Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je kind kwijt zijn

<<

anoniem203

Bericht 17 Mei 2015 13:14

Re: Je kind kwijt zijn

Wij schrijven trouwens altijd ons telefoonnummer op zijn arm als we een dagje weg gaan.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 17 Mei 2015 13:39

Re: Je kind kwijt zijn

Ik ben 1 keer de oudste kwijt geraakt in de kwantum. Ik denk dat hij een jaar of 3 was toen.
Ik was er met hem alleen en toen ik even ergens stond te kijken was hij ineens weg.

De hele winkel doorzocht en toen ik toevallig de buren van mijn ouders tegen kwam zijn ze ook mee gaan zoeken.
Ineens kwam hij toen uit een kledingkast gekropen. Hij deed thuis bij zijn vader ook vaak verstoppertje en dan verstopte hij zich ook in de kast. Dat vond hij daar dus om wel een leuk spelletje....

Ik had ook al allerlei ideeën dat hij zo de parkeerplaats of drukke straat op was gelopen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Mei 2015 19:32

Re: Je kind kwijt zijn

Wat een schrik Jans, en dat bij een plas. Dan zou ik ook gek worden van angst.

Ik ben m'n zoontje ook wel eens kwijt geweest, maar dan bijv. op een festival, max een minuut of 5. Dan ben ik niet erg angstig. Als er geen water in de buurt is ben ik niet in doodsangst.
Ik ga hem wel vanaf nu weer van de plastic armbandjes met m'n telefoonnummer omdoen als we naar een wat drukkere plek gaan.
#teammaple🍁
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 17 Mei 2015 21:34

Re: Je kind kwijt zijn

Holy crap Chiq. Daar wil je echt niet aan denken! Kippenvel.

Wij zijn de oudste nu 2 keer kwijtgeraakt op de camping in het buitenland. 1e keer zat ie gewoon bij een vriendje in de tent te spelen, maar dat wisten wij niet. Hele camping over geweest, gezocht enz. Zag mijn kind al in het water drijven. Hel! Uiteindelijk laten omroepen en toen kwamen die ouders van dat vriendje hem terugbrengen.

Laatste keer was op vakantie in Kroatië. L. was net wakker en moest naar het toilet. Hij mocht alleen naar het toilet, maar het zat mij op een gegeven moment niet helemaal lekker. Ik er ook uit en ook richting het toiletgebouw en toen kwam hij net naar buiten. Ik zei nog tegen hem: "gelijk naar de vouwwagen." Ik rustig naar het toilet, kom weer bij de vouwwagen was hij daar nog niet. Wij samen over die camping heen, schreeuwen, roepen enz. We hadden ook nog eens een plek aan de zee.... Komt ie op een gegeven moment heel rustig het toiletgebouw uitgelopen.... Hij was onderweg naar de vouwwagen, maar had zich bedacht dat ie ook nog even moest poepen.
Hij was toen wel heel erg geschrokken, want ik was helemaal aan het hyperen en huilen.

Jongste heeft er een handje van om te gaan verstoppen en dan vervolgens geen antwoord te geven als je hem roept. Verschrikkelijk! Om hem ook al verschillende hartverzakkingen gehad.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 17 Mei 2015 23:26

Re: Je kind kwijt zijn

In Plopsa Indoor was Louise een keer poef verdwenen. Gelukkig was ze na een kwartiertje weer terecht. Sindsdien hebben beide kindjes zo'n naamketting om met 2 telefoonnummers. Maar m'n hart stond toen even stil.
AfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers