Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Emotioneel voor de trouwerij aan?

<<

Anoniem99

Bericht 13 Mei 2015 22:08

Emotioneel voor de trouwerij aan?

Ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet hoor. Het is twee weken voor onze trouwerij en mijn humeur wordt alleen maar minder en minder. Ik maak me zorgen over dingen, begin me onzeker te voelen over mijn figuur, baal ervan dat ik 1,5 jaar geleden niet ben begonnen met afvallen (hoewel ik ook weet waardoor het niet lukte) en ga zo maar door. Echt van die nutteloze dingen, waar ik nu niets meer aan kan doen. Ik heb een prachtige jurk, een lieve vriend en een prachtige dag voor de boeg. Hoe kan het dan dat ik me zo voel? Hebben meer bruidjes hier last van gehad toevallig? ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem99 op 13 Mei 2015 22:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem107

Bericht 13 Mei 2015 22:17

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Ik had dat ook wel hoor! Gek werd ik ervan. Misschien zijn het gewoon de zenuwen?
<<

Anoniem99

Bericht 13 Mei 2015 22:27

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Ik probeer mezelf juist continue wijs te maken dat ik heulemaal niet zenuwachtig ben en dat ik dat juist wordt van anderen :palm: Zou het dan toch? Haha.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2015 22:30

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Oh heel herkenbaar. Ik vind mezelf zo stom dat ik niet kan afvallen, zelfs niet voor dit.

De stress is gelukkig stuk minder, we zijn nu goed op weg. Maar wel moe enzo. En begin toch ook wel zenuwachtig te worden. Het is gewoon een gek gevoel.

Hoort er bij denk ik. Daarom is er ook een huwelijksreis, of witte broodsweken in elk geval. Lekker nagenieten, klaar met alles, rust.

Je gaat echt wel genieten op die dag, maar het vergt idd gewoon wat voorzorg, en drukte in je kop.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2015 22:31

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Is dat trouwens Gronings? Voor de trouwerij aan? Haha zo klinkt het echt! ;-)
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Mei 2015 22:34

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

O ik herken het. Helaas had ik enorme 'cold feet'. Maar sinds de dag de gelukkigste!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem107

Bericht 13 Mei 2015 22:35

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Geen idee, het klinkt mij niet heel onnatuurlijk eigenlijk. Of ik met inmiddels ook ver-Grunnt door R :P
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2015 22:36

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Wat ik met name raar vind, is dat dit het gewoon is. Straks is die dag er. En daarna is het voorbij. Is het dan geweest hoe ik wilde en hoopte? Ongetwijfeld, maar toch gewoon echt heel raar. Dan is het hoe het was, zeg maar.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Mei 2015 22:40

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Herkenbaar.
Vooral ook wat Marin zegt; zelfs voor de bruiloft lukt het me niet om af te vallen. En daar baal ik gigantisch van.

Daarnaast heb ik met vlagen dromen over m'n vriend en dat ie dingen doet of zegt waardoor ik in m'n dromen ga twijfelen. Soms word ik dan heel naar wakker.
Gelukkig weet ik als ik wakker ben zeker dat ik met 'm oud wil worden.

En waarom ik soms zenuwen en twijfel heb? Geen idee. De grootste verbintenis (onze dochter) hebben we al en daar heb ik nog geen enkele seconde zenuwen of twijfels over gehad...
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem99

Bericht 13 Mei 2015 22:44

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Oh, dat herken ik inderdaad Marin. Na de trouwerij heb ik (heel sec gezien) alleen maar mijn werk. Studie heb ik inmiddels afgerond (net hoor, yay!) en de trouwerij is dan ook voorbij. Dan is er niks 'groots' meer wat veel tijd en energie kost.
En na de trouwerij wordt alles weer gewoon normaal. En dan?

Trouwens, geen idee of het Gronings is ;)

Sam, daar heb ik gelukkig geen last van. Gelukkig ben je nu de gelukkigste vrouw ;)
<<

Anoniem222

Bericht 13 Mei 2015 23:14

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Wat onwijs goed dat je afgestudeerd bent! Gefeliciteerd!
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2015 23:32

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Ja ik ben op zich ook wel bang om in dat gat te vallen, anderzijds kijk ik ook naaar de rust uit. Het is een druk jaar geweest voor mij en m'n vriend, met een nieuw huis en een bruiloft. We weten dat we niet direct voor een kindje willen gaan, wat vaak toch wel een nieuw 'project' is voor veel mensen (nou niet hier over gaan vallen mensen, maar zo is het vaak wel), dus ik denk wel waar ga ik me dan op richten? M'n vriend zegt dat ik maar lekker moet gaan tuinieren :laughcry: hoe dan ook, ik kijk er ook wel naar uit, naar die tijd. Maar wat ik meer bedoelde was dat het een gek idee is dat de dag dan zo was zoals ie was. Daar kan je niks meer aan veranderen. Maandenlang kan je plannen, maar daarna is het zoals het was en niet anders. Maar heb er onwijs veel zin in hoor, don't get me wrong.

Jij hebt trouwens vast ook mooie dingen in t verschiet. Net afgestudeerd dus! Op zoek naar een baan?
<<

Anoniem99

Bericht 13 Mei 2015 23:41

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Ohja, ik begrijp wat je bedoelt inderdaad. Ik heb er ook enorm zin in, maar maak me tegelijkertijd druk om of iedereen het wel leuk gaat vinden. Ik hoop dat alles gewoon zo uitpakt als dat we gepland hebben.

Oh, ik heb genoeg te doen,dat is het ook niet. Ik heb al 2 jaar een baan in het vakgebied van mijn opleiding dus daar veranderd niet veel aan ;). Daarom was het ook des te moeilijker om de opleiding af te maken.
Dankjewel Harri! :D
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Mei 2015 09:04

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

*weg*
Laatst gewijzigd door Teun op 18 Mei 2015 16:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2015 09:11

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Aaaaah lieve Teun! Zo rot dat je zo'n meltdown hebt gehad. Maar ik snap het wel hoor. Jullie kunnen je vast nog wel mijn stress berichten herinneren paar weken geleden. Ik heb het ook enorm onderschat. En vind al dat plannen helemaal niet leuk haha.

Nou ja, het belangrijkste is inderdaad dat jullie morgen Ja tegen elkaar zeggen, samen met die 100 man er bij die voor jullie bijzonder zijn. Het komt echt wel goed.

Idd fijn om te lezen van Sam. Ik kan me een soortgelijk topic of reactie van jou nog wel herinneren vorig jaar. Echte cold feet heb ik niet, maar inderdaad wel af en toe dat ik denk damnnn waarom doen we dit eigenlijk? Laatst in die tijdelijke container naast de milieuplaats die nu als gemeentehuis dient, dacht ik echt: zullen we gewoon even hier trouwen, doe maar gewoon nu. Haha.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 14 Mei 2015 09:18

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Dat is normaal Teuntje. Geeft niks. Voor mij voelde de bruiloft alsof ik een zenuwbehandeling bij de tandarts moest ondergaan. Ik vond het niet leuk meer, de andere dag ben je met teveel leuke dingen bezig om je daar nog druk om te maken. Probeer het een beetje te accepteren vandaag, morgen voel je je geweldig, dat beloof ik je. Geniet ervan voor morgen, hoop dat het een heerlijke, onvergetelijke dag wordt! :yes:
<<

ChiQ

Bericht 14 Mei 2015 10:07

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Ja, heel herkenbaar! Ik ben al bijna 5 jaar getrouwd en dat gevoel van: 'oh ik weet het allemaal echt niet meer' kan ik nog zo goed voor me halen. Een beetje, this is it - gevoel! Ik twijfelde aan alles, ook aan al die mensen die kwamen voor ons. Ik twijfelde aan mijn jurk, was ie wel leuk genoeg want je doet het maar een keer etc etc. Op de dag zelf had ik er ook niet echt zin in, ik keek op de klok en het was 08:30 en ik moest nog een hele dag maar toen de trouwauto toeterend de straat in kwam moest ik helemaal huilen haha! En het volgende dat ik me herinner was dat het al 23:30 was en ik dacht nog een half uur en deze dag is alweer voorbij, wat jammer!

Komt goed meiden, je valt niet echt in een gat daarna, iedereen heeft het daarna nog met jullie over en dan geleidelijk komen de foto's en fotoalbum, je bouwt als het ware een beetje af. Wij gingen ook meteen op huwelijksreis dus we bleven a little longer in the wedding bliss.
<<

Anoniem99

Bericht 14 Mei 2015 10:20

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Wat ben ik blij dat meerdere meiden zich hier in herkennen. Ik voelde me echt een domme muts.. Mijn vriend zei van de week zelfs dat ik meer zin had in onze vakantie die er achteraan komt, dan de huwelijksdag. Ik moest hem daar deels gelijk in geven, omdat de trouwdag zoveel stress met zich mee brengt en ik blij ben dat dat voorbij is. Ik voel me zo'n verwend poppetje als ik dit zo zeg! Terwijl ik het helemaal niet zo bedoel.

Ik had jouw stukje gelezen Teun. Lijkt me heel vervelend om 'cold feet' te hebben, lijkt me beangstigend. Gelukkig hebben jullie er samen goed over kunnen praten. Begreep jouw aanstaande man (Morgen al man!!) je hierin ook? Je hoeft je echt niet te schamen hoor ;)
<<

Anoniem119

Bericht 14 Mei 2015 10:25

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Sienna ik heb haast ook meer zin in de huwelijksreis hoor haha. Gewoon ook omdat vakantie chill is, en ik daar aan toe ben. Is toch ook niet zo heel gek? Lekker juist haha! Gaan jullie echt nog weg? Zo ja waar heen? Was jij degene die lekker ging bijkomen in het CP?
<<

Anoniem99

Bericht 14 Mei 2015 10:30

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Ik vind het zelf niet heel gek dat ik daar naar uit kijk, maar ik merk mensen om mij heen wel. En dat is best lastig want daardoor praat ik er niet over, behalve dan met mijn vriend. Weet zo niet wie dat zei, maar zo'n trouwerij al Marni of Azi had mij ook wel wat geleken (als ik alles vooraf geweten had :P).

Ja klopt. Lekker chillen in CenterParcs. In een VIP huisje met sauna en bubbelbad. Daar moet ik wel kunnen ontspannen denk ik. Ik heb zelfs al badschuim bij Rituals gehaald :palm: :laugh:
<<

Anoniem147

Bericht 14 Mei 2015 10:52

Re: Emotioneel voor de trouwerij aan?

Aah wat vervelend lijkt me dat. Ik had inderdaad nergens last van maar dat komt denk ik echt omdat wij geen gasten habben. Je wilt zo dat alles perfect loopt omdat je in het middelpunt van de belangstelling staat voor zoveel mensen.

Natuurlijk moesten wij ook wel dingen regelen maar puur voor onszelf haha. Ik was trouwens wel bang voor het 'in een gat vallen' na de bruiloft maar dat heb ik echt helemaal niet. Ik ben dolgelukkig met mijn man en dat mijn leven verder niet helemaal op rolletjes loopt kan ik echt los zien van het trouwen. Want dat liep het al niet voor het trouwen. Ik probeer nu juist nog meer te genieten van onze tijd samen.

Het komt goed!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers