijk het werk ook doen als iemand de vaatwasser vol zet met alleen maar vette pannen en schalen. Dit gebeurd helaas niet altijd, maar zetten wij ook servies en glazen erbij in.

Dat dus.. (verhaal wat ik dagelijks in de kookwinkel mag vertellen)
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 28 Aug 2015 15:11

Re: welke pannen?

Klopt. Als ik de braadpan in de vaatwasser doe en er daarna weer mee kook dan komen er allemaal zwarte stukjes in de boter. Ik denk gewoon van vaatwasmachine blokje die niet goed eraf gewassen is. Heel vies.
Afbeelding
Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 28 Aug 2015 16:35

Re: welke pannen?

Ik heb een pannenset van royalty line.
D. 💙14-01-2019💙
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers