Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

<<

Anoniem130

Bericht 12 Mei 2015 08:10

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Chagrijnig ben ik niet vaak, dan moet ik echt moe/verdrietig zijn. Dan kan ik niet veel hebben en dat uit zich wel in verhoogde prikkelbaarheid. Dan trek ik me ook vaak terug. Onder de mensen ben ik eigenlijk nooit chagrijnig. Wel kan ik behoorlijk pessimistisch zijn. Ik heb feitelijk ook gewoon vrij vaak pech (sta ik ook om bekend, niet bij mij in groepje zitten/rij staan/op tram wachten oid). Denk dat pessimisme wat dat betreft ook een beetje een manier van rekening houden met teleurstelling is.
<<

anoniem213

Bericht 12 Mei 2015 10:48

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Zelden, misschien drie keer per jaar of zo. Dan zeg ik tegen mijn vriend 'Ik ben chagrijnig, dus laat me maar even met rust', en dan is het na een uurtje vaak wel over. De laatste tijd ben ik wel wat vaker chagrijnig op mijn werk, omdat er allerlei nieuwe mensen werken die vrij lui zijn en die ik de hele dag moet motiveren om aan het werk te gaan. Dat vind ik echt zwaar irritant, dus aan het eind van de dag is het dan weleens op, maar als ik dan klaar ben met werken is het wel over.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 12 Mei 2015 12:04

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Regelmatig, maar dat is wel vaak na een paar minuten voorbij. Ik ben vooral chagrijnig als m'n lichaam het laat afweten. Dan word ik zo boos op mezelf en voel ik me schuldig tegenover alles en iedereen en dat uit zich in gechagrijn.
<<

Geel

Bericht 12 Mei 2015 12:19

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Ik ben een beetje jantje lacht, jantje huilt. Het gebeurt wel eens dat ik even kort uit m'n humeur ben door iets, maar dat is ook redelijk snel weer over, vooral als ik erover gepraat heb. Echt chagrijnig dat ik het bijna niet in de hand heb is alleen als ik ongesteld moet worden.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 12 Mei 2015 14:58

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Eigenlijk weinig. Ik was het wel, voornamelijks omdat vriend en ik niet goed communiceerden, er veel irritaties waren, enzovoorts. Toenn zal ik ongetwijfeld vaak chagrijnig geweest zijn. Nu we veel meer bespreken en het gelijk zeggen als dingen ons dwars zitten ben ik eigenlijk niet echt chagrijnig meer. Wel moet ik 's ochtends even op mijn gemak 'opstarten'.
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:16

Bericht 12 Mei 2015 18:01

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Iedere dag :laughcry:
Ik heb echt een enorm ochtendhumeur, heb 's ochtends nogal wat opstartproblemen :P
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2015 18:41

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Vrijwel nooit.

Alleen als ik ongesteld moet worden ben ik echt zo onhandig dat ik chagrijnig van mezelf wordt. Ik weet dan soms echt niet waar ik het zoeken moet. Ik wil dan heel graag naar zo`n hal waar je voor €5 een shitload aan porselein kapot mag gooien (ooit op TV gezien, haha)..
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Mei 2015 18:43

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Ik heb het even nagevraagd bij mijn vriend: ergens tussen 1 keer per twee weken en 1 keer per maand.

Gelukkig niet heel vaak dus, meestal ben ik vrolijk.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Mei 2015 18:44

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Zelden.
Ik had laatst wel een dag dat ik echt niet te genieten was. Dat heb ik toen ook gezellig aangegeven aan de mensen. Ik was toen ook echt kots en kots chagrijnig. Dat is denk ik de eerste keer geweest dit jaar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem189

Bericht 12 Mei 2015 19:17

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Bijna nooit. En als ik wel een keer chagrijnig ben, kan ik me er vrij snel over heen zetten.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 12 Mei 2015 19:39

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Niet supervaak meer gelukkig. Volgens mijn vriend heb ik zo nu en dan driftbuien, niet chagrijnig. Ik kan slecht tegen menigtes/drukte, of mensen die voor me lopen te drentelen. Dan kan ik wel een beetje chagrijnig worden.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 13 Mei 2015 08:07

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

1x per maand, voordat ik ongesteld moet worden. Dat varieert van gewoon een beetje geïrriteerd zijn tot absoluut geen mensen om me heen kunnen hebben. Daarnaast is het een beetje wisselend. Als ik druk ben en niet genoeg rust kan pakken dan kan ik wel sneller geïrriteerd zijn.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 08:41

Bericht 13 Mei 2015 09:06

Re: Hoe vaak ben jij stik chagrijnig?

Soms bijna niet, soms heel vaak...
Ik kan chagrijnig worden van te weinig eten, slaaptekort, als ik ongesteld moet worden, als ik haast heb en alles tegen zit en vast nog wel wat dingen waar ik nu niet op kom ;)
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers