Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stel je bent nu zwanger..

<<

Anoniem167

Bericht 08 Mei 2015 21:15

Stel je bent nu zwanger..

.. Hoe zou jij reageren? Zou je blij zijn, of zou het niet uitkomen? Hoe zou je partner reageren? :)
<<

Anoniem255

Bericht 08 Mei 2015 21:17

Re: Stel je bent nu zwanger..

Dan zou ik heeeeeel hard gaan gillen, huilen, hyperventileren en half dood neervallen denk ik.
Mijn man zo ongeveer hetzelfde gok ik. Hij heeft zich laten helpen en we willen écht geen 3e.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 08 Mei 2015 21:17

Re: Stel je bent nu zwanger..

Allebei zwaar in shock denk ik. :cry:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 08 Mei 2015 21:18

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik zou ervan schrikken, omdat het wat te vroeg is. Mezelf voor m'n hoofd slaan omdat we (te snel) onvoorzichtig zijn geweest. En vervolgens ontzettend blij dat er een kind bijkomt.

Edit: mijn vriend zou gelijk blij zijn zonder schrik, maar hij hoeft dan ook niet zwanger te zijn.

Hoezo dit topic, Pippa? Wil je iets kwijt? :smile:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Mei 2015 21:18

Re: Stel je bent nu zwanger..

Lekker bezig met de topics Pippa! :)

Ik zou in eerste instantie niet zo blij zijn. Over 4 maanden trouw ik en heb m'n jurk al hangen, een 4 maanden zwanger-buik past daar niet in...
In 2e instantie zou ik, en mijn vriend ook, heel blij zijn!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem167

Bericht 08 Mei 2015 21:20

Re: Stel je bent nu zwanger..

Mien & Fashionmommy, zouden jullie het wel houden?
Sanne, haha, ik wil mijn rammelende eierstokken wel kwijt? Maar heb niks te vertellen hoor :D
Ooh la la!, ik doe mijn best, het is zo stilletjes hier.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Mei 2015 21:21

Re: Stel je bent nu zwanger..

Oh ik zou niet blij zijn eigenlijk... en heel erg de "angst" hebben dat het weer een tweeling is.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mei 2015 21:21

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik zou dolblij zijn, wij allebei trouwens, al zouden we ons wel zorgen maken omdat m'n vriend nog geen werk heeft en z'n ww binnenkort ophoudt. Maar los van dat zou het méér dan welkom zijn.
<<

Anoniem127

Bericht 08 Mei 2015 21:23

Re: Stel je bent nu zwanger..

fashionmommy schreef:Allebei zwaar in shock denk ik. :cry:


Huh, laatst zei je volgens mij nog ergens dat een derde welkom zou zijn?
<<

Anoniem127

Bericht 08 Mei 2015 21:24

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik zou heel graag nog een vierde willen, maar momenteel heb ik geen vriend en dan zou het wel heel erg druk worden :omg: .
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mei 2015 21:24

Re: Stel je bent nu zwanger..

Blij! Ja, heel blij, want dat zou betekenen dat we wederom een verrassingsbaby krijgen. Which is helaas not the case, want ik ben ongesteld.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 08 Mei 2015 21:25

Re: Stel je bent nu zwanger..

Wij zijn bezig voor een tweede dus ik zou er erg blij mee zijn!
<<

Anoniem255

Bericht 08 Mei 2015 21:25

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik weet het niet. Ik heb altijd geroepen geen abortus te willen omdat mijn oudste zus geen kinderen en kan krijgen en mijn jongste zusje met veel pijn en moeite na 5 jaar zwanger is geraakt. Maar ja, de kans dat ik ziek wordt na de bevalling is zeer groot. Bovendien zou ik het geestelijk echt niet trekken, weer een baby. En dan moeten we hier nog flink gaan verbouwen. Ik kan er eigenlijk geen zinnig antwoord op geven. Aan de ene kant zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen maar een 3e willen we ook niet...
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 08 Mei 2015 21:27

Re: VS East Coast - Tips and Tricks

Dan zou ik denk ik heel hard gaan huilen en geen idee hebben hoe we dat zouden moeten doen. Maar uiteindelijk er toch vrede mee hebben en er het beste van maken. Mijn denk ik hetzelfde (op het huilen na dan :wink: ).
<<

Anoniem126

Bericht 08 Mei 2015 21:28

Re: Stel je bent nu zwanger..

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 00:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem113

Bericht 08 Mei 2015 21:29

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik zou echt in shock zijn en ook niet blij denk ik. Mijn vriend al helemaal niet. 2 kinderen is echt genoeg op dit moment (en ik denk dat het hier wel bij twee blijft)

Maar stel dat het wel zou zijn dan zou ik het ook weer niet kunnen weghalen denk ik. Laten we hopen nooit voor zo'n keus te staan.
<<

Anoniem216

Bericht 08 Mei 2015 21:29

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik zou heel erg blij zijn. Mijn man zou denk ik wel in shock zijn. Als het mee zit, willen we volgende maand beginnen voor een tweede, dus het zou dan wel erg snel zijn, als het nu al raak is.
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 20 Nov 2014 00:13

Bericht 08 Mei 2015 21:31

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik wil heel graag een tweede kindje dus ik zou een gat in de lucht springen. Mijn vriend zou er nu nog niet zo blij mee zijn aangezien ik nog geen werk heb.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2015 21:32

Re: Stel je bent nu zwanger..

M'n vriend wil het nog niet, dus dat zou gemengde gevoelens opleveren.

Al zat ik laatst behoorlijk in de stress te wachten op m'n ongesteldheid (ja ik was een Biechtje) en toen was m'n vriend redelijk relaxed.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 08 Mei 2015 21:33

Re: Stel je bent nu zwanger..

Twellie schreef:
fashionmommy schreef:Allebei zwaar in shock denk ik. :cry:


Huh, laatst zei je volgens mij nog ergens dat een derde welkom zou zijn?


ALs ik NU zwanger zou zijn zou ik zwaar in shock zijn. Gelukkig is dat NU niet het geval. En ja, ik zou het zeker houden!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 08 Mei 2015 21:34

Re: Stel je bent nu zwanger..

Nou om heel eerlijk te zijn zou ik er op dit moment niet zo heel erg blij mee zijn. Dat klinkt stom, maar ik wil eigenlijk gewoon heel graag niet zwanger zijn als ik ga trouwen. Ik wil gewoon kunnen genieten en voor mij hoort daar ook wijn bij. Ook op huwelijksreis.

Mocht ik nou toch zwanger blijken te zijn, zou ik natuurlijk niet drinken hoor, voordat daar misverstanden over ontstaan, maar ik zeg altijd maar zo: Er is een reden dat ik nu een spiraaltje heb. Ik wil het gewoon niet nu. Ik zou het nu ook niet weg laten halen hoor, maar ik zou wel even balen, dit is niet het moment dat ik het wil.

Na de bruiloft gaan we ook niet direct proberen een kindje te krijgen, dus van mij hoeft het nog niet zo. Mocht het na de bruiloft toch zo blijken te zijn, tja, dan valt er natuuuurlijk een mouw aan te passen en zie ik geen enkele reden waarom het kindje niet welkom zou zijn. Maar nee, nu toch echt liever nog niet.

Ik zou trouwens ook heel erg bang zijn dat wanneer ik zwanger ben met een spiraaltje, dat het mis gaat met het kindje. Moet zo'n kindje dan niet alsnog geaborteerd worden ivm het spiraaltje? Of is de kans op een miskraam dan niet groter?
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 08 Mei 2015 21:40

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik ben nu zwanger dus ik beantwoord de vraag alsof deze baby net geboren is:

Ik zou in shock zijn en mezelf voor m'n kop slaan dat we niet voorzichtig genoeg zijn geweest.
Vervolgens zou ik er enorm van balen want 3 kindjes onder de 4 zal me echt teveel zijn. Maar ik zou geen abortus overwegen.
Make happy memories
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Mei 2015 21:41

Re: Stel je bent nu zwanger..

Ik zou blij zijn. Vriend ook.
R. 2013
D. 2016
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 08 Mei 2015 21:41

Re: Stel je bent nu zwanger..

Marin, Ik ken iemand die zwanger was geworden terwijl ze een spiraal had. Weet niet meer zo zeker of ze het spiraaltje weg hadden gehaald nu, maar uiteindelijk kwam er gewoon een baby :P
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 08 Mei 2015 21:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 08 Mei 2015 21:42

Re: Stel je bent nu zwanger..

fashionmommy schreef:Marin, Ik ken iemand die zwanger was geworden terwijl ze een spiraal had. Weet niet meer zo zeker of ze het spiraaltje weg hadden gehaald nu, maar het kindje is gewoon uitgedragen en geboren.

Oh dat is fijn om te horen. Ik zou zo bang zijn dat er dan iets mis zou zijn met het kindje!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers