Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Selfie to Space

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 12 Mei 2015 18:02

Selfie to Space

Ik vind dit zelf altijd wel grappige dingen dus als je ook je selfie de ruimte in wil sturen dan is hier de link:

Selfie to Space

Join us in the adventure of space exploration and send your selfie to space aboard our 2016 LightSail mission! LightSail is designed to demonstrate solar sailing, using the momentum of sunlight to propel small spacecraft through space. Submit your selfie and be a part of the world's first citizen-funded solar sail adventure.

http://www.planetary.org/get-involved/messages/lightsail/

http://sail.planetary.org/

Kan nog 7 dagen
Laatst gewijzigd door rapa nui op 12 Mei 2015 18:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem163

Bericht 12 Mei 2015 18:05

Re: Selfie to Space

Ohhh, hier krijg ik hele andere beelden bij. Dat mijn foto door de ruimte zweeft en ET er achter aan: "Mama.... :love: "

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers