Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw leven binnen nu en vijf jaar

<<

Anoniem281

Bericht 14 Apr 2020 21:00

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Anoniem114 schreef:Hopelijk een kindje, parttime werken in dezelfde functie en zijn we bijna toe aan een uitbouw (lees; dan is de spaarrekening er aan toe..) Dan ben ik getrouwd en hopelijk werkt mijn vriend dan als distributiemanager op een nieuwe DC.


Dit was ik! Denk ik tenminste ?

Kindje: check.
Parttime zelfde functie: euh nee. Wel parttime, 32 uur per week, maar een heel andere baan!
Uitbouw/spaarrekening: We sparen inmiddels voor een verhuizing ipv uitbouw ? Nog een paar maandjes.
Ik ben dit jaar 4 jaar getrouwd en we zijn heel gelukkig samen. M'n man werkt nog niet als manager, maar wel op een andere locatie en is binnen z'n functie wel gegroeid enzo.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Apr 2020 21:14

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Ooh La La! schreef:Dan ben ik getrouwd.
Heb ik hopelijk een 2e en misschien wel een 3e kind.
In geval van een 3e gaan we dan ook verhuizen want in ons huidige huis passen maar 2 kinderen.

Hopelijk werk ik dan ook meer dan nu, zo'n 3 dagen.

Daarnaast hoop ik fitter en slanker te zijn ;)



Getrouwd: check!
2 kinderen: check!
Een 3e komt er niet, maar we zijn bij de 2e al verhuisd omdat het te klein werd.
Ik werk nu 3 dagen én ik ben sinds begin dit jaar 18 kg slanker en dus een stuk fitter!

Goeie score dus ??
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Apr 2020 21:20

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Burn schreef:Dan hoop ik dat ik mijn opleiding heb gehaald, een leuke baan heb gevonden, nog steeds samen ben met mijn vriend al hoop ik dat hij dan mij man is. En er misschien al wel een kindje is van ons samen.
En dat we in een groter huis wonen.

Opleiding ✔️
Leuke baan gehad ✔️ na mijn verlof een nieuwe functie.
Getrouwd ✔️
Gewoon al 2 kindjes ✔️
Groter huis ✔️

Alles behaald gewoon! ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 14 Apr 2020 21:24

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Fantine schreef:Uh geen idee. Denk ik nog steeds in dezelfde stad te wonen als nu. Hebben we waarschijnlijk inmiddels een koophuis. Mijn vriend heeft dan flink promotie gemaakt en ik heb fulltime gewerkt maar ben weer parttime gaan werken voor ons kind. Hebben we een aantal mooie verre reizen gemaakt. Ipv dat we gaan stappen, houden we spelletjes avonden met vrienden en koken we uitgebreid.


Haha de mijne!

Koophuis: check.
Zelfde stad: check.
Promotie vriend: check.
Kind: uuuuhh nee.
Mooie reizen: check.

Hahaha stappen, deed ik toen nog! Nu al paar jaar niet meer.

Super grappig om dit van mezelf en anderen terug te lezen!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 14 Apr 2020 21:39

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Patsy schreef:Onze kinderen gaan dan naar school. Mijn man doet (denk ik) nog hetzelfde werk. Ik hoop dan parttime te werken (liefst als visual merchandiser). We wonen in een ruimer huis met garage en grotere tuin, misschien wel in een dorpje.


Kinderen naar school: ✔
Man hetzelfde werk:✖
Parttime werk:✔
Visual merchandiser:✖
Huis met garage en grotere tuin: ✔
Dorpje:✔

Vooral dat huis, op deze plek ben ik erg blij mee.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Apr 2020 21:42

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Leuk om te lezen!
Let's discover the world together.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 14 Apr 2020 21:43

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Noor schreef:Samen met dezelfde man en zitten beide kids op school. We wonen in hetzelfde huis, we gaan deze zomer een erker bouwen dus dan is het ook helemaal af en naar onze wens.
Ik denk beide nog dezelfde baan.
Weinig verandering dus :D


He wat grappig dit. Ik ben nog samen met dezelfde man :wink: en hebben beide nog dezelfde baan.
Wel zijn we 3 jaar geleden toch verhuisd. Waar we nu wonen willen we echt niet meer weg.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Apr 2020 21:48

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Oh ik weet nog dat ik 5 jaar geleden niet heb kunnen reageren in dit topic omdat ik toen zoveel shit aan mijn hoofd had. Ex werkgever die het me lastig maakte, burn out, ex die alleen maar aan zichzelf dacht.
Eigenlijk dus zwanger, werkloos en noodgedwongen weer bij mijn ouders gaan wonen.

En dan nu:
Vast contract met echt een super toffe baan. Stabiele relatie, koophuis waar we graag vanaf willen om een groter huis te kopen. Echt wel een luxe positie waar ik nu in zit. Ik hoef me nu echt nergens zorgen over te maken en ben psychisch ook stabiel. De verschillen konden bijna niet groter zijn.
2015 💙
<<

Anoniem326

Bericht 14 Apr 2020 21:51

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Ik kan alleen teruglezen dat ik geen zin had in liefde. Nou dat heb ik goed volgehouden ?. Het zal ook wel zo blijven.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 14 Apr 2020 22:03

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

HollyGolightly schreef:Ik kan alleen teruglezen dat ik geen zin had in liefde. Nou dat heb ik goed volgehouden ?. Het zal ook wel zo blijven.

Jij hebt je 3 grootste liefdes ❤️
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Apr 2020 22:54

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Marsy31 schreef:Ik ben dan getrouwd, heb mijn citizenship binnen en hopelijk ook 2 kindjes. Waarschijnlijk hebben we dan huisje gekocht en hoop ik nog prachtige reizen te hebben gemaakt. Ook hoop ik een eigen bedrijfje te hebben voor voorlichting hier op scholen.


Wat leuk dit!! Was het helemaal vergeten.
Getrouwd - check
Citizenship - check
Heb 1 kindje
Helaas niks gekocht
Wel mooie reizen gemaakt
En voorlichting is vervangen door PhD
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem293

Bericht 14 Apr 2020 22:59

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Wat leuk om te lezen van iedereen!

Super knap Oh la la. Ben wel benieuwd naar een voor en na foto. Had het ook al eens in het afvallen topic gevraagd maar ben erg benieuwd wat je nou eet op een dag bij NF.

Ik heb vijf jaar geleden hier niet gereageerd. Mijn leven is inmiddels totaal anders helaas. Als ik terug denk aan 2015 kan ik echt heel verdrietig worden. ?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Apr 2020 22:59

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Aw Loes, wil je vertellen waarom?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kira

Bericht 14 Apr 2020 23:50

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Anoniem140 schreef:Ik heb geen idee. Misschien ben ik verhuisd, misschien heb ik een partner en ander werk.
Maar het kan ook heel goed zijn dat alles nog hetzelfde is als nu, en dan heb ik er ook vrede mee. Ik hoop dat mijn ouders er allebei nog zijn in ieder geval.
Mijn zoon is dan 13 haha!


Dit ben ik, en ik heb inmiddels alleen ander werk haha, volgens mij werkte ik toen in een supermarkt. Heb wel twee partners gehad tussendoor maar nu weer happy single.
M'n ouders zijn er goddank inderdaad allebei nog, en ik woon nog op dezelfde plek.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Apr 2020 07:45

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Loes schreef:Wat leuk om te lezen van iedereen!

Super knap Oh la la. Ben wel benieuwd naar een voor en na foto. Had het ook al eens in het afvallen topic gevraagd maar ben erg benieuwd wat je nou eet op een dag bij NF.

Ik heb vijf jaar geleden hier niet gereageerd. Mijn leven is inmiddels totaal anders helaas. Als ik terug denk aan 2015 kan ik echt heel verdrietig worden. ?


Oh jouw vraag heb ik niet gezien, sorry. Ik zal 'm in het afvaltopic beantwoorden.

Wat rot om te lezen dat je zo verdrietig wordt als je terug denkt..
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 15 Apr 2020 08:06

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Leuk om terug te lezen!
Ik had toen niet gereageerd. Snap ik wel, aangezien ik toen nog alleen met dochter was. Een maandje later vond ik hem op paiq, en sindsdien is er veel veranderd!
Samen wonen, toch niet verhuisd maar wel huis verbouwd (aanbouw, dakkapellen op zolder, en nu met een bijbouw en de tuin)
Niet getrouwd, wel verloofd (Maar dat is ook al 2 jaar dus hecht ik nu weinig waarde aan)
En samen nog 2 kindjes erbij ?
Op t werkgebied is er weinig veranderd. Nouja tot paar maanden geleden dan. Dat gaan we in de komende 5 jaar aanpakken;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem331

Bericht 15 Apr 2020 08:14

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Popcorn schreef:Ik hoop dat ik dan een huis heb waar ik kan blijven wonen, leuk zou zijn om dat samen met iemand te kunnen. En mijn wens voor nog een kindje is er nog steeds, dus wie weet?



Haha dit is leuk!

Inmiddels een eigen huis, terug in mijn oude dorp, en samen inderdaad!
Die wens voor nog een kindje was er toen, en nu dus echt niet meer. Mijn kinderen zijn ook beide 5 jaar ouder, er kwam een kind mee in de relatie met mijn vriend en het leven is goed zo.
In plaats van een baby hebben wij een puppy samen ?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Apr 2020 08:26

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Scandic schreef:Ik vind dat wel een hele moeilijke vraag.. Maar ik hoop dan getrouwd te zijn met m'n vriend, nog in ons heerlijke nieuwe huis te wonen, alles naar ons zin te hebben in dat huis, vaak op vakantie te kunnen. Verder hoop ik het naar m'n zin te hebben op mijn werk, wat voor werk dat ook moge zijn. Maar wat ik vooral hoop is dat ik tegen die tijd weer gelukkig ben met mezelf en dat ik van van m'n paniekstoornis/agorafobie af ben.


Grappig om te lezen! Een paar maanden na dit bericht ben ik ten huwelijk gevraagd en in september gaan we eindelijk trouwen (hopelijk). We wonen niet meer in het huis waar we dat jaar naartoe zijn verhuisd omdat het helaas niet beviel. Qua werk helaas nog niet gelukt maar ik begin over twee weken met een nieuwe baan dus wie weet.. Laatste punt helaas ook niet gelukt en gaat ook nooit gebeuren denk ik, maar het is wel erg verbeterd ten opzichte van toen en ‘leefbaar’.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 15 Apr 2020 09:51

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Wat leuk om te lezen allemaal!
Ik heb hem helaas niet ingevuld toen.
<<

Anoniem293

Bericht 15 Apr 2020 10:11

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Marsy31 schreef:Aw Loes, wil je vertellen waarom?


Ik wil er niet teveel over kwijt maar toen had toen wat ik heel graag wilde.
Niet dat mijn leven nu heel slecht is maar als ik kon kiezen dan was het zo gebleven.
<<

Anoniem292

Bericht 15 Apr 2020 10:26

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Aaah zo jammer dat ik dit toen niet heb ingevuld!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Apr 2020 10:40

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Wat leuk dat deze omhoog gehaald is!

Arwyn schreef:Sowieso heb ik dan een heel ander leven dan nu, want dan hebben we een kindje.
Verder heb ik tegen die tijd een andere baan (man misschien ook wel) en wonen we hopelijk al een jaar of 4/4,5 in een koopwoning met voldoende ruimte die naar onze smaak is.
En ik denk dat als het ons gegund is en de eerste een beetje bevalt ;) we tegen die tijd ook een tweede kindje hebben.


Kindje: Check!
Andere baan: Helaas.. Wel een vast contract, dat had ik destijds nog niet. Hierdoor is intern zoeken iig een optie, helaas is het na meerdere sollicitaties nog niet gelukt..
Koopwoning: Check! Nog niet alles naar onze zin (tuin, toilet en badkamer moeten echt nog aangepakt worden), maar verder heel blij mee!
Tweede kindje: Yes! :D
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 15 Apr 2020 10:54

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Niet ingevuld, maar ik zie dat het topic van mei destijds was. Ik weet nog wel dat we toen al een beetje aan zoeken waren naar een koophuis. Dat is gelukt in dat jaar zelfs.
Voor de rest had ik vast ander werk op kunnen schrijven (in die 5 jaar ben ik denk ik zelfs 3 of 4x van baan veranderd en heb ik nu een vast contract, dus eindelijk rust ook al is het werktechnisch niet echt uitdagend, de arbeidsvoorwaarden zijn super dus ik blijf hier wel effe zitten... Zeker fijn nu het crisis is en deze gelukkig eens langs mij geen gaat op werkgebied).
Ik had wellicht een kind in kunnen vullen dus destijds, maar dat is er nog steeds niet van gekomen en begint aan mij best wel te knagen merk ik...
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Apr 2020 11:35

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Suus schreef:
Maple schreef:Eigenlijk zouden we dit topic over vijf jaar eens moeten uppen :)

Dat was het eerste wat ik dacht bij het zien van dit topic. Er is eerder zo'n topic geweest en ik was wel benieuwd wat ik toen heb opgeschreven :D

Over 5 jaar gaat mijn dochter alweer een tijdje naar school en ons tweede kind zelfs al. Ik hoop dan nog steeds met veel plezier in ons huidige huis te wonen met tegen die tijd mooie dakkapellen erop. Op werkgebied weet ik het niet zo goed. Ik verwacht niet meer bij mijn huidige baan te werken, maar hopelijk vind ik een leuke baan wat dichter bij huis. Het liefst iets waar ik op de fiets naartoe kan. Ik hoop nog een paar leuke reizen te maken met mijn man en kinderen, de reis naar China met onze dochter is ons goed bevallen!

Wat leuk om te lezen!
Mijn dochter was toen 1,5 en zit nu in groep 3. Zoon is net begonnen in groep 1. Over een derde had ik het nog niet ? logisch, ik was echt net zwanger van zoon.

We woonden toen net in ons vorige huis. Nooit gedacht dat we daar maar 3,5 jaar zouden wonen. Was een leuk huis en leuk plekje, maar echt te klein, helemaal net drie kinderen. Ben heel blij met ons huidige huis, helemaal nu is wat extra ruimte heel fijn.

Qua werk ben ik inderdaad wat anders gaan doen. Wel onverwacht gestopt door ontslag na overname en bijna een jaar thuis geweest (ook tijdens zwangerschap natuurlijk). Ik doe nu iets wat ik echt leuk vind, alleen dichterbij huis is niet gelukt.

Qua reizen zijn we twee jaar later nogmaals naar China geweest, erg leuk! Verder ‘gewone’ vakanties naar Frankrijk en binnen Nederland. We zouden deze maand naar Polen, maar dat is uiteraard uitgesteld.

Ben op zich wel tevreden ?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem309

Bericht 15 Apr 2020 11:42

Re: Jouw leven binnen nu en vijf jaar

Ik heb hem destijds niet ingevuld. Ik weet wel dat ik op dat moment heel erg graag wilde trouwen en had waarschijnlijk ook gezegd dat ik dan 1 of 2 kinderen had willen hebben. Ik woonde op dat moment in een heel fijn huis en had daar ook zeker 10 jaar willen blijven. Maar in plaats van in mijn fijne woning te blijven hebben we het roer helemaal omgegooid en zijn we geëmigreerd. Getrouwd is ook gelukt. Een kind heb ik ook gekregen maar niet op de manier waarop ik het had gewild :snik:
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers