Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ken jij...

<<

Anoniem130

Bericht 12 Mei 2015 14:42

Re: Ken jij...

Charles schreef:Neeee hoor haha. Ook mn Iban nog steeds niet.



Die dan weer niet! :D
<<

anoniem213

Bericht 12 Mei 2015 14:45

Re: Ken jij...

Maar kende je hiervoor dan je rekeningnummer ook niet uit je hoofd? Want op zich hoef je maar twee extra cijfers te onthouden. Je weet immers wel dat je in Nederland woont en bij welke bank je zit toch? Dan nog een of drie nulletje(s) voor je rekeningnummer en klaar.
<<

Anoniem130

Bericht 12 Mei 2015 14:48

Re: Ken jij...

:cry:
June schreef:Maar kende je hiervoor dan je rekeningnummer ook niet uit je hoofd? Want op zich hoef je maar twee extra cijfers te onthouden. Je weet immers wel dat je in Nederland woont en bij welke bank je zit toch? Dan nog een of drie nulletje(s) voor je rekeningnummer en klaar.

Jawel, maar die eerste twee cijfertjes zoek ik gewoon niet vaak genoeg op want rabo vult ze met internetbankieren al in en verder vul ik praktisch nooit ergens mijn rekeningnummer in dus heb het pas een paar keer opgezocht als iemand geld naar mij moest overmaken.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Mei 2015 14:49

Re: Ken jij...

Ja die van mij is vrij simpel vind ik dus ik ken hem wel uit mijn hoofd.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 12 Mei 2015 14:50

Re: Ken jij...

Charles schreef:Neeee hoor haha. Ook mn Iban nog steeds niet.

Ik ook niet, beiden niet.
<<

anoniem213

Bericht 12 Mei 2015 14:51

Re: Ken jij...

Whatever schreef::cry:
June schreef:Maar kende je hiervoor dan je rekeningnummer ook niet uit je hoofd? Want op zich hoef je maar twee extra cijfers te onthouden. Je weet immers wel dat je in Nederland woont en bij welke bank je zit toch? Dan nog een of drie nulletje(s) voor je rekeningnummer en klaar.

Jawel, maar die eerste twee cijfertjes zoek ik gewoon niet vaak genoeg op want rabo vult ze met internetbankieren al in en verder vul ik praktisch nooit ergens mijn rekeningnummer in dus heb het pas een paar keer opgezocht als iemand geld naar mij moest overmaken.

Ah zo, ik snap het! Ja, ik heb eigenlijk best vaak mijn rekeningnummer nodig, dus misschien komt het ook wel daardoor.
<<

Anoniem131

Bericht 12 Mei 2015 14:52

Re: Ken jij...

Nee en m'n rekeningnummer weet ik ook niet. Van m'n cliënten weet ik ze dan weer wel en hun geboortedatum ook. Bij hun struikel ik dan weer over hun naam.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Mei 2015 14:53

Re: Ken jij...

June schreef:Ik wil trouwens graag ook zeggen dat ik door dit topic nu het liedje Zeg, ken jij de mosselman in mijn hoofd heb.


Ja neeeeeheeee. Ik nu dus ook.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Mei 2015 15:30

Re: Ken jij...

Ik ken ze beide.

Ik deed vroeger veel mee aan onderzoekjes hier bij de universiteit en dan kreeg je vvv bonnen. Dan moest ik altijd mijn bsn nummer invullen. Iban had ik echt zo in mijn hoofd, verkoop ook zoveel via mp hahaha.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 12 Mei 2015 15:33

Re: Ken jij...

Ik ken mij bsn ook uit mijn hoofd. Vroeger een periode gehad dat ik em elke week op een werkbriefje moest invoeren, dus daarna blijven hangen.

Wat ik wel lastig vind is dat ik mijn bsn, maar ook mijn telefoonnummer in een bepaald riedeltje in mijn hoofd heb zitten. Als dan iemand het opnoemt om te checken moet ik soms drie keer nadenken of het wel klopt omdat het in een ander riedeltje gaat.
Dus ik ken het als 12 21 82 28 en dan noemt iemand 122 182 28
<<

anoniem213

Bericht 12 Mei 2015 15:35

Re: Ken jij...

Jorja schreef:Ik ken mij bsn ook uit mijn hoofd. Vroeger een periode gehad dat ik em elke week op een werkbriefje moest invoeren, dus daarna blijven hangen.

Wat ik wel lastig vind is dat ik mijn bsn, maar ook mijn telefoonnummer in een bepaald riedeltje in mijn hoofd heb zitten. Als dan iemand het opnoemt om te checken moet ik soms drie keer nadenken of het wel klopt omdat het in een ander riedeltje gaat.
Dus ik ken het als 12 21 82 28 en dan noemt iemand 122 182 28

Oh ja! Dat heb ik ook heel erg met mijn telefoonnummer en rekeningnummer.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Mei 2015 17:27

Re: Ken jij...

Iets met een jaartal en een 4... Maar verder. Ik denk wel als ik hem nu 3x achter elkaar op zou zeggen dat ik m dan ook wel voort onthoud. Maar nu, nee.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 12 Mei 2015 17:44

Re: Ken jij...

Ik ben zo dom

Dat ik mijn vader de nummer en mijn pincode en datums voor afspraak in mijn hoofd onthoud
Zoon *
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 18:42

Bericht 12 Mei 2015 17:45

Re: Ken jij...

Ja en ook mijn Ibannummer. Vorige keer was iemand echt helemaal verbaasd dat ik mijn Iban zo kon opnoemen haha.
<<

Anoniem273

Bericht 12 Mei 2015 18:40

Re: Ken jij...

Ja, ik ken hem uit mijn hoofd. Ik onthoud heel snel nummers enzo.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Mei 2015 18:46

Re: Ken jij...

:12:
Parisienne schreef:
Charles schreef:Neeee hoor haha. Ook mn Iban nog steeds niet.

Ik ook niet, beiden niet.


Ik ook niet! Ik ben heel goed in dingen onthouden maar niet in getallen.
<<

Anoniem152

Bericht 12 Mei 2015 18:49

Re: Ken jij...

Zowel BSN als IBAN ken ik uit mijn hoofd.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 12 Mei 2015 18:52

Re: Ken jij...

June schreef:
Jorja schreef:Ik ken mij bsn ook uit mijn hoofd. Vroeger een periode gehad dat ik em elke week op een werkbriefje moest invoeren, dus daarna blijven hangen.

Wat ik wel lastig vind is dat ik mijn bsn, maar ook mijn telefoonnummer in een bepaald riedeltje in mijn hoofd heb zitten. Als dan iemand het opnoemt om te checken moet ik soms drie keer nadenken of het wel klopt omdat het in een ander riedeltje gaat.
Dus ik ken het als 12 21 82 28 en dan noemt iemand 122 182 28

Oh ja! Dat heb ik ook heel erg met mijn telefoonnummer en rekeningnummer.


Ja dat heb ik ook! Dan vragen ze of het op 78 eindigt en dan moet ik eerst dat hele riedeltje afgaan haha!
2019
2022
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 12 Mei 2015 19:00

Re: Ken jij...

Dat ken ik uit m'n hoofd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem189

Bericht 12 Mei 2015 19:11

Re: Ken jij...

Nee, die ken ik niet uit m'n hoofd. Ik gebruik hem ook weinig. Wel weet ik ongeveer welke getallen er in zitten.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 12 Mei 2015 19:12

Re: Ken jij...

Ja ik ken hem uit mijn hoofd... Veel nodig voor het UWV, haha :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Mei 2015 19:15

Re: Ken jij...

Yup, die ken ik uit m'n hoofd. Vind dat ook niet heel lastig..
M'n IBAN weet ik ook, maar heel stom, het nummer van onze gezamenlijke rekening kan ik dus gewoon niet onthouden!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem99

Bericht 12 Mei 2015 19:37

Re: Ken jij...

Nee, die weet ik niet uit mijn hoofd. Ja, de eerste twee cijfers en een aantal die daarna komen maar dan elke keer in de verkeerde volgorde :cry:
Mijn eigen bankrekeningnummer kan ik wel onthouden, maar die van onze gezamenlijke rekening dus niet.
<<

anoniem203

Bericht 12 Mei 2015 19:42

Re: Ken jij...

Nee. Ik weet 4 cijfers en thats it. IBAN weet ik wel.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 12 Mei 2015 19:44

Re: Ken jij...

Ja, maar ik heb hem bijna nooit nodig dus ik heb er niks aan.
Ik was vandaag in de supermarkt wel mijn pincode vergeten en dat zijn maar 4 cijfertjes. Ik kon er ook echt niet meer opkomen, gelukkig had ik geld bij me.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers