Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oad reizen failliet!

<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 27 Sep 2013 10:20

Re: Oad reizen failliet!

Highway schreef:De reis van ons gaat gewoon door! Dus dat is een flinke opluchting.

Via wie of wat heb je dat te horen gekregen? Ik zou maandag vertrekken maar weet nog steeds niet. Niemand kan ergens antwoord op geven. Nieuwe reizen zijn nu ook echt 500 euro per persoon duurder dan wat wij betaald hebben. Ik baal echt zo enorm nu, dit is niet meer leuk.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 27 Sep 2013 10:25

Re: Oad reizen failliet!

Wij hadden laatst bijna bij Oad geboekt, gelukkig uiteindelijk ergens anders geboekt! Pfew.
Wij gaan ook altijd met Oad naar Disneyland Parijs, ben benieuwd hoe dat straks allemaal gaat.

Vreselijk Ellibre die onzekerheid, ik hoop dat je snel wat meer weet en dat je vakantie gewoon doorgaat!
<<

Anoniem12

Bericht 27 Sep 2013 10:31

Re: Oad reizen failliet!

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 27 Sep 2013 10:40

Re: Oad reizen failliet!

Zonde, zij hadden soms geweldigde stedentrips voor een leuke prijs.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 27 Sep 2013 11:07

Re: Oad reizen failliet!

Nou, ik heb inmiddels duidelijkheid, de reis gaat niet door. Ik heb nog gekeken of we via andere aanbieders naar het zelfde hotel zouden kunnen gaan maar dat kost 500 euro per persoon meer dan wat we nu betaald hebben. Gelukkig heb ik vandaag al vrij en kan ik gaan zoeken naar andere opties, maar op deze korte termijn is dat wel erg lastig moet ik zeggen.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 28 Sep 2013 19:17

Re: Oad reizen failliet!

Wat klote zeg. Ik hoop dat jullie nog snel wat vinden zonder al teveel extra kwijt te zijn.
En dat jullie het geld snel terug hebben natuurlijk.
<<

Anoniem20

Bericht 29 Sep 2013 17:29

Re: Oad reizen failliet!

Heb je inmiddels al iets gevonden ellibre? Wat zuur zeg...je kijkt er toch maanden naar uit, een vakantie.
<<

Anoniem177

Bericht 29 Sep 2013 17:32

Re: Oad reizen failliet!

Mijn Collega had ook een vakantie geboekt bij Oad reizen. Groep van 12 man, maar ze hebben hun geld wel terug gekregen. Nu gaan ze naar ibiza
<<

Anoniem286

Bericht 29 Sep 2013 21:40

Re: Oad reizen failliet!

ellibre schreef:
Highway schreef:De reis van ons gaat gewoon door! Dus dat is een flinke opluchting.

Via wie of wat heb je dat te horen gekregen? Ik zou maandag vertrekken maar weet nog steeds niet. Niemand kan ergens antwoord op geven. Nieuwe reizen zijn nu ook echt 500 euro per persoon duurder dan wat wij betaald hebben. Ik baal echt zo enorm nu, dit is niet meer leuk.


Mijn moeder had contact opgenomen met TUI en de betaling was al binnen bij hen. Nu kunnen ze de restbetaling gewoon direct doen.
<<

Anoniem286

Bericht 29 Sep 2013 21:40

Re: Oad reizen failliet!

ellibre schreef:Nou, ik heb inmiddels duidelijkheid, de reis gaat niet door. Ik heb nog gekeken of we via andere aanbieders naar het zelfde hotel zouden kunnen gaan maar dat kost 500 euro per persoon meer dan wat we nu betaald hebben. Gelukkig heb ik vandaag al vrij en kan ik gaan zoeken naar andere opties, maar op deze korte termijn is dat wel erg lastig moet ik zeggen.


Ha jammer :( Heb je nog iets gveonden?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Sep 2013 11:30

Re: Oad reizen failliet!

Normaal gaan we altijd met Oad op vakantie, toevalllig waren we vorige week met Correndon. Gelukkig, want ik hoorde allemaal verhalen dat mensen in Turkije moesten bijbetalen voor hun hotel.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom