Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand nog hotel tips London?

<<

Anoniem124

Bericht 12 Mei 2015 15:19

Iemand nog hotel tips London?

Mijn man en ik gaan samen naar London jeeeejjj. Heeft iemand nog een tip voor een leuk hotel (uit eigen ervaring) ?
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2015 17:33

Re: Iemand nog hotel tips London?

Woei leuk!

Mijn allerfavorietste hotel in London is Harrington Hall. Hier gingen we dan vroeger met m'n vader heen, was onze traditie.

http://www.harringtonhallhotel.co.uk/

Het is tegenwoordig een NH hotel, dus misschien best betaalbaar. Het is wel een beetje overdreven fout Engels, maar dat mag juist. (en doordat het nu een NH is waarschijnlijk wel wat meer standaard business-hotel, dat is dan wel jammer).

Maar een knus klein hotelleke is het niet, als je dat zoekt, weet ik het even niet zo.
<<

Niki

Noob

Berichten: 96

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:53

Bericht 16 Mei 2015 21:41

Re: Iemand nog hotel tips London?

http://www.guoman.com/en/hotels/united_ ... index.html

Guoman is echt mijn favoriet! Heerlijk hotel en dichtbij de metro en erg centraal.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 19 Mei 2015 11:46

Re: Iemand nog hotel tips London?

Wij hebben in B&B Belgravia gezeten. Prima B&B/hotel. Het was onze eerste keer in London dus of er betere zijn en of de locatie goed is, weet ik niet. Wij vonden het een prima plek.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Mei 2015 14:03

Re: Iemand nog hotel tips London?

Tof, Londen!!
Ik zou zo weer heen gaan :D

Wij zaten in december in dit hotel: http://www.mentonehotel.com/
Prima gelegen, niet te ver van de metro. Het ontbijt vonden we ook goed (ik was toen al misselijk door de zwangerschap en alsnog smaakte het, haha).
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem124

Bericht 19 Mei 2015 16:02

Re: Iemand nog hotel tips London?

Thanx voor alle tips had helemaal niet gezien dat er nog gereageerd was! We hebben inmiddels geboekt bij Crowne Plaza!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers