Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als het kon zou je het doen en wat?

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 13 Mei 2015 11:04

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Yadira schreef:Ja, dat snap ik ook wel, maar 'iedereen' zal moeten sparen voor dingen die ze willen doen. Dus ik snap niet zo goed waarom je moet zeggen dat wij je moeten geloven dat je het bij elkaar gespaard hebt.

Daarom zeg ik 'hoe anders'. Het komt namelijk niet uit de lucht vallen.




Omdat soms mensen denken hoe ik eraan kom. Ik ben geen miljonair dus bij mij komt idd niet uit de lucht vallen
Ik had een baan kunnen krijgen maar wat zet ik hier niet bij. Ik had voor die baan allang grote boobs kunnen hebben mischien.4x
Ik heb toch gekozen omdat niet te doen en gewoon te sparen
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 13 Mei 2015 11:04

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Wauw chiq wat doet hij dat mooi!!!
Zoon *
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Mei 2015 11:15

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Babyboy schreef:
Yadira schreef:Ja, dat snap ik ook wel, maar 'iedereen' zal moeten sparen voor dingen die ze willen doen. Dus ik snap niet zo goed waarom je moet zeggen dat wij je moeten geloven dat je het bij elkaar gespaard hebt.

Daarom zeg ik 'hoe anders'. Het komt namelijk niet uit de lucht vallen.




Omdat soms mensen denken hoe ik eraan kom. Ik ben geen miljonair dus bij mij komt idd niet uit de lucht vallen
Ik had een baan kunnen krijgen maar wat zet ik hier niet bij. Ik had voor die baan allang grote boobs kunnen hebben mischien.4x
Ik heb toch gekozen omdat niet te doen en gewoon te sparen


Oke.. ik kan denk ik wel raden dan wat voor soort baan.. :eyes:


OT:

ik zou mooiere knieën willen.
En mijn buik.. die zou ik willen fiksen, maar dan doel ik vooral op het enorme litteken erop. Die mag van mij wel weg.

En een neuscorrectie wilde ik vroeger altijd. Ik vind mijn neus nog steeds niet mooi. Maar ik ben bang dat mijn gezicht te veel als een vreemde lijkt met een andere neus.

Verder vind ik mijn borsten super fijn formaat. Maar misschien later na kids wel niet meer. Dus wie weet.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 13 Mei 2015 11:16

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Tabbie haha ja dat maar je hoeft er niks voor te doen aleen jezelf te showen en daar krijg je al flink betaald
Een meisje heeft veeel op mijn foto verdiend! Ze was faker :-) triest. Geval
Maar ik doe niet aan die dingen dus ja sparen zal dan wel moeten ?
Laatst gewijzigd door Babyboy op 13 Mei 2015 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Anoniem193

Bericht 13 Mei 2015 11:21

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Chiq: Begrijp ik toch. Ik heb mijn borsten laten verkleinen/liften. Het enige wat ik op foto's/video's zag waren mijn borsten, in negatieve zin. Ik denk dat jij datzelfde met je neus had.

Mijn buik, mijn armen, mijn benen, ze kunnen allemaal wel een correctie gebruiken na heel veel afvallen, maar dat vind ik het niet waard, ik stoor mij er niet dusdanig aan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Mei 2015 11:54

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Carrie schreef:
ChiQ schreef:
Carrie schreef:Ik vind mijn kaaklijn zo afschuwelijk, die is niet strak. En ik heb ook een onderkin, ik vind mezelf vanaf de zijkant echt super lelijk en ben daar ook heel onzeker over. Dus dat zou ik laten veranderen.

En elektrisch ontharen lijkt me ook wel wat, gewoon voor de handigheid.



Kijk.. Mijn arts gedaan:
Afbeelding


Prachtig! Zo'n soort onderkin en kaaklijn heb ik ook. Maar dat kost vast heel veel geld of niet?


WHAHAHAHAHA en ik maar zoeken en zoeken.. en denken WAT heeft die arts veranderd dan??? Maar keek dus niet naar haar kaaklijn.. (en iedereen maar roepen 'mooi hoor!' en ik maar denken.. WAT IS ER DAN ANDERS!!)
<<

Anoniem253

Bericht 13 Mei 2015 18:43

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Babyboy schreef:Tabbie haha ja dat maar je hoeft er niks voor te doen aleen jezelf te showen en daar krijg je al flink betaald
Een meisje heeft veeel op mijn foto verdiend! Ze was faker :-) triest. Geval
Maar ik doe niet aan die dingen dus ja sparen zal dan wel moeten ?

Hoezo kreeg iemand geld voor jouw foto dan?
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2015 14:51

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Het zijn kliniek foto's, ik moest zo chagrijnig mogelijk kijken, maar wilde hier even mijn before & after showen!

Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 15 Mei 2015 14:54

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Mooi verschil chiQ.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 15 Mei 2015 16:04

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Ziet er mooi uit! Het allerliefste zou ik mijn tenen recht laten zetten. Heb sinds de geboorte al scheve tenen en dat maakt mij enorm onzeker. Durf pas sinds een paar jaar slippers aan en als iemand dan weer over mijn tenen begint, dan wordt ik weer enorm onzeker en durf ik eigenlijk al geen open schoenen meer aan.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Mei 2015 19:38

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Wat een mooi en duidelijk verschil al Chiq! Hoe mooi moet dat zijn als alle zwellingen echt helemaal weg zijn?!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2015 19:39

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Waarom moest je zo chagrijnig mogelijk kijken? Het is heel mooi geworden, wow!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mei 2015 19:48

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Carrie schreef:Waarom moest je zo chagrijnig mogelijk kijken? Het is heel mooi geworden, wow!


Omdat de na-foto vrolijker moet zijn voor een zo groot mogelijk verschil.
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2015 19:51

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Ik heb eigenlijk geen idee! Ik denk expressieloos, alle gezichtoperaties moeten niet lachend, ik denk omdat je huid anders plooit, als je lacht.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 15 Mei 2015 19:55

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Alles ontspannen kun je het verschil het beste zien, maar idd nu al een mooi verschil.
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2015 19:57

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Exogenesis schreef:
Carrie schreef:Waarom moest je zo chagrijnig mogelijk kijken? Het is heel mooi geworden, wow!


Omdat de na-foto vrolijker moet zijn voor een zo groot mogelijk verschil.

Ja maar de na foto is ook niet vrolijk :)
Maar idd misschien zo ontspannen mogelijk om het beste resultaat te zien!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mei 2015 20:15

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

True.
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2015 20:19

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

De hele mikmak werd trouwens losgeweekt met een beetje wasbenzine, ging er zó lastig af, vies lijm! Ik heb totaal geen pijn gehad maar ik ergerde me vreselijk aan alles op mijn gezicht.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 15 Mei 2015 20:19

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Ontspannen is gewoon het makkelijkst om 2 keer hetzelfde te doen.
2015 💙
<<

Anoniem127

Bericht 15 Mei 2015 20:33

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Mooi Chic, je hebt alleen je neus laten doen? Je kin lijkt namelijk ook meer in balans (weet geen beter manier om het te zeggen) met je gezicht.

Ik zou dan ook voor een neuscorrectie gaan, maar ben ook bang dan ik dan het idee heb in de spiegel een vreemde aan te kijken. En iets aan je lichaam zoals een borstverkleining of liposuctie of iets dergelijks kun je tenminste nog verbergen, maar met een neuscorrectie zou ik ook opzien tegen de reacties die ik zou krijgen.
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2015 20:42

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Nee mijn kin niet Twellie, alleen neus. Ik heb totaal niet dat ik mezelf niet herken hoor.
<<

Anoniem127

Bericht 15 Mei 2015 20:45

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

En reacties? In hoeverre heb je het aan je omgeving van tevoren vertelt?
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2015 20:47

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Twellie schreef:En reacties? In hoeverre heb je het aan je omgeving van tevoren vertelt?



Aan iedereen die mij nabij staat, maar de meesten wisten dat ik ontevreden was over mijn neus, iedereen ziet ook verschil en mijn man zei dat mijn profiel mooier is, maar ik niet anders lijk.
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2015 20:50

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

:nopompom:

ChiQ schreef:
Twellie schreef:En reacties? In hoeverre heb je het aan je omgeving van tevoren vertelt?



Aan iedereen die mij nabij staat, maar de meesten wisten dat ik ontevreden was over mijn neus, iedereen ziet ook verschil en mijn man zei dat mijn profiel mooier is, maar ik niet anders lijk.


Edit; ik kom wel uit een familie waarin mensen gewoon plastisch chirurgie doen, niemand vindt dat echt vreemd maar zoals ik zei, er zijn heel veel dingen aan mijn lichaam die mooier kunnen, maar daar stoor ik me niet aan, dus de mensen wisten, dit wil ze écht.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Mei 2015 20:57

Re: Als het kon zou je het doen en wat?

Heel mooi!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers