Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Water met een smaakje!

<<

Anoniem105

Bericht 12 Mei 2015 22:43

Water met een smaakje!

Afgelopen zondag waren we bij mijn schoonmoeder, en die is nogal een waterdrinker. Nu had ze kinderappels gehaald, geschild en gewoon volledig (dus niet kleingesneden) in een kan water gedaan met kaneelstokjes erbij. Dagje zo laten staan en dat was lekker! Zelf kom ik niet verder dan citroen en sinaasappel. Hebben jullie nog tips?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Mei 2015 22:45

Re: VS East Coast - Tips and Tricks

Komkommer, aardbei of munt?

Zou met name met citrusvruchten wel oppassen dat je het niet de hele dag door drinkt, toch een aanslag op je tandglazuur.
<<

Anoniem105

Bericht 12 Mei 2015 22:50

Re: Water met een smaakje!

Munt vind ik vreselijk, dat gaat 'em niet worden. Komkommer heb ik nooit geprobeerd, snij je die gewoon in plakjes? En aardbeien, vers of uit de diepvries? #noob
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 13 Mei 2015 05:26

Re: VS East Coast - Tips and Tricks

Komkommer in plakjes ja, aardbei kan allebei denk ik wel (vers oogt alleen mooier). Hangt er vanaf of je ook zin hebt om aardbeien te eten, anders is het nogal zonde van zo'n duur bakje aardbeien. :wink:
<<

Anoniem122

Bericht 13 Mei 2015 05:35

Re: Water met een smaakje!

Je kan volgens mij elk diepvries fruit er wel in gooien, idd zonde om duur vers fruit in te doen.

Komkommer is idd ook lekker! En granaatappelpitjes ook.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2015 05:51

Re: Water met een smaakje!

Ik zou de komkommer in dunne repen snijden met een kaasschaaf, staat ook mooier! Ik vind het zelf niet zo heel lekker maar ik houd niet zo van komkommer. Maar het is wel een combi die je vaak ziet.

Gember is ook lekker. Of citroen.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2015 06:16

Re: Water met een smaakje!

Toevallig lees ik nu net een blog post hierover
http://www.stylemepretty.com/collection ... e/1886051/
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 13 Mei 2015 18:08

Re: Water met een smaakje!

Ik doe vaak citroen en munt.

Weet iemand toevallig waar je waterflesjes kan kopen met een infuser? Wil mn 'to go' water ook wat lekkerder maken.
<<

ChiQ

Bericht 13 Mei 2015 18:16

Re: Water met een smaakje!

Ikea heeft een waterkan met infuser! Ik heb in de vitamine store volgens mij van die flessen gezien maar ben er niet helemaal zeker van.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 13 Mei 2015 18:20

Re: Water met een smaakje!

www.ichica.nl sowieso vandaag in de aanbieding. Betrouwbare site, heb er zelf ook al veel gekocht.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 13 Mei 2015 18:36

Re: Water met een smaakje!

Bedankt voor de tips, flesje is onderweg!
Kan van de ikea heb ik ook al staan.
<<

anoniem213

Bericht 13 Mei 2015 21:28

Re: Water met een smaakje!

Afbeelding

:nerd:
<<

Anoniem119

Bericht 13 Mei 2015 21:36

Re: Water met een smaakje!

Hahahaha lekker, June!
<<

Anoniem99

Bericht 13 Mei 2015 21:46

Re: Water met een smaakje!

Ik vind zelf de combinatie framboos en citroen lekker :) Neem ik wel lekker framboosjes uit de vriezer hoor ;).
<<

Anoniem105

Bericht 16 Mei 2015 13:09

Re: Water met een smaakje!

Framboos en citroen ga ik zeker nog eens proberen. Doe je dan een schijfje citroen?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mei 2015 13:29

Re: Water met een smaakje!

Hier maken we dat ook.

Heb bij action van die tankjes gekocht hebben tot nu toe heel simpel sinaasappel en limoen gemaakt. Dat was al lekker.

Wij hadden van die plastic tankjes die konden niet in de vaatwasser hadden we niet gezien toen was die gesmolten :palm: . Nu hebben we de glazen variant €3,99 zijn die
Afbeelding

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers