Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boerenkool is bevallen

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 15 Mei 2015 21:10

Re: Boerenkool is bevallen

Bedankt iedereen voor de felicitaties!

Hier gaat alles beter dan ik van te voren had verwacht.
Woensdagnacht 3 uur braken 's nachts nadat ik uit bed stapte (thank god, want geen voorzorgmaatregelen) de vliezen.
Eerst helder vocht, maar al snel werd dit troebel. Dus hup naar het ziekenhuis.
Had nog geen weeën. In het ziekenhuis aan het ctg en een echo. Sebas leek het goed te maken. Toch wilden ze me inleiden. En laat dan nou een van mijn angsten te zijn geweest. En ik vond het ook erg heftig. Om 6 uur aan het infuus en de weeen kwamen al snel achter elkaar en de pijn zakte niet meer weg. Heb 4 uur lang in een weeën storm gezeten en toen had ik om iets over 10 uur 8 cm ontsluiting. De vk heeft toen het laatste randje weggemasseerd en mocht eindelijk persen. Na een paar minuten was hij er uit. Hij bleek de navelstreng om zijn nekje te hebben gehad en had wat blauwe lipjes. Dat is gelukkig snel weggetrokken.

En nu doet hij het fantastisch! Het is zo'n rustig, maar helder mannetje. Ik kan serieus zeggen dat hij tot nu toe nog niet gehuild heeft. Hij laat soms wat ongemakken blijken door zacht te kreunen en smakken maar dan is het vinger of speen erin en meneertje is weer tevreden. Zo heerlijk om naar te kijken. Hij is ook helemaal tevreden als hij bij ons ligt. Ik ben echt zo verliefd.

Morgen mogen we als het goed is lekker naar huis.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Mei 2015 21:19

Re: Boerenkool is bevallen

GEFELICITEERD!! Wat heerlijk dat het zo goed gaat! Voel jij je nu ook weer beter qua nare gedachten die je had tijdens de zwangerschap?
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 15 Mei 2015 21:19

Re: Boerenkool is bevallen

Gefeliciteerd! Dat klinkt inderdaad best heftig. Hopelijk mogen jullie snel naar huis!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 15 Mei 2015 21:38

Re: Boerenkool is bevallen

Ik voel me momenteel inderdaad al een stuk beter. Weet natuurlijk nog niet hoe het thuis gaat zijn. Maar de maandenlange buikpijnen zijn nu eindelijk voorbij en het slapen zal vast ook een stuk beter gaan dan voorheen. Ben alleen wat bozig op het ziekenhuis. Zie hier bijna de hele dag niemand. Weinig controles en doe alles alleen met zoon. Ik voel me prima, sebas doet het goed. Maar mag niet naar huis alleen omdat het de afgelopen weken wat minder met me ging (ik had even geen behoefte meer aan alle gesprekken en wilde rust en niet te veel nadenken over alles). Dus tja. Ben het een beetje zat..gelukkig zit.morgenochtend het 48 uur protocol erop en kunnen ze hoog of laag springen maar ga ik echt naar huis toe.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 15 Mei 2015 21:55

Re: Boerenkool is bevallen

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! En wat fijn dat hij zo'n tevreden kereltje is. :love: Wel jammer dat er amper naar je omgekeken wordt door de verpleging. Gelukkig mag je morgen lekker thuis gaan genieten.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem275

Bericht 15 Mei 2015 23:02

Re: Boerenkool is bevallen

gefeliciteerd!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Mei 2015 23:30

Re: Boerenkool is bevallen

Gefeliciteerd met je kleine spruit ;) (moest hem ff inkoppen) leuke naam. Hopelijk ben je snel thuis. Heb geloof ik ff gemist waarom je 48 uur moet blijven.
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 16 Mei 2015 10:24

Re: Boerenkool is bevallen

Hoeraaaa gefeliciteerd!
<<

Patsy

Bericht 16 Mei 2015 12:23

Re: Boerenkool is bevallen

Wat een schrik dat hij in het vruchtwater gepoept had! Gelukkig is wel alles goed. Fijn dat jij je zoveel beter voelt. Vervelend dat je praktisch geen hulp krijgt in het ziekenhuis, hopelijk zijn jullie nu lekker thuis.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster