Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tenerife

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Mei 2015 16:43

Tenerife

Wij vertrekken over 8 dagen voor een week naar Tenerife op huwelijksreis. We gaan naar Playa de las Americas.

Ik heb alvast wat tips gekregen van een vriendin die daar in haar jeugdjaren vaak heen is geweest, maar meer tips zijn altijd welkom.

Wat moeten we echt gezien hebben?
2012 & 2016
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 10 Mei 2015 16:51

Re: Tenerife

Ik zou zeker een dagtrip La Gomera doen, ik vond het erg mooi! Verder een auto huren om het eiland rond te toeren. Het waterpark en Loro Parque vond ik ook erg leuk.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 10 Mei 2015 19:18

Re: Tenerife

Loro parc is inderdaad heel mooi!! Heel gaaf om de orka's te zien.

Verder hebben we nog een excursie gedaan naar/ rond de El Teide en een catamaran excursie. Toen hebben we dolfijnen gezien.
<<

Anoniem103

Bericht 10 Mei 2015 19:58

Re: Tenerife

Met de boot om dolfijnen te kijken vond ik erg leuk. Alleen de grote boot (Royal Delfin) vond ik echt te groot en te druk. We zijn toen nog een keer gegaan met een kleinere zeilboot (Volgens mij Arrivo ofzoiets maar er zijn er meerdere) dat was echt veel leuker.

Ik weet zo niet hoe oud je kindje is maar mijn kinderen vonden de minigolf ook erg leuk.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 10 Mei 2015 20:00

Re: Tenerife

Al zou ik niet meer naar de Orcashow gaan nu ik de documentaire blackfish heb gezien. Het is gewoon extreme dieren mishandeling.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 10 Mei 2015 20:20

Re: Tenerife

Wij hadden voor 2 dagen een auto gehuurd. Zijn toen El Teide opgegaan en naar Loro Park gereden. Verder hadden wij onze hele vakantie vrij entree voor Siam park (mooi waterpretpark).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron