Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoera, Zora is bevallen!!

<<

Anoniem163

Bericht 19 Mei 2015 13:35

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Zoraaaaaa. Ik willum :ja:
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mei 2015 15:00

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wow wat een heerlijk mannetje!
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 19 Mei 2015 15:03

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een mooi mannetje! Hij ziet er tevreden uit.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 19 Mei 2015 15:23

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wauw!! Wat een bijzonder mooi en gaaf knap mannetje..
Heel erg lief,
wondertjes bestaan echt! :love:
<<

Anoniem216

Bericht 19 Mei 2015 15:27

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een prachtig mannetje zora. Daar mag je veel vaker mee spammen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Mei 2015 15:31

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een snoepje!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Mei 2015 18:56

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Ooooohhhh Zora, wat een prachtig kindje ! :love: :love: :love:

(En allemaal bedankt voor de felicitaties! :) )
<<

Anoniem129

Bericht 19 Mei 2015 19:06

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Hij is prachtig Zora!!
<<

Anoniem181

Bericht 19 Mei 2015 19:09

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat is hij mooi, Zora! :love:
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:15

Bericht 19 Mei 2015 20:07

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wauw! :love:
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Anoniem275

Bericht 19 Mei 2015 20:55

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

wauw zora, wat een prachtig ventje! logisch dat je verliefd bent! geniet ervan!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Mei 2015 21:09

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Aah wauw wat een heerlijk mannetje! :love:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem234

Bericht 19 Mei 2015 21:24

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een dotje!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 19 Mei 2015 22:00

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Echt een mooi kindje! :love:
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 20 Mei 2015 21:16

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Hoi lieve dames! Wauw, jullie schrijven zulke mooie posts, zulke lieve berichtjes. Wat voel ik me vereerd en blij en trots. Wauw. Na ál het meeleven voel ik me bijna schuldig dat ik geen tijd kan vinden hier in te checken! Ik ga NU even op iedereen reageren EN even in ons topic kijken, want er is vast zoveel nieuws!! Oh en ik kan het helaas niet laten nog wat te spammen, hij is te pretty :D :D

Marni: ja we hebben 2 kraamverzorgsters waarvan 1 stagiaire. Ik ben ZO BLIJ met ze. De stagiaire heeft ons als examengezin dus eigenlijk doet zij alles. De andere dame is precies zo'n kraamverzorgster als ik hoopte. Echt zo'n moeke. Zo geniaal hoe ze samen bezig zijn. Beide enorm Gronings. Die jongste weet alles feilloos uit de boekjes, en de oudste heeft een sloot aan ervaring. En dat botst soms zo grappig whaha. Die jongste staat dan bijna buiten adem iets op te dissen, zo cute, en dan staat die ander achter haar nee te schudden en te roepen; nee hoor moe je luistern je doet dat kind gewoon lekker zo en zo en niet zeurn, en ze doet uitspraken als meid wat 'n tiet'n heb je en dan komt dat meisje met 'het is normaal dat blablabla' we lachen ons echt helemaal dood zo cute. Morgen zijn ze voor het laatst en ik zie er stiekem enorm tegenop, wat een cliche. Ik ben niet echt onzeker ofzo, maar ik vind het werkelijk ZO gezellig en ze zijn ZO leuk en ik vind deze tijd ZO leuk, dat ze binnenkomen en lekker rond scharrelen en zo goed voor ons zorgen... en ik vind het zo leuk dat er nog 2 mensen zijn die ZO geinteresseerd zijn in Tijn en net zo trots zijn als ie gegroeid is EN alles weten van de afgelopen dagen... het is zo intiem, alleen zij weten alles. Ik vind het echt zo moeiijk dat dat weggaat... kraamtranen vloeien rijkelijk laatste 2 dagen dus :)

Verder gaat het hier goed hoor!! Baby krijgt gigantisch papwangen haha, groeit echt als kool! Kraamverzorgsters voeren me helemaal scheel aan vette dingen want hij groeit zoveel dat hij me volgens Moeke He Le Maal leegtrekt. Eergister was hij voor het eerst al aangekomen, op dag 3,5 dus haha. En hij was vandaag alweer 3660 (geboren met 3710). Echt leuk! En hij is ook zo alert, is zoveel gezellig wakker en kijkt je dan echt aan :)

Met mij gaat het lichamelijk best ok! Ik ben enorm moe, en het lukt me niet bij te slapen, dat is het enige wat nu voor wat problemen zorgt maar verder valt het me echt zo mee. Ik had gedacht veel meer schade te hebben maar het valt gelukkig mee. Tot gisteren had ik enorm veel last van de hechtingen. De VK kon gisteren even goed kijken en er bleek een driedubbele knoop IN de wond van de knip te zitten. Oh die deed zo'n pijn joh.. gelukkig kon ze er een paar verwijderen, maar AUCH!! Sindsdien voelt het al stukken beter en kan ik tenminste iets normaler zitten. Dan voel je je al echt wat meer mens zeg!

TIP trouwens voor aanstaande mama's: Afneembare verf bij het aankleedkussen!! Wij hebben al een explosiepoepvlek op onze netjes gewitte muur :nopompom:

Baby heeft enorme zuigbehoefte dus we zitten veel met onze pink in z'n mond. Weet nog niet zo goed wat ik van een speentje vind...

En haha een grappige: zo hing 'ie erbij bij de hielprik. Het kon hem echt geen bal schelen haha :D En hoi bleek bekkie van mij haha
Laatst gewijzigd door Zora op 28 Mei 2015 16:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 20 Mei 2015 21:19

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

@Zora, wat een leuke update en wat is je zoontje ontzettend knap! Fijn dat je kraamweek zo leuk is!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 20 Mei 2015 21:22

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wow Zora wat een ontzettend knap mannetje hebben jullie gekregen! Ik vind baby's niet zo snel mooi maar... Wow!!

En wat klink je blij en verliefd en enthousiast en en en... :smile:

Het is jullie zo gegund!!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 20 Mei 2015 21:26

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Knillis schreef:Wow Zora wat een ontzettend knap mannetje hebben jullie gekregen! Ik vind baby's niet zo snel mooi maar... Wow!!

En wat klink je blij en verliefd en enthousiast en en en... :smile:

Het is jullie zo gegund!!


Hier kan ik me volledig bij aansluiten!!!!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem315

Bericht 20 Mei 2015 21:41

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een prachtig mannetje! Fijn dat de kraamhulp je goed bevalt en dat je zo blij bent :)
<<

Anoniem119

Bericht 20 Mei 2015 21:43

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Jeetje wat een mooi ventje! Hij lijkt ook echt op jou. En wat ben jij mooi als mama!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Mei 2015 02:17

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een mooie update! En jullie hebben echt een mooie baby op de wereld gezet zeg!

Vervelend dat het bijslapen niet lukt. Blijven proberen hoor. Ik voelde me de eerste twee weken onoverwinnelijk maar ben daar toch een beetje vanaf gedonderd. Hoe vaak komt T. voor voeding?

Ik vond het ook niet leuk toen de kraamzorg wegging! Aan de ene kant was het best lekker het huis weer voor jezelf te hebben maar je sluit toch een bijzondere periode af en dat vond ik ook zo lastig. Snap je tranen dus helemaal, haha.

En over dat speentje, wij zijn blij dat we ervoor gekozen hebben. Hier ook iemand met veel zuigbehoefte maar ook twee ouders die af en toe ook best even hun handen vrij willen hebben (ja, dat moment komt echt!) of willen slapen. Nadeel is een uitvallend speentje dat je soms om de haverklap weer terug moet stoppen.

Ik kan weer gaan slapen, misschien heb ik bij de volgende nachtvoeding de puf om een eigen update te plaatsen. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 21 Mei 2015 06:30

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Oooh Zora wat is het een beauty! Klein fotomodelletje. :love: Doe mij t recept voor zo eentje!! ;-)
En je verhaal klinkt zo enthousiast, ik zie die kraamzorg gewoon voor me hahaha.
Rustig aan doen hoor meis en hoop dat je snel toch wat bij kunt slapen!
<<

Patsy

Bericht 21 Mei 2015 08:14

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat is het toch een prachtig ventje. En wat schrijf je enthousiast! Wat groeit T goed zeg, fijn. Ik zie de kraamverzorgster ook voor me, geweldig. Fijn ook dat de kraamweek zo fijn was. Ik hoop dat je met de kraamverzorgsters een super dag hebt vandaag.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Mei 2015 08:18

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Ahh Zora wat een cutiepie! En hij lijkt inderdaad echt op je, zelfde oogopslag. liefde!

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 21 Mei 2015 08:19

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Ah wat een leuke update Zora! En jeetje je zoon lijkt inderdaad op je!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron