Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Benen laten flitsen

<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 25 Sep 2013 13:23

Benen laten flitsen

Vanwege overbeharing en het feit dat ik er steeds meer last van ga krijgen in de zin van bultjes etc. zit ik er over na te denken om mijn bovenbenen te laten flitsen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen van anderen. Wie heeft hier ervaring mee?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 26 Sep 2013 10:34

Re: Benen laten flitsen

Als je er zelf geen ervaringen mee hebt misschien mensen in je omgeving?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 26 Sep 2013 15:33

Re: Benen laten flitsen

Mijn ex met zijn rug hele slechte ervaring met de velthuis kliniek in rotterdam heeft hem ook enorm veel geld gekost.
Het is ook van veel factoren afhankelijk hoeveel behandelingen je nodig hebt daarbij ook hoe hoog je pijngrens is.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 26 Sep 2013 23:31

Re: Benen laten flitsen

Wanneer heeft hij dat laten doen?
Mijn schoonzus heeft het laten doen (maar ik wil graag meerdere ervaringen horen), maar die gaf aan, net als websites dat het helemaal niet pijnlijk is?
Was het misschien laseren bij jouw ex?
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 27 Sep 2013 19:24

Re: Benen laten flitsen

Ik ben het aan het doen, je voelt een klein flitsje soms meer niet.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers