Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2015 14:10

Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

http://www.upbra.com/index.htm

Grrr! Wij lopen zo vaal achter met zulke dingen en ik dacht eigenlijk wel dat ze hier al waren.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Mei 2015 14:16

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Die zijn vast wel ergens te vinden, maar dan niet van dit merk. Ga eens kijken bij een betere lingerie winkel en vraag er om. Gegarandeerd dat ze er zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mei 2015 15:00

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Dank je voor de tip. Als ik al bh's koop, dan is dat bij Primark en H&M ik kom nooit in die dure zaken, maar vragen/kijken kan nooit kwaad. Ik denk eigenlijk dat deze hier nergens te koop is dus wellicht koop ik er een online.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Mei 2015 18:06

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Bij de hunkemuller hebben ze dit soort bh's zeker wel. Het is op zich niet onverstandig om je een keer goed voor te laten lichten over de juiste BH maat. Ongeveer 70% van de vrouwen draagt een verkeerde maat.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mei 2015 13:50

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Heb gebeld en ze kende het niet. Ze hebben wel push up en padded versies, maar dit niet.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 14 Mei 2015 09:45

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

De maximizer van Hunkemoller heeft hier wel wat van weg:
http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/straple ... 636-1.html
<<

Anoniem107

Bericht 14 Mei 2015 09:53

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Maximizers zijn toch al heel lang in de handel? Ik koop in elk geval al heel lang minimizers en ik heb altijd begrepen dat de maximizer daar de (altijd al bestaande) tegenhanger van was.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mei 2015 11:22

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Maple schreef:Maximizers zijn toch al heel lang in de handel? Ik koop in elk geval al heel lang minimizers en ik heb altijd begrepen dat de maximizer daar de (altijd al bestaande) tegenhanger van was.


Tegenhanger van die ik bedoel? Hoe wist jij van het bestaan van die af dan? Ik vind die maximizer totaal wat anders, want die ik bedoel trekt je borsten bij elkaar wat geen van allen van Hunkemuller doen.
<<

Anoniem107

Bericht 14 Mei 2015 11:25

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Maximizers zijn toch al heel lang in de handel? Ik koop in elk geval al heel lang minimizers en ik heb altijd begrepen dat de maximizer daar de (altijd al bestaande) tegenhanger van was.


Tegenhanger van die ik bedoel? Hoe wist jij van het bestaan van die af dan? Ik vind die maximizer totaal wat anders, want die ik bedoel trekt je borsten bij elkaar wat geen van allen van Hunkemuller doen.

Even goed lezen :) Ik heb altijd begrepen dat de maximizer de tegenhanger van de minimizers was. En volgens mij drukt de maximizer borsten omhoog, maar ook vanaf de zijkant naar elkaar toe.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Mei 2015 11:27

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Een goede push up doet dat toch ook?? En waarom zou je zo'n spleet willen creëren?
2015 💙
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 14 Mei 2015 11:34

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Nou dat is niet altijd waar, mijn borsten zijn breed en staan ver uit elkaar, dat krijg ik niet met een push up beha mooi, is wel heel wat mankracht voor nodig zo'n spleet te creëren.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Mei 2015 11:36

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Maar dan zit het toch helemaal niet lekker als alles een kant opgetrokken word.
2015 💙
<<

Anoniem107

Bericht 14 Mei 2015 13:04

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Minx schreef:Een goede push up doet dat toch ook?? En waarom zou je zo'n spleet willen creëren?

Als je weinig hebt dan oogt zo'n spleet natuurlijk wel als heel wat. Ik denk daarom.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 15 Mei 2015 12:43

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Maar dit is toch gewoon alsof je een te kleine BH aanhebt als je het zo naar elkaar toe trekt?

En anders heb je bij deze een gat in de markt gevonden, ik zou zeggen maak je eigen webshop www.watzehiernognietverkopen.nl en sla je slag!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Mei 2015 14:48

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Nee dan heb je gewoon je eigen maat, maar door dat trekken vormt het een decollete. Die linkt werkt niet en bovendien is het lang niet voor iedereen weg gelegd om iets op te starten daar had je best aan kunnen denken.
<<

Anoniem205

Bericht 15 Mei 2015 14:53

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Volgens mij draagt die blondine op de website in de link van jou, CBL, gewoon een te kleine maat. Heb je ook de vetrollen gezien die over het bandje om de rug hangen? Lijkt mij niet kloppen.. En het lijkt mij absoluut niet fijn zitten!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 15 Mei 2015 15:07

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

caribbeanlover schreef:Nee dan heb je gewoon je eigen maat, maar door dat trekken vormt het een decollete. Die linkt werkt niet en bovendien is het lang niet voor iedereen weg gelegd om iets op te starten daar had je best aan kunnen denken.



Hahaha nee de link werkt inderdaad niet mop, hij is nog vrij! dat was een grapje speciaal voor jou :angel:
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem260

Bericht 17 Mei 2015 11:02

Re: Waarom verkopen ze deze bh niet hier?

Het is misschien wel je eigen bh-maat, maar je krijgt hetzelfde effect met een te kleine bh (alleen zijn die niet verstelbaar). Op het 'how it works'-filmpje zie je die mevrouw de cups naar elkaar toe trekken en krijgt ze ook onder haar bh een 'decolleté', dus gewoon buikhuid dat ook naar elkaar toegetrokken wordt...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers