Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Mei 2015 21:05

Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Haha, ik vind zelf dat ik te vaak chagrijnig ben, hoe vaak ben jij chagrijnig per week?

Bij mij is het even ontlading na het werk, ik ben erg perfectionistisch en soms ook wel onzeker dat ik iets fout doe of iets beter kan doen dat uit zich dan even in chagrijnig zijn en dan heb ik graag een momentje voor mezelf (dan kan ik dus niet gezellig gaan kletsen met mijn vriend wat ik soms wel zielig voor hem vind). Ik kan trouwens ook hééel chagrijnig worden als ik te weinig eet.

Ik zou graag willen dat ik een heel optimistisch persoon was en ik kan ook echt blij worden van heel kleine dingen maar een aantal keer per week ben ik toch echt chagrijnig omdat ik best veel van mezelf verlang/moeilijk met teleurstelling kan omgaan.

Hoe is dat bij jou?
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 11 Mei 2015 21:08

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Eigenlijk echt nooit, behalve de dag voordat ik ongesteld moet worden ( en dat is mijn mans ervaring ik vind het wel meevallen)
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mei 2015 21:14

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Ik ben heel vaak chagrijnig. Het liefst ben ik alleen na een dag drukte en kan ik even niemand om me heen dulden. Maar dat werkt niet zo, want ik kan moeilijk wegkruipen in een hoekje, dus dan reageer ik me af en ziet m'n omgeving een wat afwezige, ongeïnteresseerde en chagrijnende Exo. Niet dagelijks gelukkig, maar vaker dan de gemiddelde persoon denk ik. Ik ben daarnaast ook heel pessimistisch. Dat is uit zelfbescherming.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 11 Mei 2015 21:15

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Haha, ik ben meerdere keren per week chagrijnig! Vaak om hele stomme dingen kan ik bloedchagrijnig worden, zoals een fiets die omvalt. Of iets anders doms kleins dat dan niet precies gaat zoals ik het wil.
<<

anoniem203

Bericht 11 Mei 2015 21:17

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Waarschijnlijk iets meer dan een gemiddeld persoon. En dan vooral in de ochtend na een nacht slecht slapen..
<<

Anoniem185

Bericht 11 Mei 2015 21:24

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

De laatste tijd best vaak, maar dat komt door veel werken, veel studeren en een beetje moeite met mijn relatie op het moment.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 11 Mei 2015 21:29

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Echt heel chagrijnig niet zo vaak gelukkig.
Maar herken wel wat je zegt mbt eten. Als ik extreem honger heb dan ben ik niet te genieten.
Make happy memories
<<

Anoniem222

Bericht 11 Mei 2015 21:34

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Eigenlijk nooit. Ik vroeg het aan m'n vriend en die zei ook nee nooit. Maar misschien zegt ie dat wel omdat hij bang is dat ik chagrijnig word, haha! Grapje.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 11 Mei 2015 21:35

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Na een lange werkdag ben ik vaak wel ff chagrijnig. Ik heb een emotioneel zwaar jaar achter de rug en toen was ik het merendeel van de tijd niet het zonnetje in huis (understatement). Nu ben ik een stuk vrolijker.
<<

Anoniem124

Bericht 11 Mei 2015 21:37

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Heel vaak. Mijn arme man. Bijna elke dag als hij uit zijn werk komt. Ik moet dan ff een kwartiertje naar boven in rust zitten en dan is het meestal weer goed.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 11 Mei 2015 21:43

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Echt zelden. Ik word ook niet snel ergens echt chagrijnig van gelukkig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Mei 2015 21:44

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Ik ben niet zo vaak chagrijnig eigenlijk. Soms wel om de stomste dingen, maar da's meestal van korte duur. Ik word chagrijnig van slaapgebrek, fietsen door de regen of haast hebben en dat er dan van alles misgaat. Maar over het algemeen is mijn humeur best oké :)
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Mei 2015 22:31

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Haha fijn om te horen dat dit herkenbaar is voor sommigen. Mijn vriend is ook best kritisch en kan dus ook wel eens flink zitten mopperen, ik denk dan wel eens had ik maar een super relaxte vriend die altijd vrolijk en positief zou blijven. Maar nu denk ik dat ik me daar juist aan zou irriteren en hij zich waarschijnlijk ook heel erg aan mij :).

Ik vind het soms wel lastig om deze karaktereigenschap? van mezelf te accepteren, maar ach ik heb het er maar mee te stellen.

Exo ik vind jou helemaal niet pessimistisch over komen op het forum.
Misschien vraagt werken met (of de hele dag tussen) kinderen zitten ook wel wat van je en zou ik het minder hebben bij een ander soort baan. Je hebt dan echt de hele dag drukte en geklets om je heen, al zal het ook vast aan je karakter liggen hoe je hier mee om kan gaan hoor.
<<

Anoniem167

Bericht 11 Mei 2015 22:32

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Eigenlijk nooit, alleen heel soms als ik moe ben en m'n vriend me irriteert haha..
<<

Anoniem99

Bericht 11 Mei 2015 22:46

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Mwah.. 1 x in de week, twee weken? Valt wel mee toch? :P De enige die dan de lul is, is mijn vriend ;)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Mei 2015 00:38

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Stik chagrijnig valt wel mee geloof ik (al vroeg ik het net aan m'n vriend en zijn antwoord was: wanneer niet?) maar ben de laatste tijd nogal over m'n eigen grenzen gegaan, fysiek gezien, en daardoor vermoeid, veel pijn en enorm snel geprikkeld. Baal er zelf ook van en probeer er echt op te letten want ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n chagrijnig persoon.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 12 Mei 2015 01:09

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Ik vooral als ik moe of ongesteld ben. En laat ik nu al dagenlang ontzettend moe zijn :smile: De jongste en de middelste slapen afwisselend heel slecht. Als ik niet moet opstaan voor de een, is het wel voor de ander. Dat was ik helemaal niet meer gewend, dus overdag is dat wel aan me te merken. Vooral mijn man en de hond moeten het ontgelden (man is net zo moe als ik en wordt dan chagrijnig van mij en de hond lijkt op dat soort momenten steeds voor mijn voeten te lopen, arm beest). Tegenover de rest van de wereld kan ik heel goed positief blijven ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem140

Bericht 12 Mei 2015 06:27

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Echt stik chagrijnig zo eens in de twee weken, maar gewoon een beetje chaggie dat ben ik wel een paar keer per week eigenlijk.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Mei 2015 07:15

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Echt nooit. Ik weet niet eens hoe dat voelt haha, serieus.
<<

Anoniem152

Bericht 12 Mei 2015 07:23

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Echt chagrijnig eigenlijk nooit. Wel een keer wat prikkelbaarder, vooral als ik moe ben.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Mei 2015 07:27

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Ik vroeg dit gister aan mijn man en hij zei dat ik nooit chagrijnig ben, alleen dat ik soms 'rare buien' heb. Haha een beetje hetzelfde als Bliss, ik kan soms zo leip worden omdat ik door de regen moet lopen/fietsen of wanneer er iemand op de weg vervelend doet. Haha oh god dan flip ik helemaal uit m'n pannetje soms. Maar echt een hele dag chagrijnig ben ik eigenlijk nooit.

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 12 Mei 2015 07:41

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Vroeger was ik echt nooit chagrijnig. Tegenwoordig wel wat vaker, gewoon als ik moe ben en tijd voor mezelf nodig heb. Dan schiet ik ook net even wat vaker uit m'n slof. Maar echt boos ben ik dan weer nooit. Eerder beetje kribbig.
<<

Anoniem321

Bericht 12 Mei 2015 07:46

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Ik ben eigenlijk nooit stikchagrijnig.
Alleen als ik heel moe ben dan kan ik nog wel eens wat kortaf reageren.
Als ik dat van mezelf merk zonder ik mezelf even af of ga ik vroeg naar bed.
<<

Anoniem216

Bericht 12 Mei 2015 08:00

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Laatste tijd vaak. Met name als ik moe ben, of honger heb en reageer het dan vaak onterecht af op mijn man. Soms ook terecht als hij weer eens geen bal uitgevoerd heeft in het huishouden op zijn vrije dag. Op dit moment spelen er ook nog wat gezondheids problemen, wat onbewust toch veel met mijn humeur doet.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mei 2015 08:01

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Bijna nooit. Ik ben van mezelf een optimistisch persoon, mijn vriend pessimistisch. Dáár kan ik dan wel chargrijnig van worden, soms is het best irritant als iemand overal beren op de weg ziet. Dat heeft hij van zijn moeder, dat is helemaal een paniekvogel, brr. Ik kan daar echt niks mee. Gelukkig heb ik hem een beetje kunnen laten zien dat niet altijd alles verkeerd gaat en in dat opzicht is hij al een stuk veranderd. Zo zonde van je energie ook!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers