Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


*Whoop whooooop* 3e film SATC!!

<<

Anoniem255

Bericht 12 Mei 2015 08:51

*Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Ze zijn bezig met een derde film!
Ik kijk er nu al naar uit.
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 12 Mei 2015 13:25

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Haha, jaa ik las het inderdaad zo ongeveer..overal :laughcry:
Maarr ik ben wel erg benieuwd hoe deze dan gaat verlopen...
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mei 2015 13:44

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Dus toch. Ik vind de flair er wel een beetje af. De tweede film vond ik ook al mwoah.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Mei 2015 14:00

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Ik ben het op zich eens met Exo, maar ik weet van mezelf wel dat ik heus wel weer ga kijken, al is het maar uit nieuwsgierigheid.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2015 14:08

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Haha ja, beetje uitgekauwd maar dan toch wel weer leuk. Alleen die dames zijn zo oud intussen!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Mei 2015 14:21

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

OMG maar ze waren bij de 2e film, op Miranda na, alle zulke heksen geworden! Haha maar leuk, ik ga 'm vast weer 10x kijken :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mei 2015 14:22

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Haha, ja, ik ga de film ook vast en zeker zien. Daar is ook mijn nieuwsgierigheid niet tegen opgewassen.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2015 14:23

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Ja, mijn nieuwsgierigheid gaat het ook zeker winnen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Mei 2015 14:54

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Haha ik dacht echt precies hetzelfde: Mwah, uitgekauwd, nr. 2 was al niet bepaald je van het, maar ik ga zeker kijken! :D

♥♥
<<

Anoniem328

Bericht 12 Mei 2015 14:54

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Ik ga ook weer kijken! Ben heel benieuwd wat voor verhaallijn ze er deze keer van maken!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 12 Mei 2015 15:27

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Dus toch! (en dan te bedenken dat ik niets heb gezien op Facebook hierover).
Ik ga sowieso kijken, ben benieuwd.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem117

Bericht 12 Mei 2015 15:40

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Maar wat zijn ze dan oud! Richting de 50 denk ik? Ik ben nu zelf zo oud als Carrie was in seizoen 1 (32 jaar). Ik ga zeker kijken. Ik heb ze verslonden, de serie, toen ik begon 20 was.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2015 15:52

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

AnnaK schreef:Maar wat zijn ze dan oud! Richting de 50 denk ik? Ik ben nu zelf zo oud als Carrie was in seizoen 1 (32 jaar). Ik ga zeker kijken. Ik heb ze verslonden, de serie, toen ik begon 20 was.


Ja dit bedacht ik me laatst ook, dat ik nu ook richting de leeftijd van de eerste serie ga. Ik wil het graag nog eens opnieuw zien. Toen keek ik haast tegen ze op, nu zijn we zelf in die leeftijd. Het ziet er ook al super gedateerd uit als je t terug kijkt. Maar dat is toch ook al iets van 12 jaar geleden bijna?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Mei 2015 17:10

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Volgens mij is het veeeeeel langer geleden Marin!

edit: 1e seizoen is van 1998 :shock: Mennn we worden oud!
Laatst gewijzigd door Zora op 12 Mei 2015 17:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2015 17:11

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Wow ja, in Amerika draaide het van 1998-2004. :shock:
<<

Anoniem255

Bericht 12 Mei 2015 20:01

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Ooooh ik hou van ze.
Ik kijk de afleveringen en films keer op keer. Ook al is te onwerkelijk en op sommige gebieden inderdaad uitgekauwd. Maar ik kan me nu al verheugen op een dag shoppen, daarna heerlijk uiteten en dan naar de film met een wijntje erbij!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 12 Mei 2015 23:42

Re: VS East Coast - Tips and Tricks

Oei, ik hoop dat ze wel wat beter hun best doen dan voor de tweede, die was wel echt dramatisch slecht. De serie heb ik meerdere keren gekeken (die is gewoon vet leuk!), de eerste film 1 keer, de tweede ook 1 keer, maar die hoef ik echt nooit meer te zien, na de eerste minuten ook alleen blijven zitten in de bios uit een soort raar pluchtsgevoel. :P Derde zal ik wel weer kijken omdat ik nieuwsgierig ben en hoop op verbetering. :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mei 2015 09:01

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Zora schreef:OMG maar ze waren bij de 2e film, op Miranda na, alle zulke heksen geworden! Haha maar leuk, ik ga 'm vast weer 10x kijken :D


Haha heksen? Als in uiterlijk of als in onaardig? Van Sarah schrok ik echt ja, ik vind haar in de serie zo een prachtige vrouw, ondanks haar imperfecties. Echt eeuwig zonde wat ze aan zichzelf heeft laten doen!

Samantha en Charlotte vond ik er nog goed uitzien! Jij niet?
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mei 2015 09:02

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Maar ik vind het wel super leuk dat er een derde film komt, echt I loooove SATC. Ik vind de serie niet eens gedateerd als ik hem weer eens voor de 20e keer opnieuw kijk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Mei 2015 09:07

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Carrie schreef:Maar ik vind het wel super leuk dat er een derde film komt, echt I loooove SATC. Ik vind de serie niet eens gedateerd als ik hem weer eens voor de 20e keer opnieuw kijk.


Haha nee heerlijk! Ik heb alle dvd-boxen echt al zo vaak gezien, ik kan alles zo goed als letterlijk meepraten. Wat een heerlijkheid! :heart:

♥♥
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Mei 2015 09:14

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Carrie schreef:
Zora schreef:OMG maar ze waren bij de 2e film, op Miranda na, alle zulke heksen geworden! Haha maar leuk, ik ga 'm vast weer 10x kijken :D


Haha heksen? Als in uiterlijk of als in onaardig? Van Sarah schrok ik echt ja, ik vind haar in de serie zo een prachtige vrouw, ondanks haar imperfecties. Echt eeuwig zonde wat ze aan zichzelf heeft laten doen!

Samantha en Charlotte vond ik er nog goed uitzien! Jij niet?



Ik vind Charlotte er eigenlijk altijd goed uit zien. Ik ben haar nooit het idee dat ze ouder wordt. Zeker geen heks in ieder geval.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Mei 2015 09:57

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Carrie schreef:
Zora schreef:OMG maar ze waren bij de 2e film, op Miranda na, alle zulke heksen geworden! Haha maar leuk, ik ga 'm vast weer 10x kijken :D


Haha heksen? Als in uiterlijk of als in onaardig? Van Sarah schrok ik echt ja, ik vind haar in de serie zo een prachtige vrouw, ondanks haar imperfecties. Echt eeuwig zonde wat ze aan zichzelf heeft laten doen!

Samantha en Charlotte vond ik er nog goed uitzien! Jij niet?


Okeeee nou eigenlijk vond ik vooral Sarah wel een behoorlijk eng hoofd hebben gekregen. Het wordt steeds pinniger en hoekiger. Logisch ook natuurlijk haha maar ik vond het bij de films zo'n groot verschil met de serie!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mei 2015 10:08

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Zora schreef:
Carrie schreef:
Zora schreef:OMG maar ze waren bij de 2e film, op Miranda na, alle zulke heksen geworden! Haha maar leuk, ik ga 'm vast weer 10x kijken :D


Haha heksen? Als in uiterlijk of als in onaardig? Van Sarah schrok ik echt ja, ik vind haar in de serie zo een prachtige vrouw, ondanks haar imperfecties. Echt eeuwig zonde wat ze aan zichzelf heeft laten doen!

Samantha en Charlotte vond ik er nog goed uitzien! Jij niet?


Okeeee nou eigenlijk vond ik vooral Sarah wel een behoorlijk eng hoofd hebben gekregen. Het wordt steeds pinniger en hoekiger. Logisch ook natuurlijk haha maar ik vond het bij de films zo'n groot verschil met de serie!


Ah, eigenlijk alleen Sarah dus, ik dacht al! En ja steeds pinniger en hoekiger inderdaad! En dat vind ik helemaal niet logisch, volgens mij heeft ze een facelift laten doen en meer andere dingen die ze niet had moeten doen. En dan die rimpelige kleine oogjes erbij. Zo zonde :snik: Ik vond haar zo ongelooflijk mooi.
<<

anoniem203

Bericht 13 Mei 2015 11:06

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Die Sarah Jessica Parker is dit jaar ook 50 jaar geworden. Ik dacht dat ze ergens begin 40 was ofzo.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mei 2015 11:16

Re: *Whoop whooooop* 3e film SATC!!

Ava schreef:Die Sarah Jessica Parker is dit jaar ook 50 jaar geworden. Ik dacht dat ze ergens begin 40 was ofzo.


Ja. Maar nog ziet m'n moeder er beter uit in haar gezicht dan en die is 56. Zo zonde als plastische chirurgie niet mooi wordt gedaan of te ver gaat.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers