Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ongewenst kinderloos

<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 15 Mei 2015 19:12

Re: Ongewenst kinderloos

Babyboy schreef:Lady starstruck
Ik denk dat ik gewoon ophou met reden zoeken waarom niet, zal moeten acpteren en afwachten , ooit word ik tante Hopelijk


Haha mijn post was in het algemeen bedoeld hoor ;) Maar ik hoop voor je dat je tante mag worden.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Mei 2015 19:15

Re: Ongewenst kinderloos

Ik zeg niet dat adoptie makkelijk is ! Het kost niet aleen geld maar ook energie!
Ik vind gewoon heftig eigenlijk, ik zou ook willen dat elke vrouw kinderen ken krijgen zonder ziekenhuis bezoeken en stress ga zo door, helaas is de natuur niet zo en ik gun het elke vrouw echt waar, ik vind dit ook moeilijk onderwerp


En wat betreft mijn broer ow die ken wel kids krijgen aleen hij wil het niet, moet ie zelf weten hoor , oom ken ook aleen ze willen niet dat is het probleem,ik zal ze met rust laten maar het knaagt wel al jaren
Laatst gewijzigd door Babyboy op 15 Mei 2015 19:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Mei 2015 19:16

Re: Ongewenst kinderloos

Lady starstruck schreef:
Babyboy schreef:Lady starstruck
Ik denk dat ik gewoon ophou met reden zoeken waarom niet, zal moeten acpteren en afwachten , ooit word ik tante Hopelijk


Haha mijn post was in het algemeen bedoeld hoor ;) Maar ik hoop voor je dat je tante mag worden.



Oow haha oke :-) dankje
Zoon *
<<

Anoniem131

Bericht 15 Mei 2015 19:19

Re: Ongewenst kinderloos

Babyboy schreef:Ik zeg niet dat adoptie makkelijk is ! Het kost niet aleen geld maar ook energie!
Ik vind gewoon heftig eigenlijk, ik zou ook willen dat elke vrouw kinderen ken krijgen zonder ziekenhuis bezoeken en stress ga zo door, helaas is de natuur niet zo en ik gun het elke vrouw echt waar, ik vind dit ook moeilijk onderwerp


En wat betreft mijn broer ow die ken wel kids krijgen aleen hij wil het niet, moet ie zelf weten hoor , oom ken ook aleen ze willen niet dat is het probleem,ik zal ze met rust laten maar het knaagt wel al jaren

Je broer heeft dus al een vrouw bezwangert?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Mei 2015 19:20

Re: Ongewenst kinderloos

Maar ik begrijp dora wil zeggen met der reactie
Het kost gewoon veel tijd geld en stress. Leuk en makkelijk is wat anders
Laatst gewijzigd door Babyboy op 15 Mei 2015 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Mei 2015 19:22

Re: Ongewenst kinderloos

Francaise schreef:
Babyboy schreef:Ik zeg niet dat adoptie makkelijk is ! Het kost niet aleen geld maar ook energie!
Ik vind gewoon heftig eigenlijk, ik zou ook willen dat elke vrouw kinderen ken krijgen zonder ziekenhuis bezoeken en stress ga zo door, helaas is de natuur niet zo en ik gun het elke vrouw echt waar, ik vind dit ook moeilijk onderwerp


En wat betreft mijn broer ow die ken wel kids krijgen aleen hij wil het niet, moet ie zelf weten hoor , oom ken ook aleen ze willen niet dat is het probleem,ik zal ze met rust laten maar het knaagt wel al jaren

Je broer heeft dus al een vrouw bezwangert?



Nee waha maar hij probeert ook niet helaas :palm:

Studie /werk/muziek/vrijheid/ dat zit in zijn hoofd :palm:
Zoon *
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Mei 2015 19:25

Re: Ongewenst kinderloos

Dus waar baseer je dan op dat je broer wel kinderen kan krijgen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem255

Bericht 15 Mei 2015 19:25

Re: Ongewenst kinderloos

Hoe weet je dan in hemelsnaam dat hij kinderen kan krijgen??
<<

Anoniem131

Bericht 15 Mei 2015 19:26

Re: Ongewenst kinderloos

Rizzoli schreef:Dus waar baseer je dan op dat je broer wel kinderen kan krijgen?

Dit dus. Dan weet je het ook niet.
<<

Anoniem131

Bericht 15 Mei 2015 19:27

Re: Ongewenst kinderloos

Mien schreef:Hoe weet je dan in hemelsnaam dat hij kinderen kan krijgen??

Zij ken dat.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Mei 2015 19:28

Re: Ongewenst kinderloos

Hij had een ex die graag kids wou maar nee hoor hij wou niet, ik denk dat hij kids ken krijgen dat weet ik niet haha maar hij wil het niet , ken ook fout hebben
Hij wil der ook nooit over kwijt of weet ik het
Zoon *
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 15 Mei 2015 19:30

Re: Ongewenst kinderloos

Mien schreef:Hoe weet je dan in hemelsnaam dat hij kinderen kan krijgen??


Ze doet z'n was en heeft stiekem een kwakje van hem laten testen. En daarin waren nog levende cellen te vinden dus de conclusie van de arts was dat het erg sterk moest zijn.

Wel jammer dat bb dit topic nu overheerst terwijl het voor veel vrouwen toch echt een probleem is.
2015 💙
<<

Anoniem131

Bericht 15 Mei 2015 19:30

Re: Ongewenst kinderloos

Babyboy schreef:Hij had een ex die graag kids wou maar nee hoor hij wou niet, ik denk dat hij kids ken krijgen dat weet ik niet haha maar hij wil het niet , ken ook fout hebben
Hij wil der ook nooit over kwijt of weet ik het

Lijkt me terecht. Die wens is Prive.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 15 Mei 2015 19:34

Re: Ongewenst kinderloos

Ik overhees niet, ik ga weg uit dit topic
Hij moet zelf weten maar ik zal het mij altijd afvragen :-)
Ik ben kwijt wat ik wou
Zoon *
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 16 Mei 2015 10:40

Re: Ongewenst kinderloos

Babyboy schreef:Ik overhees niet, ik ga weg uit dit topic
Hij moet zelf weten maar ik zal het mij altijd afvragen :-)
Ik ben kwijt wat ik wou


Babyboy: stel jouw oom en broer zouden een kind krijgen. Terwijl ze eigenlijk geen kind wilden en ze slaan dat kind elke dag en schreeuwen tegen het kind omdat ze er gewoon geen zin in hebben!! Zou je dat een betere optie vinden dan geen tante wprden
Laatst gewijzigd door Olíve op 16 Mei 2015 11:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 16 Mei 2015 10:44

Re: Ongewenst kinderloos

Babyboy schreef:Ik overhees niet, ik ga weg uit dit topic
Hij moet zelf weten maar ik zal het mij altijd afvragen :-)
Ik ben kwijt wat ik wou


Helemaal weg gaan zou ik niet erg vinden. Kun je het VIVA forum niet gaan vervelen met je simpele zielen gezeik.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Mei 2015 10:45

Re: Ongewenst kinderloos

Minx schreef:
Mien schreef:Hoe weet je dan in hemelsnaam dat hij kinderen kan krijgen??


Ze doet z'n was en heeft stiekem een kwakje van hem laten testen. En daarin waren nog levende cellen te vinden dus de conclusie van de arts was dat het erg sterk moest zijn.

Wel jammer dat bb dit topic nu overheerst terwijl het voor veel vrouwen toch echt een probleem is.


Alsof er artsen zijn die daaraan mee gaan werken, een spermavlek in een onderbroek of laken onderzoeken achter de rug van de man om, om de nieuwsgierigheid van zijn zus te bevredigen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 16 Mei 2015 10:46

Re: Ongewenst kinderloos

Zenna, dat is ook wel weer een heel ander uiterste...
Ik zou het ook jammer vinden als mijn broer/zussen geen kinderen zouden willen. Natuurlijk heb je niets anders te doen dan het accepteren, maar een nichtje of neefje lijkt me wel heel leuk.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem107

Bericht 16 Mei 2015 10:48

Re: Ongewenst kinderloos

Fantine schreef:
Babyboy schreef:Ik overhees niet, ik ga weg uit dit topic
Hij moet zelf weten maar ik zal het mij altijd afvragen :-)
Ik ben kwijt wat ik wou


Helemaal weg gaan zou ik niet erg vinden. Kun je het VIVA forum niet gaan vervelen met je simpele zielen gezeik.

En wat had je nu verwacht? Dat mensen staan te jubelen 'driemaal hoera voor Fantine?'
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 16 Mei 2015 10:52

Re: Ongewenst kinderloos

Babyboy, fijn dat je uit dit topic weggaat. Hopelijk wordt er nu ook niet meer op je gereageerd in dit topic want je overheerst met je mening, je wil weer alle aandacht en het is strontvervelend. Terwijl ik het een interessant onderwerp vind.

Ontopic
Ik herken me erg in het stuk van Whatever. Ik ben bijna 28 en heb bijna geen relatieervaring. Het is niet dat ik geen aandacht krijg van mannen of dat ik niet wil, maar als het de komende jaren zo doorgaat als nu, ben ik straks 35 en heb ik nog steeds niemand gevonden waar ik gelukkig mee ben.
Ik heb altijd gedacht dat ik niet wist of ik kinderen wilde, maar toen ik met een ex (waar ik een korte relatie mee heb gehad) samen was, begon die mening wel te veranderen. Met hem zou ik het wel willen.
Als ik nu om mij heen kijk, zou ik er niet aan moeten denken om mijn vrije leven "op te geven" voor een kind, maar wie weet denk ik daar over een paar jaar (met de juiste partner) wel anders over.
Of ik ooit bewust alleenstaand moeder zou willen worden weet ik niet. Op dit moment niet, maar wie weet denk ik daar over een jaar of 8 wel anders over.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 16 Mei 2015 10:54

Re: Ongewenst kinderloos

Maple schreef:
Fantine schreef:
Babyboy schreef:Ik overhees niet, ik ga weg uit dit topic
Hij moet zelf weten maar ik zal het mij altijd afvragen :-)
Ik ben kwijt wat ik wou


Helemaal weg gaan zou ik niet erg vinden. Kun je het VIVA forum niet gaan vervelen met je simpele zielen gezeik.

En wat had je nu verwacht? Dat mensen staan te jubelen 'driemaal hoera voor Fantine?'


Uh nee hoezo? Dat interesseert me weinig. BB werkt gewoon op mijn zenuwen.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 16 Mei 2015 10:58

Re: Ongewenst kinderloos

Gijs. schreef:Zenna, dat is ook wel weer een heel ander uiterste...
Ik zou het ook jammer vind/zussen geen kinderen zouden willen. Natuurlijk heb je niets anders te doen dan het accepteren, maar een nichtje of neefje lijkt me wel heel leuk.


Ja natuurlijk dat begrijp ik ook hoor! Maar elke gelegenheid aangrijpen om je 55jarige oom ter verantwoording te roepen omdat hij je niet vertelt waarom hij geen kind wil is volkomen absurd. En haar broer is 26. Niet iedereen wil op z'n 17de vader worden.

Ik zal nu niet meer offtopic gaan. Sorry. Het is inderdaad een heel interessant onderwerp en een goed initiatief dat hier ee topic over geopend is.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 16 Mei 2015 10:59

Re: Ongewenst kinderloos

Lenthe schreef:Babyboy, fijn dat je uit dit topic weggaat. Hopelijk wordt er nu ook niet meer op je gereageerd in dit topic want je overheerst met je mening, je wil weer alle aandacht en het is strontvervelend. Terwijl ik het een interessant onderwerp vind.

Ontopic
Ik herken me erg in het stuk van Whatever. Ik ben bijna 28 en heb bijna geen relatieervaring. Het is niet dat ik geen aandacht krijg van mannen of dat ik niet wil, maar als het de komende jaren zo doorgaat als nu, ben ik straks 35 en heb ik nog steeds niemand gevonden waar ik gelukkig mee ben.
Ik heb altijd gedacht dat ik niet wist of ik kinderen wilde, maar toen ik met een ex (waar ik een korte relatie mee heb gehad) samen was, begon die mening wel te veranderen. Met hem zou ik het wel willen.
Als ik nu om mij heen kijk, zou ik er niet aan moeten denken om mijn vrije leven "op te geven" voor een kind, maar wie weet denk ik daar over een paar jaar (met de juiste partner) wel anders over.
Of ik ooit bewust alleenstaand moeder zou willen worden weet ik niet. Op dit moment niet, maar wie weet denk ik daar over een jaar of 8 wel anders over.


Ik herken dit wel van een vriendin van me, die heeft haar eerste serieuze relatie gevonden op haar 31e. Voor die tijd kon ze zich dat lastig voorstellen. Maar het kan toch prima nog een paar jaar zo doorgaan als jij je daar fijn bij voelt? We weten allemaal niet hoe we ons in de toekomst voelen toch.
<<

Anoniem211

Bericht 16 Mei 2015 11:08

Re: Ongewenst kinderloos

June schreef:
Marilyn schreef:
June schreef:Ja, dat snap ik, maar ik zie dat dan juist ook wel ergens als een voordeel, omdat je dan niet 100% van de tijd alles in je eentje moet doen, maar 50% van de tijd. Maar ik snap dat anderen daar weer anders over denken hoor. Ik weet ook niet of ik dat uiteindelijk zou doen, maar ik zou dat wel iets vinden denk ik.


Maar hoe is dat voor een kind? Kijk, als je gaat scheiden is het iets wat moet helaas: een co ouderschap oid regelen. Maar bewust kiezen voor een co-ouderschap bij verwekking? Ik weet niet..

Ik weet het ook niet. Ik vind het een moeilijk vraagstuk. Een kind zonder oorzaak opvoeden zonder vader vind ik ook niet echt wat, maar in dit soort situaties kies je denk ik voor wat je denkt dat het beste is. Ik weet ook niet of ik het überhaupt zou doen. Ik vind het een ontzettend moeilijk dilemma.


Ik ook hoor. Volgens mij kan je achteraf pas weten of je de goede keuze gemaakt hebt
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 16 Mei 2015 11:08

Re: Ongewenst kinderloos

Dat het de komende paar jaar nog zo doorgaat zonder kind zou ik niet erg vinden... Maar dan zou het wel fijn zijn dat ik zou weten dat het in de toekomst er anders uit gaat zien.
Ik ben nu nog niet toe aan kinderen, dus voor nu maakt het niet uit. Maar ik denk dat ik over een paar jaar wellicht wel de behoefte zou krijgen en het maakt me wel "bang"/onzeker dat ik niet weet hoe de toekomst eruit gaat zien. Je hébt dan geen keuze. Als ik nu zou "weten" dat ik een leuke partner heb / zou tegen komen, zou dat me mogelijk wel rustiger maken. Dan heb je in elk geval wel de keuze om voor kinderen te gaan.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers