Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag

<<

Anoniem272

Bericht 10 Mei 2015 08:19

Moederdag

En, wat hebben jullie gekregen?

Mijn man moest dit hele weekend werken dus ik had er niet op gerekend dat hij veel zou doen, maar ik heb toch een heerlijk ontbijtje op bed gekregen! En van de kinderen:

Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 10 Mei 2015 08:33

Wat lief Filoria! :)

Ik heb gisteren alvast een stukje vlaai voor mezelf gekocht en daar een roos bij gekregen van de Multivlaaimevrouw. :laughcry:

Mijn oudste heeft iets gemaakt op de psz, moet ik straks nog krijgen.

En er is in de afgelopen dagen wel sprake geweest van ontbijt op bed, maar dat is er blijkbaar niet van gekomen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 10 Mei 2015 08:42

Re: Moederdag

Ik heb een heerlijk ontbijt gekregen en mijn man doet nu de was (haha, ik wilde naar boven lopen om de was te doen, maar ik werd naar de bank gedirigeerd, dat mocht niet op moederdag :smile: ). Vanmiddag gaan we gezellig samen high tea'en :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Mei 2015 08:51

Re: Moederdag

Ziet er leuk uit Filoria!

Suus, wat lief!

Hier een lekker ontbijtkoek gehad. Van mijn dochter een zelfgemaakte ketting van de psz. Van mijn man een lekker luchtje :)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem205

Bericht 10 Mei 2015 09:01

Re: Moederdag

Van zoon (via gastouder) een doosje chocolaatjes. Van vriend een rituals badschuim. En ontbijt wordt nu gemaakt
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 10 Mei 2015 09:05

Re: Moederdag

Wat leuk allemaal!
Ik heb twee fotolijstjes waar naast de foto in een soort klei hun handafdruk staat, een roos en een doos chocola gekregen!

En onderstaande hebben ze op het kinderdagverblijf geknutseld. :)

Afbeelding
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem236

Bericht 10 Mei 2015 09:07

Re: Moederdag

Tot nu toe een wekker om 6.15 en kusjes en knuffels.

Mijn man is werken en om 13.00 thuis. Verwacht dan wat te krijgen, sowieso de knutsel van het kdv.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 10 Mei 2015 09:07

Re: Moederdag

Wat lief Filoria!

Hier een uitgebreid ontbijt op bed met broodjes, eitje, glaasje jus, aardbeien, bloemetjes en een kaarsje :heart: En van beide kinderen cadeautjes. De oudste heeft haar cadeautjes helemaal zelf uitgezocht toen ze met oma op pad was. Ik heb twee soorten chocolaatjes gehad, decoratiehartjes voor in huis, lekkere douchegel, een kaartje. Helemaal leuk! En extra leuk omdat de oudste het dit jaar voor het eerst echt goed mee krijgt, in de zin van dat ze zelf had bedacht dat ze een cadeautje wilde kopen, dat ze met oma een geheimpje had voor mij, etc. Te lief!
Laatst gewijzigd door Hippie op 10 Mei 2015 09:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Mei 2015 09:12

Re: Moederdag

Ik heb van Ravi een mooie tekening van zijn handje net een foto er in gekregen.

Van mijn man een Karcher Window vac.

Geen ontbijt want man moest om half acht werken. Dus nu heb ik Ravi en mezelf getrakteerd op ontbijt bij de Mac.
R. 2013
D. 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Mei 2015 09:21

Re: Moederdag

Niks, en ik ben meer teleurgesteld dan ik verwacht had.

Mijn vriend gaf vanochtend aan dat hij een nieuw naambordje wil laten maken, met daarop ook de naam van onze zoon. Dat idee hebben was zijn moederdagcadeau, zeg maar. Hartstikke lief hoor, maar dat plan lag er sowieso al vanwege onze aanstaande verhuizing. Ik snap zijn goede bedoelingen en ik heb een paar dagen na de geboorte ook al een mooi cadeau van hem gekregen. Ik hoef ook geen grote of dure cadeaus, een bos bloemen, een roos, een kaartje, zoiets was voldoende geweest. Op mijn eerste moederdag. Ik heb mijn teleurstelling niet kunnen verbergen en hij schrok daar oprecht van.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem286

Bericht 10 Mei 2015 09:37

Re: Moederdag

Ik snap het wel Lady, een kopje thee met een lekker beschuitje was toch al leuk geweest.

Hier helaas ook niks. Ook niks vanuit het kdv omdat ze vorige week niet is geweest, misschien dat daar nog wel wat ligt. Gisteren had mijn man het er nog over dat hij wat moest maken voor oma met S, toen zei ik: maar oma is toch niet haar moeder? Maar schijnbaar is iets voor mij toch vergeten. We hebben ook een flinke relatiedip dus op zich is het niet verrassend, maar een kopje koffie op bed met S had ik leuk gevonden.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 10 Mei 2015 09:38

Re: Moederdag

Snap ik Lady. Hier was het voorgaande jaren hetzelfde. Kon het toen ook niet verbergen, vond dat ook moeilijk. Maar toch kwam het helaas niet aan. Heb het dit jaar van dan ook echt duidelijk gezegd. Gisteren is vriend nog even snel met N. naar de winkels geweest. Maar toch moest ik er vanochtend uit, hij was niet snel genoeg, moest cadeautjes nog inpakken, enz.

Maargoed.. ik heb vanochtend lieve cadeautjes gekregen, door N. zelf uitgezocht. Een douchegel-pakketje, een doosjes chocola en badbruistabletjes in hartjesvorm. Erg lief, ondanks dat we geen bad hebben! :wink: Ook nog een kalender gemaakt op school.

Nu gaan vriend en ik allebei werken, N. gaat naar oma met voor oma nog eem cadeautje namens ons.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 10 Mei 2015 09:41

Re: VS East Coast - Tips and Tricks

Knuffel voor jullie, Highway en Stella. :hug: Ik snap het helemaal.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Mei 2015 09:42

Re: Moederdag

Ohh Lady dat snap ik wel hoor! Het is zo symbolisch... Weet je zeker dat 'ie ook voor vanmiddag ofzo niks had?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem117

Bericht 10 Mei 2015 09:43

Re: Moederdag

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 23 Jul 2015 21:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 10 Mei 2015 09:48

Re: Moederdag

Lady, wat jammer zeg! Het idee is leuk, als het een verrassing was en al af.

Highway, wat gek dat hij er wel aan denkt om te knutselen voor oma en niet voor mama. :hug:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem117

Bericht 10 Mei 2015 09:51

Re: Moederdag

Dat is ook niet leuk highway. Ik zou ook teleurgesteld zijn en waarschijnlijk ook boos als er wel voor oma geknutseld zou moeten worden en niet voor mij. Het is Moederdag geen omadag.
<<

Anoniem255

Bericht 10 Mei 2015 10:14

Re: Moederdag

Highway: herkenbaar. Hier ook niks. Zoals verwacht. Of ja,dochter heeft bij mijn moeder een poppetje geknutseld met krullen (dat ben ik dus, haha)
En mijn man heeft dochter op een A4 iets laten schrijven: I love you to the moon and back. Kei lief van haar hoor. Maar dit maakt maar weer duidelijk dat mijn man er weer eens niks voor wilde doen. Hij weet al 2 maanden dat ik graag een armband of ketting wil met die tekst maar vanmorgen kreeg ik te horen dat ik zelf maar wat moet uitzoeken.
Aan ontbijt was ook niet gedacht.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 10 Mei 2015 10:17

Re: Moederdag

AnnaK schreef:Wat is er bij een aantal uitgepakt zeg! Leuk!

Lady rot dat je teleurgesteld bent, misschien komt er nu alsnog een verrassing, want volgens mij word je enorm gewaardeerd als (stief)moeder.

Hier niks, maar dat kan ook niet. Wel voor het eerst geen verdrietig gevoel op Moederdag. En geen enkele eenzame steek als ik fb open.

Maar daarom wel voor alle wensmoeders die het er moeilijk mee hebben sterkte vandaag. In je hart ben je natuurlijk al (een beetje) moeder.


Wat lief van je Anna.

Ik ben blij dat je geen verdrietig gevoel hebt vandaag, hoop dan ook dat je vandaag extra trots bent op jezelf als moeder want dat mag je zeker zijn!
<<

ChiQ

Bericht 10 Mei 2015 10:26

Re: Moederdag

Wat hebben sommige van jullie toch horken van mannen, bah!

Ik knijp in mijn handjes met mijn geweldige man. Ondanks een extreem dure neuscorrectie heb ik een prachtig bos bloemen gekregen, een knutselwerkje en prachtige chanel oorbellen.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 10 Mei 2015 10:29

Re: Moederdag

Ik ben heel lief verwend op mijn eerste Moederdag. Ontbijt en 2 heerlijke geurtjes.
Afbeelding

Dikke knuffel voor de mama's die "vergeten" zijn.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 10 Mei 2015 10:40

Re: Moederdag

Mijn verwachtingen waren rondom mijn vriend helemaal goed, hij heeft niks geregeld, bedacht of gedaan, en goed hij is nu niet thuis, maar is van de week wel 3 dagen thuis geweest. En daarbij hij wist goed dat het moederdag was want hij was er bij toen ik het cadeau voor mijn moeder kocht.

Mijn meisjes hadden wel wat geknutseld en ze waren bij mijn moeder vrijdag en die heeft nog wat met ze gekocht. Wat ik echt super super lief van haar vind.
Maar goed ze zijn wel te klein ik moest ze er aan herinneren dat het dan vandaag moeder dag is, wat niet erg is want zij kunnen dat ook nog niet goed weten, maar het is wel jammer dat je je eigen moederdag aan het regelen bent. En verder gaat het zoals altijd vandaag(er is al een was gedaan, iedereen is in bad geweest enzovoort enzovoort )vind het wel jammer dat het niet echt een speciale dag is.
:heart: :heart: 2011
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 10 Mei 2015 10:48

Re: Moederdag

Wij hadden afgesproken geen cadeautjes te doen met vader- en Moederdag. Maar dat we iets leuks gaan doen met het gezin op die dagen. Nu hebben we per ongeluk bezoek gepland voor eind van de ochtend in overleg, maar we hadden er beide niet bij stil bestaand dat het Moederdag was.

Ik had aangegeven dat ik als S groter is een knutsel wel heel leuk vind. Mijn man heet een klei setje van de Hema gekocht zodat we vanmiddag samen een hand- en voetafdruk kunnen maken. En als de visite weg is gaan we samen even het park in en daar wat drinken, even nog wel wat gezelligs doen. Ow en ik kreeg een ontbijtje!

Ik kan me voorstellen dat er dames teleur gesteld zijn, zeker bij de eerste Moederdag. Het hoeft niet groot of duur te zijn, maar het gaat om de gedachte.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Mei 2015 10:59

Re: Moederdag

Heel herkenbaar Lady. Ik was vorig jaar ook super teleurgesteld dat ik van hem niks kreeg.
Toen er een boeket bezorgd werd met een lief kaartje van mijn moeder/ouders zei die zelfs; ow, had ik er wat aan moeten doen dan?! Ik kon m'n teleurstelling ook niet verbergen.

Dit keer heb ik er vooraf een beetje over lopen zeuren. Op alle tekeningen van N. staat 'voor papa'. Heel kinderachtig misschien maar ik zou ook graag zoiets willen. Nu heeft hij gister met N. een tekening gemaakt. Erg leuk geworden. Maar van hem heb ik niks gehad. Ja, gejammer vanmorgen dat ie zich niet lekker voelt (N. en ik zijn ook ziekjes) dus een ontbijtje heb ik zelf moeten maken (voor hem ook)... Zó jammer.

Het hoeft idd geen groot of duur cadeau te zijn, maar uitslapen of een ontbijtje is een kleine moeite lijkt mij.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Mei 2015 11:15

Re: Moederdag

Nou zeg wat jammer dat sommigen zo teleurgesteld zijn vanmorgen :(

Mijn zoontje logeert bij m'n ouders, we gaan hem nu weer ophalen. Dus ik kon vanmorgen heerlijk uitslapen :) Zijn knutsel van de kdv is (weer eens) kwijtgeraakt ofzo, maar m'n man heeft een ontbijtje op bed geserveerd met een bloemetje en een bon voor Spa Zuiver <3
En dan dat lekkere weer erbij, heerlijk!
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx